ZONquote:
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:16 schreef DR34M3R het volgende:
Vanavond misschien nog een keer naar de kermis
Al moet ik zeggen dat ik er al anderhalf uur was gisteren en het toen (omdat ik iemand zag lopen met een beer) pas tot me door drong dat er ook nog een 'echte' kermis was
Daar ben ik vrijdagavond overheen gelopen (viel tegen), en daarna door naar het stratumseind (was erg leuk).quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Was je naar dat gedoe waarvoor de kennedylaan al de hele week is afgesloten?
quote:niet de grootste, wel de gezelligste
Zondag he!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hier is het ook al zo stil.......
Meer het gebeuren eromheen.quote:
Wel heel erg ja. Zondag in een vakantie is nog erger blijkbaarquote:
al blijft het natuurlijk wel vervelend als je niet mag drinken wat je op sommige momenten zou willen, ook zonder alcohol kan het oontzettend gezellig zijn hoorquote:
quote:
Ik het 'levenslang' wat dat betreft. Maximaal 2 glazen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:25 schreef Klonk het volgende:
ai, dat ken ik heb ik ook een paar jaar gehad, tot afgelopen Mei ofzo en ik kan je zeggen dat een biertje of een glas wijn me nog nooit zo goed heeft gesmaakt
maar dat is idd klote, maar wel goed dat je je er aan houd zijn zat mensen die het advies van ome dok in de wind slaan, maar gelukkig zijn er nog mensen met een ruggegraat
Ja zeg! Laat mee eerst aan het idee wennen dat niet alle bierquote:
Natuurlijk kan dat. Alleen nuchter op bepaalde feesten is toch wel heel andersquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
al blijft het natuurlijk wel vervelend als je niet mag drinken wat je op sommige momenten zou willen, ook zonder alcohol kan het oontzettend gezellig zijn hoor
Probeer eens een kriek andersquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja zeg! Laat mee eerst aan het idee wennen dat niet alle bieris ..
Die vond ik vroeger ook niet lekker. Maar goed, tijden veranderen blijkbaarquote:
Hihi, dat had ik dan afgelopen donderdag moeten doen toen ik daar op het terras zat tijdens de fietstochtquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef Klonk het volgende:
Kriek is ranzig, liever een lekkere tripple uit Belgie
Te zwaar, daardoor niet lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:00 schreef Klonk het volgende:
Kriek is ranzig, liever een lekkere tripple uit Belgie
Nou ga ik echt twijfelen.... Al eerder gedaan n.a.v. je nick. Kan het zijn dat je een collega van me bent geweest?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb er een hoop geprobeerd
Woonde ooit in Eindhoven, daar vlakbij een bierwinkel. Die had 600+ verschillende biertjes. We zijn tot ergens in de 400 gekomen om ze allemaal te proberen. Daar zaten boel veel dubbles en tripples bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |