hoiquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
Hallo allemaal.Hoe gaat het met jimmy, Boris en de andere parkieten van wie de baasjes hier posten? Het is zo stil in dit topic, terwijl het mijn favoriete topic is.
Hoi.quote:
Ik vind het heel erg voor je. Echt zo zielig. Ik weet hoe erg ik het vond toen het met mijn Jimmie slecht ging. Was er behoorlijk verdrietig door.quote:met jimmy gaat het niet zo goed eigenlijk![]()
zijn epilepsie word steeds erger, zo erg zelfs dat ie vaak niet eens meer de moeite neemt om weer terug op een stokje te gaan zitten omdat ie er dan toch weer vanaf valt...
hij scharrelt nu dus zo'n beetje de halve dag rond op de bodem van de kooi![]()
ook de kooi openzetten heb ik al lang niet meer gedaan omdat ie zichzelf dan telkens weer tegen de muur aanstuurt met een enorme rotvaart...
en het ergdte is dat de DA er niks aan kan doen, dus hier zal hij mee moeten leven..
erg zielig,want ik wil gewoon dat ie een beter leven heeft als dat ie nu heeft
geen idee, het zal wel aangeboren zijn of zo.quote:Op zondag 7 december 2008 13:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Ik vind het heel erg voor je. Echt zo zielig. Ik weet hoe erg ik het vond toen het met mijn Jimmie slecht ging. Was er behoorlijk verdrietig door.
Weet de DA waardoor het komt? Ik vind het vooral zo erg omdat jimmy ook nog zo jong is. Ze kunnen 20 jaar worden. Hoe oud is jouw vogeltje nu?
Is het het overwegen waard om er een bij te kopen, een jonkie? Misschien vrolijkt dat hem wat op.
Fijn dat hij er in elk geval niet continu last van heeft. Ik hoop dat het op een gegeven moment gewoon verdwijnt.quote:Op zondag 7 december 2008 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
geen idee, het zal wel aangeboren zijn of zo.
jimmy is pas 1,5 of zo, dus hij kan nog een hele tijd mee![]()
een erbij lijkt me niet echt een goed plan want hij gaat af en toe nogal tekeer in zijn kooi![]()
gelukkig heeft hij er trouwens niet 24 uur per dag last van hoor, nu zit ie bv weer even vrolijk kwetterend op zijn schommeltje![]()
en volgens de DA is op het moment dat ie een aanval heeft zijn geheugen uitgeschakeld, dus hij zal het zelf mischien wel niet eens merken
Da's misschien nog wel een idee ja.quote:Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef DennisMoore het volgende:
Als je 'm nou laat kortwieken, dan kan ie misschien wel weer uit z'n hok, omdat ie dan niet meer tegen de muren kan vliegen?
Ja, precies. Doet Boris dat ook weleens?quote:
Ik schrok er behoorlijk van. Hoop dat hij niet iets verkeerds heeft gegeten ofzo. Hij zat op mijn bureau aan allerlei dingen te knagen maar dat doet hij altijd.quote:Op zondag 7 december 2008 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
Neuh. Wel 's een duikvlucht laag over de vloer.
zo lang hij er niet vol tegen aan gevlogen is zal ie er weinig aan over gehouden hebben denk ikquote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik schrok er behoorlijk van. Hoop dat hij niet iets verkeerds heeft gegeten ofzo. Hij zat op mijn bureau aan allerlei dingen te knagen maar dat doet hij altijd.
Bedankt. Hij vloog er recht op af en schampte de muur uiteindelijk toen hij naar links afboog. Net is hij weer uit zijn kooi geweest en hij zag er goed uit. Ben trouwens kerstkaarten aan het laten maken met een foto van Noddie voorop.quote:Op maandag 8 december 2008 17:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zo lang hij er niet vol tegen aan gevlogen is zal ie er weinig aan over gehouden hebben denk ik![]()
en ze knagen idd alles kapot, nieuwsgierig als ze zijn
hmm, ik ben eigenlijk niet zo'n fan van kortwieken maar het is idd wel te overwegen in dit gevalquote:Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef DennisMoore het volgende:
Als je 'm nou laat kortwieken, dan kan ie misschien wel weer uit z'n hok, omdat ie dan niet meer tegen de muren kan vliegen?
tof ideequote:Op maandag 8 december 2008 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben trouwens kerstkaarten aan het maken met een foto van Noddie voorop.
Ga, jij dat ook doen?quote:
Ik ook niet. Ik doe aan Noddie.quote:
wtfquote:Op woensdag 17 december 2008 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
Man had 1.700 parkieten in tweekamerwoning. Ik was het dus niet hea.
Ik denk dat die man ook de hele dag rondliep in een parkietenpak.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wtf![]()
dan ben je volgens mij de hele dag bezig met de kooien verschonen
Nee, ik heb geen kerstboom.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:58 schreef Adelante het volgende:
Hebben jullie ook een kerstboom en gaat de parkiet er dan inzitten en werken de ballen als het spiegeltje in z'n kooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |