Mensen die bellen tijdens het autorijden an sich of zoals in de OP?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Faithy het volgende:
die mensen moeten hun rbw inleveren, onverantwoordelijke teringtokkies/-yuppen
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:43 schreef Rekkie het volgende:
Ik bel juist als ik autorijd.... dan heb ik er lekker de tijd voor
an sichquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mensen die bellen tijdens het autorijden an sich of zoals in de OP?
Ja,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Goeie klacht, bij die paupers moet gewoon het rijbewijs ingenomen worden. Is het nou echt zo moeilijk om een half uurtje niet aan je telefoon te zitten?
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Goeie klacht, bij die paupers moet gewoon het rijbewijs ingenomen worden. Is het nou echt zo moeilijk om een half uurtje niet aan je telefoon te zitten?
Maar ik zit soms 4+ uur enkele reis in de auto, hoe moet ik dat dan oplossen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Tja, tot het een keer fout gaat en dan heb je zeeen van tijd om te bellen in het ziekenhuis maar met een beetje geluk hebben je ouders een reden om te bellen, naar het uitvaartcentrum.... maar ja het is altijd zo dat degene die ze aanrijden het ergste in de kreukels zit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:43 schreef Rekkie het volgende:
Met de trein gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar ik zit soms 4+ uur enkele reis in de auto, hoe moet ik dat dan oplossen?
daar hebben ze de carkit voor uitgevondenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar ik zit soms 4+ uur enkele reis in de auto, hoe moet ik dat dan oplossen?
Ja, maar ik heb een carkit en ik hoef helemaal geen knopjes in te drukken......quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
daar hebben ze de carkit voor uitgevondenen dan wel op het groene telefoontje drukken als je niet net de bocht omgaat, in moet voegen of in gaat halen
Ik wacht net met bellen tot ik in de auto zit omdat ik dan privacy heb en andere mensen dan niet lastigval met mijn gebel. Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
jij blijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een carkit en ik hoef helemaal geen knopjes in te drukken......
En wat is er erg om 4 uur niet bereikbaar te zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja
Dan ben ik nog langer onderweg, en daar betaalt mijn werkgever mijn Leasebak niet voor.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En wat is er erg om 4 uur niet bereikbaar te zijn?![]()
Overigens, als je een carkit hebt is het wat anders (hoewel je dan ook wel afgeleid bent).
Maar sowieso, mensen die 24/7 bereikbaar willen/"moeten" zijn, dat is al een KLB topic waard.
Zolang je stilstaat niet nee...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:37 schreef dopa het volgende:
[..]
Ik wacht net met bellen tot ik in de auto zit omdat ik dan privacy heb en andere mensen dan niet lastigval met mijn gebel. Niks mis mee toch?
Als je stil staat / carkit gebruikt niet nee. Mensen die de hele tijd met dat ding aan hun oor zitten te rijden zijn gewoon pauper. Alsof je vrienden je vrienden niet meer zijn als je een half uurtje later terugbelt. Als dat wel is zijn je vrienden ook pauper.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:37 schreef dopa het volgende:
[..]
Ik wacht net met bellen tot ik in de auto zit omdat ik dan privacy heb en andere mensen dan niet lastigval met mijn gebel. Niks mis mee toch?
Kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:38 schreef MouzurX het volgende:
Een carkit is net zo gevaarlijk aangezien je gewoon enorm afgeleid bent ...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:16 schreef 2609 het volgende:
ik reed een keer 190 terwijl ik aan het bellen was met mijn telefoon in mn hand ik kon ook niet harder want was niet mn eigen auto maar die heeft ook bluetooth carkit dus kan ik gewoon zonder handen bellen maar voor mij maakt niet zoveel verschil ik rij toch altijd met 1 hand aan het stuur alleen schakelen is wat lastig als je aan het bellen bent maarja
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:32 schreef 2609 het volgende:
ik weet al dat ik stoer ben hoor maarja vergeleken met jou is iedereen stoer welke man zet er nou fotos van katten in zn fotoboek ahahah gooi jezelf weg manecht
Niet direkt nee, maar als dat 2906 geval ff met zn bek open wil gaan liggen.... Krijgt es te een stukje real life te proeven.quote:
En jij bent niet eens waard een jongen genoemd te worden, rukkertje.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:08 schreef 2609 het volgende:
hahaha stel je voor dat je in het echt ook zo een sukkel bent als dat je op het forum bent logisch dat je dan katten neemt want niemand anders wilt met je leven
Mwaaahahaaa en daar komt ie weer met zo'n dijekletser he. Wat een humor heeft dat wijf....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:08 schreef 2609 het volgende:
hahaha stel je voor dat je in het echt ook zo een sukkel bent als dat je op het forum bent logisch dat je dan katten neemt want niemand anders wilt met je leven
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:21 schreef 2609 het volgende:
tjonge iemand heeft weer mn postgeschiedenis doorgelezen en ziet hoe stoer ik ben en wat voor auto ik rij en hij gaat me weer proberen aan te pakken zodat de rest van het forum hem zo stoer vind![]()
maar ik ga nu wat beters doen jij veel plezier met je katten vanavond voor de tv
Golf, petje, armpje uit het raamquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dom verwaand kutjoch. Meen je werkelijk dat ik me die moeite zou nemen voor zo'n slap losertje als jij?!?! Je auto?? Je mag niets eens met losse handen in de trein zitten.![]()
![]()
![]()
Ga jij lekker tv kijken, een dvdeetje van die gore sloerie uit je icon zeker.
Laat me raden, een Honda Crx...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:27 schreef TheYoung1 het volgende:
Je mag niets eens met losse handen in de trein zitten.![]()
![]()
![]()
ga rukken kutnummer!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:21 schreef 2609 het volgende:
tjonge iemand heeft weer mn postgeschiedenis doorgelezen en ziet hoe stoer ik ben en wat voor auto ik rij en hij gaat me weer proberen aan te pakken zodat de rest van het forum hem zo stoer vind![]()
maar ik ga nu wat beters doen jij veel plezier met je katten vanavond voor de tv
Polo SDI met GTI badgequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:31 schreef mijndochters het volgende:
[..]
Golf, petje, armpje uit het raam
zoietsquote:
OT: ik bel nooit in de autoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Enne Ringo, sorry voor het kapen van je topic
Hoe hield je je controller vast dan? Of klemde je je telefoon gewoon tussen oor en schouder?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:16 schreef 2609 het volgende:
ik reed een keer 190 terwijl ik aan het bellen was met mijn telefoon in mn hand ik kon ook niet harder want was niet mn eigen auto maar die heeft ook bluetooth carkit dus kan ik gewoon zonder handen bellen maar voor mij maakt niet zoveel verschil ik rij toch altijd met 1 hand aan het stuur alleen schakelen is wat lastig als je aan het bellen bent maarja
je zet toch bericht bij mij en als ik dan terugstuur kom ik in je fotoboek echt slim ben je ook niet hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:41 schreef TheYoung1 het volgende:
En nogmaals, blijf met je strontkop uit mn fobo!! Of je smoel al zo dicht gescheten dat je 1 van mn woordjes niet begrijpt?
Kan natuurlijk ook zijn dat je hetzelfde IQ als je idool hebt. Omdat te bepalen, moet je de nummers van je naam van elkaar aftrekken, maar daar ben je wel goed in hè.
Ja sorry ik ben jaloers..... ik wil gewoon graag ook kunnen bellen tijdens mijn racegames......quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef 2609 het volgende:
[..]
je zet toch bericht bij mij en als ik dan terugstuur kom ik in je fotoboek echt slim ben je ook niet heen crx
ja zoiets alleen dan 1 van 80000 euro en dan uit duitsland
![]()
en de rest: niet haten he omdat je op de een of andere manier jaloers bent
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:55 schreef 2609 het volgende:
ik weet niet hoor maar kan gewoon hoor 190 met 1 hand?? dat jullie nou bang zijn :S
jaloers... smiley overbodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef 2609 het volgende:
[..]
je zet toch bericht bij mij en als ik dan terugstuur kom ik in je fotoboek echt slim ben je ook niet heen crx
ja zoiets alleen dan 1 van 800,00 euro en dan uit duitsland
![]()
en de rest: niet haten he omdat je op de een of andere manier jaloers bent
Nee klopt, maar ik ga vervolgens niet stoer doen op een forum met iets wat ik niet heb.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:00 schreef 2609 het volgende:niet zo zogenaamd grappig doen dat jij nou geen auto kunt betalen betekent niet dat anderen dat niet ook niet kunnen
En zo hard ken jij helemaal niet fietsen met je steunwieltjes. Ik wil je met die snelheid wel eens achter mn tipo binden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:55 schreef 2609 het volgende:
ik weet niet hoor maar kan gewoon hoor 190 met 1 hand?? dat jullie nou bang zijn :S
hahaha een tipoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:38 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En zo hard ken jij helemaal niet fietsen met je steunwieltjes. Ik wil je met die snelheid wel eens achter mn tipo binden.
Ja, want op het verkeer letten hoeft natuurlijk nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:43 schreef Rekkie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |