Zijn er dan nog mensen hier die het nog niet met elkaar gedaan hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:50 schreef MisterO het volgende:
Dan doen we het maar zo![]()
Who should hook up on the 30th?![]()
http://www.polldaddy.com/p/829159/
Niet dat ik weet, volgens mij heb ik het al met iedereen gedaan, maar ik ben benieuwd wat er de 30e gebeurt....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen hier die het nog niet met elkaar gedaan hebben![]()
![]()
dat kan ik me op mijn leeftijd echt nier allemaal meer herinnerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef m3nster het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, zijn de HomoFokMeets gewoon sexorgies XD
quote:
Jij moet echt vaker het huis uit...quote:
Maar het is dan weer geen goed idee om Yuri in Eindhoven dan direct naar het Vagevuur te sturenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij moet echt vaker het huis uit...
Hij snapt het gewoon nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het is dan weer geen goed idee om Yuri in Eindhoven dan direct naar het Vagevuur te sturen
is Cybart dan alweer mysteryguest?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
Hey volgens de poll kunnen we helemaal niet met Cybart neuken!
hehe ik ben door mijn betoog heen en heb een fles bier uit de ijskast bij de dames gepaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij kan Nuno ook lastig schrijven aan een dansend bureau
neuh, want het was al een tijd bekend dat ik er waarschijnlijk ook ben die avondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is Cybart dan alweer mysteryguest?
dat zijn dus die lui die "anders" stemmenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
Hey volgens de poll kunnen we helemaal niet met Cybart neuken!
lurk je niet liever aan wat anders?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hehe ik ben door mijn betoog heen en heb een fles bier uit de ijskast bij de dames gepakt![]()
* leunt achterover, leg mijn voeten op het bureau en lurkt aan het bier *
Misschien wel maar der is niemand meer hier (het leuk brutaaltje van de postkamer is ook al weg)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lurk je niet liever aan wat anders?
dat is goed nieuws !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, want het was al een tijd bekend dat ik er waarschijnlijk ook ben die avond
dat is goed nieuws !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, want het was al een tijd bekend dat ik er waarschijnlijk ook ben die avond
die optie was toch al gereserveerd voor de orgie ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zijn dus die lui die "anders" stemmen
Waaaaaaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef MisterO het volgende:
Ow ik heb de optie Ang3l, Nuno en MisterO vergeten bij te zetten
voor het dramagehalte zou dat wel een boost zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waaaaaaat![]()
![]()
Ik lees even terug en zie dan dit, verslikte me bijna in mijn bier
moet er eens even over nadenkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor het dramagehalte zou dat wel een boost zijn
maar de sterke (kroeg)verhalen en visserslatijn gaan maar door ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet er eens even over nadenken![]()
bah ik wil naar huis, maar de call duurt maar voort, ik neem nog een bier
Zeur niet je wordt dik voor betaaldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet er eens even over nadenken![]()
bah ik wil naar huis, maar de call duurt maar voort, ik neem nog een bier
99% heeft het niet met elkaar gedaan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
voelt het ook erg goed om tot die uitverkoren 1 procent te behoren ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
99% heeft het niet met elkaar gedaan!
Hoe kom je erop dat ik tot de uitverkoren behoor, trouwens wat wel intressant is welke H fokkers met elkaar ooit wat gehad hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voelt het ook erg goed om tot die uitverkoren 1 procent te behoren ?
TMM en Nuno gaan nog een drukke avond hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:26 schreef MisterO het volgende:
http://www.polldaddy.com/p/829159
Aan kop met 3 stemmen
TMM en Stroekie
TMM en Zakje
Nuno en Ang3l of
Nuno en MisterO
Wat snap ik niet? dat ik geen zin heb om met een zooitje drama-queens naar een disco/dransfeest dinges te gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij snapt het gewoon nieten is bang voor het onbekende...
Dat jij denkt dat wij allemaal drama queens zijn dat met iedereen lopen te sletten en te doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat snap ik niet? dat ik geen zin heb om met een zooitje drama-queens naar een disco/dransfeest dinges te gaan.
En echte sletten hebben we niet eens in H topic, Nuno is een uitzonderingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat wij allemaal drama queens zijn dat met iedereen lopen te sletten en te doen.
me=no drama queen en me=no slut
Zeg ook niet direct dat jij het bent zeg alleen dat hier een paar mensen zijn die vooroordeel bevestigend zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat wij allemaal drama queens zijn dat met iedereen lopen te sletten en te doen.
me=no drama queen en me=no slut
Damn right I wouldn't.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:41 schreef Nuno_G het volgende:
Denk niet dat je BF er blij mee zal zijn als dat gebeurt
Hoe gay!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ik voel me uitgesloten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
Wat een poll![]()
Trouwens wie heeft er op zakje en mij gestemd
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:44 schreef Stroekie het volgende:
Ik had je ook al tot die uitverkoren 1 procent gerekend, zie een paar postings terug
wie kies jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit?
een poll gaat uit van een waarschijnlijke kans.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit?
Nee, een trio'tje met jou en Breezerslet.quote:
maar dus weer wel volop drama voor de docuquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk niet dat ik het zou overleven, teveel spanning op 1 avond
HUG!quote:
Sam die TMM gaat huggen???????quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
HUG!
Angel en Nuno is een beetje realistisch de rest is idd onwaarschijnljk
Sam is gewoon lief.quote:
Doeiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
Deze reeks is echt niet meer wat 't geweest is....
M'n heterocollega gaat ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:37 schreef MisterO het volgende:
Zo, ik heb zin in morgen. 5:30 al opstaanen dan lekker slapen in de trein!
tas ingepakt, kleding staat klaar, whoei
En jij komt niet eens langs om naar mij te zwaaienquote:
Ik zal wel zwaaien van achter de tvquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
En jij komt niet eens langs om naar mij te zwaaien
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:57 schreef andromeda1968 het volgende:
Alles prima hier lieverds ?
volgend jaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Agreed! Ga je mee?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
Deze reeks is echt niet meer wat 't geweest is....
Waar naar toe?quote:
of toch maar de Punica Oase ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar naar toe?
Naar... het... circus!
Ga je mee *piew* *piew* Ga je mee *piew* *piew* naar het circus, naar het circus!
Quality time with the bfquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef MisterO het volgende:
Ja hoi, en truste tegelijk.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:38 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ja hoi, en truste tegelijk.
De pek en veren staan al klaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:29 schreef Vlarp het volgende:
Tot morgen allemaal
Ik sta in het groen-wit op een groen-witte boot uit 010
Bij homo's moet het ook altijd groter, groter en nog groter!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:23 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is iets groter.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:29 schreef samjustme het volgende:
Hoe was je vakantie met je kids trouwens @Dre34m3r
Bij hetero's niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:45 schreef m3nster het volgende:
Bij homo's moet het ook altijd groter, groter en nog groter!
Wat zijn dat voor bobbels?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij hetero's niet?
[ afbeelding ]
Ik!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:16 schreef m3nster het volgende:
En wie gaan er allemaal bootjes kijken?
Ang3l, een regenliefdeliedjequote:Its rainin'
Its pourin'
But I ain't complaining
'Cause I love the rain
Hey, baby. Let's walk out in the rain
Talk of all those things that we never thought we'd say
Let's dance between the raindrops
Get soaked to the skin
Wash away the stink of this pain and suffering
Its rainin'
Its pourin'
But I ain't complaining
'Cause I love the rain
I'll climb up on the rooftops
Stick a spire into the sky
Prick the clouds until they burst
On the city, you and I
We could talk about the weather
Or the price of London rent
But I'm sick and tired of being dry
So, let's get wet!
Its rainin'
Its pourin'
But I ain't complaining
'Cause I love the rain
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Veel leuke dingen gedaan, en iedereen liep harder te klagen over het weer dan nodig was hoor, het viel reuze mee
jij bent de neiuwe Conny Stuart met het antwoord op de vraag, wat voor weet zou het zijn Den Haagquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:30 schreef m3nster het volgende:
Brrr... KOUD! Bewolkt..Wind...meer bewolkt...
Oooh Oooh Den Haaog!
Ja zoiets..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent de neiuwe Conny Stuart met het antwoord op de vraag, wat voor weet zou het zijn Den Haag
nope, ik heb huis arrest, moet Casa Stroek gaan voorbereiden op de familie invasie morgenochtend om 10.30 voor mijn verjaardag van afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:05 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ja zoiets..![]()
Jij geen bootjes kijken?
Ohh dan wordt het in iedergeval wel een dolle boel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope, ik heb huis arrest, moet Casa Stroek gaan voorbereiden op de familie invasie morgenochtend om 10.30 voor mijn verjaardag van afgelopen donderdag
ik heb 3 neefjes in de leeftijd van 5 tot 1 en een nichtje van 1 dus die weten de boel wel te vermakenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:55 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ohh dan wordt het in iedergeval wel een dolle boel!hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |