mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:10 schreef Greys het volgende:
Hahaha ja hoor Schunckelstar, die tagje gaan niet automagisch, dus dan vraag ik het tagje gewoon niet aan voor jeHad je al gemaild voor het rekeningnr of wil je dat het per PM stuur?
dank je,en betaaldquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:52 schreef Greys het volgende:
Je hebt een PM
Puur uit nieuwsgierigheid, waarom wil je het tagje niet dan?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:11 schreef NijntjesUk het volgende:
Oh, trouwens.. mag ik van iemand ook de standaardmail? Dan ga ik een paar winkels mailen
En nu wachten op een geel envelopje met een 1 erachter boven in je schermquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik geloof dat het gelukt is..
Hij is eerst zwervend gevonden en toen in het asiel beland. Toen issie geplaatst, maar die mensen brachten hem na 3 dagen weer terug...."hij was te aanhankelijk en had aandacht nodig"quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij was al twee keer teruggebracht? Dat heb ik de vorige keer gemist geloof ik
2 badlakens zijn sowieso zekerquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg van mascara-klodder een lieve PM dat ze o.a. handdoeken, een fleecedeken, katten/hondenvoer en misschien badlaken(s) voor ons heeft!![]()
tis een mooi beestjequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Tonja en Mascara-klodder![]()
De tags zijn aangevraagd.
En Stali, ik heb gevraagd of Knorretje jouw tag eraf wil halen![]()
Baloe heeft het idd getroffen hoor, maar wij hebben het vooral met hem getroffen. Tis zo'n scheet en direct al lief voor onze andere katten
mensen die willenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:48 schreef tonja het volgende:
Ik ookHeb net wat overgeschreven. (ik wil een tagje
)
Tis ook een erg knap beestjequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe heeft het idd getroffen hoor, maar wij hebben het vooral met hem getroffen. Tis zo'n scheet en direct al lief voor onze andere katten
.jpg)
Ben je nou op trots op ons?quote:
de 2 badlakens zijn bij mij zekerquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
TOT NU TOE GEDONEERDE SPULLEN:
-- Mascara-klodder, Delft: handdoeken, fleece-deken, honden/kattenvoer, mss badlakens
********************************************************************************************
Mist iemand zijn/haar spulletjes in het lijstje, gil dan even!
Ik ben altijd trots op F&F en de usersquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je nou op trots op ons?![]()
Ik vind het echt zo geweldig! Allemaal mensen met het hart op de juiste plaats![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer een plotselinge oprisping van liefde, ik hou van jullie allemaal![]()
ik zag er een staan op het forum van mijn studievereniging...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Mocht iemand hier trouwens nog een goedwerkende vrieskist weten hier...gil dan ff
Doet ie het nog goed?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag er een staan op het forum van mijn studievereniging...
voor 18 euro of 3 rondjes in een kroeg issie af te halen
Ik hou ook zomaar spontaan van jou!quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer een plotselinge oprisping van liefde, ik hou van jullie allemaal![]()
Geen flauw idee! Er staat bij "in werkende staat" en that's it...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doet ie het nog goed?
Hoeveel liter inhoud heeft ie?
En idd...waaaaarrrrr?![]()
* Greys galmt:quote:
dat is een gigantische vriezer volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
http://link.marktplaats.nl/184550051 300 liter
Passen wel wat worsten in denk ik jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is een gigantische vriezer volgens mij
een complete koe denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Passen wel wat worsten in denk ik ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |