Mensen die bellen tijdens het autorijden an sich of zoals in de OP?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Faithy het volgende:
die mensen moeten hun rbw inleveren, onverantwoordelijke teringtokkies/-yuppen
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:43 schreef Rekkie het volgende:
Ik bel juist als ik autorijd.... dan heb ik er lekker de tijd voor
an sichquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mensen die bellen tijdens het autorijden an sich of zoals in de OP?
Ja,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Goeie klacht, bij die paupers moet gewoon het rijbewijs ingenomen worden. Is het nou echt zo moeilijk om een half uurtje niet aan je telefoon te zitten?
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Goeie klacht, bij die paupers moet gewoon het rijbewijs ingenomen worden. Is het nou echt zo moeilijk om een half uurtje niet aan je telefoon te zitten?
Maar ik zit soms 4+ uur enkele reis in de auto, hoe moet ik dat dan oplossen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Tja, tot het een keer fout gaat en dan heb je zeeen van tijd om te bellen in het ziekenhuis maar met een beetje geluk hebben je ouders een reden om te bellen, naar het uitvaartcentrum.... maar ja het is altijd zo dat degene die ze aanrijden het ergste in de kreukels zit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:43 schreef Rekkie het volgende:
Ik bel juist als ik autorijd.... dan heb ik er lekker de tijd voor
Met de trein gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar ik zit soms 4+ uur enkele reis in de auto, hoe moet ik dat dan oplossen?
daar hebben ze de carkit voor uitgevondenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar ik zit soms 4+ uur enkele reis in de auto, hoe moet ik dat dan oplossen?
Ja, maar ik heb een carkit en ik hoef helemaal geen knopjes in te drukken......quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
daar hebben ze de carkit voor uitgevondenen dan wel op het groene telefoontje drukken als je niet net de bocht omgaat, in moet voegen of in gaat halen
Ik wacht net met bellen tot ik in de auto zit omdat ik dan privacy heb en andere mensen dan niet lastigval met mijn gebel. Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
jij blijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een carkit en ik hoef helemaal geen knopjes in te drukken......
En wat is er erg om 4 uur niet bereikbaar te zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja
Dan ben ik nog langer onderweg, en daar betaalt mijn werkgever mijn Leasebak niet voor.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En wat is er erg om 4 uur niet bereikbaar te zijn?![]()
Overigens, als je een carkit hebt is het wat anders (hoewel je dan ook wel afgeleid bent).
Maar sowieso, mensen die 24/7 bereikbaar willen/"moeten" zijn, dat is al een KLB topic waard.
Zolang je stilstaat niet nee...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:37 schreef dopa het volgende:
[..]
Ik wacht net met bellen tot ik in de auto zit omdat ik dan privacy heb en andere mensen dan niet lastigval met mijn gebel. Niks mis mee toch?
Als je stil staat / carkit gebruikt niet nee. Mensen die de hele tijd met dat ding aan hun oor zitten te rijden zijn gewoon pauper. Alsof je vrienden je vrienden niet meer zijn als je een half uurtje later terugbelt. Als dat wel is zijn je vrienden ook pauper.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:37 schreef dopa het volgende:
[..]
Ik wacht net met bellen tot ik in de auto zit omdat ik dan privacy heb en andere mensen dan niet lastigval met mijn gebel. Niks mis mee toch?
Kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:38 schreef MouzurX het volgende:
Een carkit is net zo gevaarlijk aangezien je gewoon enorm afgeleid bent ...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:16 schreef 2609 het volgende:
ik reed een keer 190 terwijl ik aan het bellen was met mijn telefoon in mn hand ik kon ook niet harder want was niet mn eigen auto maar die heeft ook bluetooth carkit dus kan ik gewoon zonder handen bellen maar voor mij maakt niet zoveel verschil ik rij toch altijd met 1 hand aan het stuur alleen schakelen is wat lastig als je aan het bellen bent maarja
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:32 schreef 2609 het volgende:
ik weet al dat ik stoer ben hoor maarja vergeleken met jou is iedereen stoer welke man zet er nou fotos van katten in zn fotoboek ahahah gooi jezelf weg manecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |