abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2008 @ 14:06:41 #226
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60526040
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kan Treyarch gewoon niet optyfen? Van hun games staat toch niemand te springen en ze hebben de serie al eerder deels weten te verkrachten. Dat zou mooi zijn in ieder geval want dan hebben hebben de CoD fanaten een jaar pauze en kunnen zich het jaar daarna opmaken voor een waardig CoD deel.
Deel 3 hebben ze toch in een heel korte tijd moeten maken? En daarom was de kwaliteit wat minder maar nu met deel 5 heb ik er wel vertrouwen in!

Ook al ga ik toch nooit meer een CoD game spelen met die spelopzet van het jaar 0
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_60526104
@Sackboy, prachtig hoor, maar die topic lijst is eigenlijk ook wel verdomd handig soms
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_60526455
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:10 schreef delano.888 het volgende:
@Sackboy, prachtig hoor, maar die topic lijst is eigenlijk ook wel verdomd handig soms
Mogelijkheid 1: Ga naar google.fok.nl, typ PS3 #... met het gewenste topicnummer in en voila.
Mogelijkheid 2: Houd topic #133 in je bookmarks, daar staan alle topics t/m 133 in.
Mogelijkheid 3: Klik in elk topic op de vorige topic link, dan kom je er vanzelf een keer
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
P-boy of sack-style!
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_60526509
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kan Treyarch gewoon niet optyfen? Van hun games staat toch niemand te springen en ze hebben de serie al eerder deels weten te verkrachten. Dat zou mooi zijn in ieder geval want dan hebben hebben de CoD fanaten een jaar pauze en kunnen zich het jaar daarna opmaken voor een waardig CoD deel.
Je hoeft ze toch niet te kopen? Als je ze niet leuk vind dan koop je toch gewoon alleen COD4, COD6, COD8 enz.
Ik vond COD3 erg tof qua multiplayer, en van wat ik gezien heb lijkt COD5 me ook super, dus ik ben er juist blij mee.

pi_60526622
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:34 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Je hoeft ze toch niet te kopen? Als je ze niet leuk vind dan koop je toch gewoon alleen COD4, COD6, COD8 enz.
Ik vond COD3 erg tof qua multiplayer, en van wat ik gezien heb lijkt COD5 me ook super, dus ik ben er juist blij mee.
CoD 5 koop ik uiteindelijk wel (puur om mijn oordeel hierover te vellen) maar die wisselwerkingen van ontwikkelaar trekt mij gewoon niet. Toen ik Call of Duty 4 speelde besefde me ik ineens hoe zwaar teleurstellend deel 3 eigenlijks was. En doordat deel 4 zo briljant was zie ik dan ook graag dat de serie op deze lijn doorgaat.
pi_60526633
Snap wel wat je bedoelt, Call of Duty 3 was om eerlijk te zijn niet echt veel beter dan middelmaat.
pi_60527084
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

CoD 5 koop ik uiteindelijk wel (puur om mijn oordeel hierover te vellen) maar die wisselwerkingen van ontwikkelaar trekt mij gewoon niet. Toen ik Call of Duty 4 speelde besefde me ik ineens hoe zwaar teleurstellend deel 3 eigenlijks was. En doordat deel 4 zo briljant was zie ik dan ook graag dat de serie op deze lijn doorgaat.
Maar wat merk je er van? Als ze Treyarch niet die andere delen lieten doen moest je alsnog twee jaar wachten op het volgende deel van Infinity Ward, dus ik snap echt niet hoe je dit niet als positief kan ervaren.

pi_60528132
quote:
52 euro.
  zondag 3 augustus 2008 @ 16:34:52 #234
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60528966
Ik heb zojuist mijn Super Stardust HD highscore verbeterd en sta nu op 54 miljoen. Heb 57% van de trophies binnen waaronder 10 x multiplier

Ehm, scores wel op easy en vijfde planeet uitspelen gaat me denk ik nog wel wat tijd kosten.
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:01:05 #235
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60529502
60 % van de trophies, planeet 5 bleek makkelijker dan gedacht
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:01:07 #236
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_60529504
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:34 schreef Buttercup het volgende:
Ik heb zojuist mijn Super Stardust HD highscore verbeterd en sta nu op 54 miljoen. Heb 57% van de trophies binnen waaronder 10 x multiplier

Ehm, scores wel op easy en vijfde planeet uitspelen gaat me denk ik nog wel wat tijd kosten.
Nice! Ik zit pas op 29%... Heb wel alvast de teampack gekocht maar als ik alles wil hebben moet ik ook nog de solo pack kopen
Suffering from Oblomow's
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:04:22 #237
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60529575
Ik heb de teampack nog niet, wel de solopack. Daar kun je de survival trophy halen, is best een leuke
PSN ID Boterkuip
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:12:37 #238
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_60529769
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 14:31 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Mogelijkheid 1: Ga naar google.fok.nl, typ PS3 #... met het gewenste topicnummer in en voila.
Mogelijkheid 2: Houd topic #133 in je bookmarks, daar staan alle topics t/m 133 in.
Mogelijkheid 3: Klik in elk topic op de vorige topic link, dan kom je er vanzelf een keer
[..]
Of je copieert wel de hele zooi van deze reeks mee.

Er begint er een te roepen dat de OP te lang is en in 1x is alles veranderd.
Mij maakt het niet bijzonder veel uit alleen had ik het prettiger gevonden als er iets overlegd was. Ik heb best wel wat tijd besteed aan het compleet houden en opnieuw opzetten van de OP... en dat is dus nu in 1x weg.

Anyway, als de plaatjes nog een andere hosting nodig hebben dan tinypic, laat maar weten, de huidige staan ook bij mij.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:13:49 #239
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60529809
Is het niet redelijk eenvoudig aan te passen dan?
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:12 schreef Fallen het volgende:

[..]

Mij maakt het niet bijzonder veel uit alleen had ik het prettiger gevonden als er iets overlegd was. Ik heb best wel wat tijd besteed aan het compleet houden en opnieuw opzetten van de OP... en dat is dus nu in 1x weg.

Anyway, als de plaatjes nog een andere hosting nodig hebben dan tinypic, laat maar weten, de huidige staan ook bij mij.
PSN ID Boterkuip
pi_60530523
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:12 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ja sorry hoor maar we kunnen moeilijk een week wachten totdat iedereen heeft laten weten of ie het er mee eens is of niet. Dan is straks 1 iemand het er niet mee eens en dan gebeurt er nooit wat aan de OP.

En ik heb in dit hele topic niemand gehoord die de oude OP wilde houden. Maar als je nog iets wil toevoegen/veranderen, ga je gang, maar hou hem kort en bondig zou ik zeggen.

zondag 3 augustus 2008 @ 17:52:17 #241
138914 Slappy
ambtenaar
pi_60530647
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 15:57 schreef JDizzle het volgende:

[..]

52 euro.
Engeland is die 18 Pond
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:10:40 #242
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_60530941
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:45 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ja sorry hoor maar we kunnen moeilijk een week wachten totdat iedereen heeft laten weten of ie het er mee eens is of niet. Dan is straks 1 iemand het er niet mee eens en dan gebeurt er nooit wat aan de OP.

En ik heb in dit hele topic niemand gehoord die de oude OP wilde houden. Maar als je nog iets wil toevoegen/veranderen, ga je gang, maar hou hem kort en bondig zou ik zeggen.
Het zal wel. Ik vind het gewoon opvallend dat toen ik vroeg of iemand nog iets wilde wijzigen er nooit iemand met suggesties kwam en/of aanmerkingen. Nu komt er 1x iemand klagen, notabene iemand die hier bijna nooit te vinden is (all due respect Daggla) en in 1x moet alles omgegooid worden.
Maar als iedereen voor de nieuwe opzet is, prima. Ik kan me wat de inhoud van de OP betreft niet echt druk maken.
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:15:11 #243
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60531012
Aaaaaaand back to gaming. Wat vonden we hier eigenlijk van Folkore? Ten onrechte matig verkocht juweeltje of prut?
PSN ID Boterkuip
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:18:19 #244
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_60531069
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:15 schreef Buttercup het volgende:
Aaaaaaand back to gaming. Wat vonden we hier eigenlijk van Folkore? Ten onrechte matig verkocht juweeltje of prut?
Juweeltje met te veel geouwehoer er doorheen.
De artistieke uitwerking van beeldkaders, 3d models, text en spaak maakte het naar mijn idee rommelig. De sfeer in de game vind ik super, maar de levels soms te klein (weer een kort laadscherm).

En uw eigen mening?
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:56:58 #245
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_60531725
heb ooit eens een site gevonden, waar je van die kleine land fototjes kon downloaden.
Voor voor je gebruikers naam zeg maar,

nl vlag voor je nl account
u.s vlag voor je u.s account

maar kan die site nergens meer vinden, heeft ooit in 1 van de topics gestaan
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:06:23 #246
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60531872
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:18 schreef Fallen het volgende:

[..]

Juweeltje met te veel geouwehoer er doorheen.
De artistieke uitwerking van beeldkaders, 3d models, text en spaak maakte het naar mijn idee rommelig. De sfeer in de game vind ik super, maar de levels soms te klein (weer een kort laadscherm).

En uw eigen mening?
Ik vond het wel een juweeltje ook. Soms zeer creatieve opponents. Wel irritant dat de game niet free roaming toelaat, stond je in het dorp te kloten in een tuin en kon je alleen een bepaald vast pad lopen om verder te komen. Dat vond ik soms echt storend.
PSN ID Boterkuip
pi_60531880
quote:
Ik vond het een beetje teveel van hetzelfde op een gegeven moment.
De sfeer was wel super trouwens
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:09:05 #248
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60531920
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:07 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ik vond het een beetje teveel van hetzelfde op een gegeven moment.
De sfeer was wel super trouwens
Klopt, ook een plus voor de sfeer
PSN ID Boterkuip
pi_60532262
http://www.gamespot.com/v(...)imodule;videos;img;3

Vanaf 07:00 gameplay footage van Ratchet: Quest for Booty. I'm lovin it

A few weeks left, must resist......
  zondag 3 augustus 2008 @ 19:44:20 #250
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_60532570
quote:
Ik heb hem hier al tijden in de kast liggen. Het trekt me toch niet echt, not my type of game.
Suffering from Oblomow's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')