Zijn er dan nog mensen hier die het nog niet met elkaar gedaan hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:50 schreef MisterO het volgende:
Dan doen we het maar zo![]()
Who should hook up on the 30th?![]()
http://www.polldaddy.com/p/829159/
Niet dat ik weet, volgens mij heb ik het al met iedereen gedaan, maar ik ben benieuwd wat er de 30e gebeurt....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen hier die het nog niet met elkaar gedaan hebben![]()
![]()
dat kan ik me op mijn leeftijd echt nier allemaal meer herinnerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef m3nster het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, zijn de HomoFokMeets gewoon sexorgies XD
quote:
Jij moet echt vaker het huis uit...quote:
Maar het is dan weer geen goed idee om Yuri in Eindhoven dan direct naar het Vagevuur te sturenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij moet echt vaker het huis uit...
Hij snapt het gewoon nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het is dan weer geen goed idee om Yuri in Eindhoven dan direct naar het Vagevuur te sturen
is Cybart dan alweer mysteryguest?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
Hey volgens de poll kunnen we helemaal niet met Cybart neuken!
hehe ik ben door mijn betoog heen en heb een fles bier uit de ijskast bij de dames gepaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij kan Nuno ook lastig schrijven aan een dansend bureau
neuh, want het was al een tijd bekend dat ik er waarschijnlijk ook ben die avondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is Cybart dan alweer mysteryguest?
dat zijn dus die lui die "anders" stemmenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
Hey volgens de poll kunnen we helemaal niet met Cybart neuken!
lurk je niet liever aan wat anders?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hehe ik ben door mijn betoog heen en heb een fles bier uit de ijskast bij de dames gepakt![]()
* leunt achterover, leg mijn voeten op het bureau en lurkt aan het bier *
Misschien wel maar der is niemand meer hier (het leuk brutaaltje van de postkamer is ook al weg)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lurk je niet liever aan wat anders?
dat is goed nieuws !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, want het was al een tijd bekend dat ik er waarschijnlijk ook ben die avond
dat is goed nieuws !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, want het was al een tijd bekend dat ik er waarschijnlijk ook ben die avond
die optie was toch al gereserveerd voor de orgie ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zijn dus die lui die "anders" stemmen
Waaaaaaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef MisterO het volgende:
Ow ik heb de optie Ang3l, Nuno en MisterO vergeten bij te zetten
voor het dramagehalte zou dat wel een boost zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waaaaaaat![]()
![]()
Ik lees even terug en zie dan dit, verslikte me bijna in mijn bier
moet er eens even over nadenkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor het dramagehalte zou dat wel een boost zijn
maar de sterke (kroeg)verhalen en visserslatijn gaan maar door ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet er eens even over nadenken![]()
bah ik wil naar huis, maar de call duurt maar voort, ik neem nog een bier
Zeur niet je wordt dik voor betaaldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet er eens even over nadenken![]()
bah ik wil naar huis, maar de call duurt maar voort, ik neem nog een bier
99% heeft het niet met elkaar gedaan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
voelt het ook erg goed om tot die uitverkoren 1 procent te behoren ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
99% heeft het niet met elkaar gedaan!
Hoe kom je erop dat ik tot de uitverkoren behoor, trouwens wat wel intressant is welke H fokkers met elkaar ooit wat gehad hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voelt het ook erg goed om tot die uitverkoren 1 procent te behoren ?
TMM en Nuno gaan nog een drukke avond hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:26 schreef MisterO het volgende:
http://www.polldaddy.com/p/829159
Aan kop met 3 stemmen
TMM en Stroekie
TMM en Zakje
Nuno en Ang3l of
Nuno en MisterO
Wat snap ik niet? dat ik geen zin heb om met een zooitje drama-queens naar een disco/dransfeest dinges te gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij snapt het gewoon nieten is bang voor het onbekende...
Dat jij denkt dat wij allemaal drama queens zijn dat met iedereen lopen te sletten en te doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat snap ik niet? dat ik geen zin heb om met een zooitje drama-queens naar een disco/dransfeest dinges te gaan.
En echte sletten hebben we niet eens in H topic, Nuno is een uitzonderingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat wij allemaal drama queens zijn dat met iedereen lopen te sletten en te doen.
me=no drama queen en me=no slut
Zeg ook niet direct dat jij het bent zeg alleen dat hier een paar mensen zijn die vooroordeel bevestigend zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat wij allemaal drama queens zijn dat met iedereen lopen te sletten en te doen.
me=no drama queen en me=no slut
Damn right I wouldn't.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:41 schreef Nuno_G het volgende:
Denk niet dat je BF er blij mee zal zijn als dat gebeurt
Hoe gay!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
Ik voel me uitgesloten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
Wat een poll![]()
Trouwens wie heeft er op zakje en mij gestemd
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:44 schreef Stroekie het volgende:
Ik had je ook al tot die uitverkoren 1 procent gerekend, zie een paar postings terug
wie kies jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit?
een poll gaat uit van een waarschijnlijke kans.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit?
Nee, een trio'tje met jou en Breezerslet.quote:
maar dus weer wel volop drama voor de docuquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk niet dat ik het zou overleven, teveel spanning op 1 avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |