Bij homo's moet het ook altijd groter, groter en nog groter!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:23 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is iets groter.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:29 schreef samjustme het volgende:
Hoe was je vakantie met je kids trouwens @Dre34m3r
Bij hetero's niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:45 schreef m3nster het volgende:
Bij homo's moet het ook altijd groter, groter en nog groter!
Wat zijn dat voor bobbels?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij hetero's niet?
[ afbeelding ]
Ik!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:16 schreef m3nster het volgende:
En wie gaan er allemaal bootjes kijken?
Ang3l, een regenliefdeliedjequote:Its rainin'
Its pourin'
But I ain't complaining
'Cause I love the rain
Hey, baby. Let's walk out in the rain
Talk of all those things that we never thought we'd say
Let's dance between the raindrops
Get soaked to the skin
Wash away the stink of this pain and suffering
Its rainin'
Its pourin'
But I ain't complaining
'Cause I love the rain
I'll climb up on the rooftops
Stick a spire into the sky
Prick the clouds until they burst
On the city, you and I
We could talk about the weather
Or the price of London rent
But I'm sick and tired of being dry
So, let's get wet!
Its rainin'
Its pourin'
But I ain't complaining
'Cause I love the rain
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Veel leuke dingen gedaan, en iedereen liep harder te klagen over het weer dan nodig was hoor, het viel reuze mee
jij bent de neiuwe Conny Stuart met het antwoord op de vraag, wat voor weet zou het zijn Den Haagquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:30 schreef m3nster het volgende:
Brrr... KOUD! Bewolkt..Wind...meer bewolkt...
Oooh Oooh Den Haaog!
Ja zoiets..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent de neiuwe Conny Stuart met het antwoord op de vraag, wat voor weet zou het zijn Den Haag
nope, ik heb huis arrest, moet Casa Stroek gaan voorbereiden op de familie invasie morgenochtend om 10.30 voor mijn verjaardag van afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:05 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ja zoiets..![]()
Jij geen bootjes kijken?
Ohh dan wordt het in iedergeval wel een dolle boel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope, ik heb huis arrest, moet Casa Stroek gaan voorbereiden op de familie invasie morgenochtend om 10.30 voor mijn verjaardag van afgelopen donderdag
ik heb 3 neefjes in de leeftijd van 5 tot 1 en een nichtje van 1 dus die weten de boel wel te vermakenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:55 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ohh dan wordt het in iedergeval wel een dolle boel!hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |