Niet direkt nee, maar als dat 2906 geval ff met zn bek open wil gaan liggen.... Krijgt es te een stukje real life te proeven.quote:
En jij bent niet eens waard een jongen genoemd te worden, rukkertje.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:08 schreef 2609 het volgende:
hahaha stel je voor dat je in het echt ook zo een sukkel bent als dat je op het forum bent logisch dat je dan katten neemt want niemand anders wilt met je leven
Mwaaahahaaa en daar komt ie weer met zo'n dijekletser he. Wat een humor heeft dat wijf....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:08 schreef 2609 het volgende:
hahaha stel je voor dat je in het echt ook zo een sukkel bent als dat je op het forum bent logisch dat je dan katten neemt want niemand anders wilt met je leven
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:21 schreef 2609 het volgende:
tjonge iemand heeft weer mn postgeschiedenis doorgelezen en ziet hoe stoer ik ben en wat voor auto ik rij en hij gaat me weer proberen aan te pakken zodat de rest van het forum hem zo stoer vind![]()
maar ik ga nu wat beters doen jij veel plezier met je katten vanavond voor de tv
Golf, petje, armpje uit het raamquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dom verwaand kutjoch. Meen je werkelijk dat ik me die moeite zou nemen voor zo'n slap losertje als jij?!?! Je auto?? Je mag niets eens met losse handen in de trein zitten.![]()
![]()
![]()
Ga jij lekker tv kijken, een dvdeetje van die gore sloerie uit je icon zeker.
Laat me raden, een Honda Crx...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:27 schreef TheYoung1 het volgende:
Je mag niets eens met losse handen in de trein zitten.![]()
![]()
![]()
ga rukken kutnummer!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:21 schreef 2609 het volgende:
tjonge iemand heeft weer mn postgeschiedenis doorgelezen en ziet hoe stoer ik ben en wat voor auto ik rij en hij gaat me weer proberen aan te pakken zodat de rest van het forum hem zo stoer vind![]()
maar ik ga nu wat beters doen jij veel plezier met je katten vanavond voor de tv
Polo SDI met GTI badgequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:31 schreef mijndochters het volgende:
[..]
Golf, petje, armpje uit het raam
zoietsquote:
OT: ik bel nooit in de autoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Enne Ringo, sorry voor het kapen van je topic
Hoe hield je je controller vast dan? Of klemde je je telefoon gewoon tussen oor en schouder?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:16 schreef 2609 het volgende:
ik reed een keer 190 terwijl ik aan het bellen was met mijn telefoon in mn hand ik kon ook niet harder want was niet mn eigen auto maar die heeft ook bluetooth carkit dus kan ik gewoon zonder handen bellen maar voor mij maakt niet zoveel verschil ik rij toch altijd met 1 hand aan het stuur alleen schakelen is wat lastig als je aan het bellen bent maarja
je zet toch bericht bij mij en als ik dan terugstuur kom ik in je fotoboek echt slim ben je ook niet hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:41 schreef TheYoung1 het volgende:
En nogmaals, blijf met je strontkop uit mn fobo!! Of je smoel al zo dicht gescheten dat je 1 van mn woordjes niet begrijpt?
Kan natuurlijk ook zijn dat je hetzelfde IQ als je idool hebt. Omdat te bepalen, moet je de nummers van je naam van elkaar aftrekken, maar daar ben je wel goed in hè.
Ja sorry ik ben jaloers..... ik wil gewoon graag ook kunnen bellen tijdens mijn racegames......quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef 2609 het volgende:
[..]
je zet toch bericht bij mij en als ik dan terugstuur kom ik in je fotoboek echt slim ben je ook niet heen crx
ja zoiets alleen dan 1 van 80000 euro en dan uit duitsland
![]()
en de rest: niet haten he omdat je op de een of andere manier jaloers bent
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:55 schreef 2609 het volgende:
ik weet niet hoor maar kan gewoon hoor 190 met 1 hand?? dat jullie nou bang zijn :S
jaloers... smiley overbodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:50 schreef 2609 het volgende:
[..]
je zet toch bericht bij mij en als ik dan terugstuur kom ik in je fotoboek echt slim ben je ook niet heen crx
ja zoiets alleen dan 1 van 800,00 euro en dan uit duitsland
![]()
en de rest: niet haten he omdat je op de een of andere manier jaloers bent
Nee klopt, maar ik ga vervolgens niet stoer doen op een forum met iets wat ik niet heb.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:00 schreef 2609 het volgende:niet zo zogenaamd grappig doen dat jij nou geen auto kunt betalen betekent niet dat anderen dat niet ook niet kunnen
En zo hard ken jij helemaal niet fietsen met je steunwieltjes. Ik wil je met die snelheid wel eens achter mn tipo binden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:55 schreef 2609 het volgende:
ik weet niet hoor maar kan gewoon hoor 190 met 1 hand?? dat jullie nou bang zijn :S
hahaha een tipoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:38 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En zo hard ken jij helemaal niet fietsen met je steunwieltjes. Ik wil je met die snelheid wel eens achter mn tipo binden.
Ja, want op het verkeer letten hoeft natuurlijk nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:43 schreef Rekkie het volgende:
Ik bel juist als ik autorijd.... dan heb ik er lekker de tijd voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |