tellquote:
waar is LGE als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:30 schreef MisterO het volgende:
Hmm hoe kan ik een poll maken waarbij je op meerdere antwoorden kan stemmen?
www.poll.dezeserver.nl/quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:30 schreef MisterO het volgende:
Hmm hoe kan ik een poll maken waarbij je op meerdere antwoorden kan stemmen?
muts je had gewoon beter moeten googlen op maak een poll aan op fokquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:50 schreef MisterO het volgende:
Dan doen we het maar zo![]()
Who should hook up on the 30th?![]()
http://www.polldaddy.com/p/829159/
Doe het anders lekker zelf, ik heb 10 minuten lopen zoeken op googlequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:53 schreef samjustme het volgende:
.
[..]
muts je had gewoon beter moeten googlen op maak een poll aan op fok
Vraag aan Tmmquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe het anders lekker zelf, ik heb 10 minuten lopen zoeken op google
ik heb geen commentaar, en jij bent luiquote:
het ding geeft nu al verrassende combinaties aan, en dan hebben we volgens mij nog een aantal mensen niet eens in de kandidaten lijst staan zoals de broer van Brigitte Kaandorp en de mystery guestquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
En Mitch..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het ding geeft nu al verrassende combinaties aan, en dan hebben we volgens mij nog een aantal mensen niet eens in de kandidaten lijst staan zoals de broer van Brigitte Kaandorp en de mystery guest
en bestaande koppel zoals Sam en Pjo
jahaa. maar niet waarbij je op meerdere antwoorden kan klikken...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:00 schreef m3nster het volgende:
[..]
LOLTik je op google in "maak een pol aan op fok" klik op de eeeerste hit, en daar staat het
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
jahaa. maar niet waarbij je op meerdere antwoorden kan klikken...
ik mis alleen nog de optie dat het op een collectief gezellige groepsbijeenkomst kan uitlopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
jahaa. maar niet waarbij je op meerdere antwoorden kan klikken...
Raaaaaaaaaaaaaaare combi's staan erquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het ding geeft nu al verrassende combinaties aan, en dan hebben we volgens mij nog een aantal mensen niet eens in de kandidaten lijst staan zoals de broer van Brigitte Kaandorp en de mystery guest
en bestaande koppel zoals Sam en Pjo
klik op view resultsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Raaaaaaaaaaaaaaare combi's staan er
Maar hoe kunnen we de tussenstand blijven zien?
Ik zie 'm alleen maar nadat ik gestemd heb.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef MisterO het volgende:
Ow ik heb de optie Ang3l, Nuno en MisterO vergeten bij te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |