Je zou van mij ontslag krijgen als je zo ordinair zou doen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef Bolster het volgende:
Vanmiddag dus op het werk:
Ik: Kanker, mijn nek doet pijn.
Werk-homo: Wil je niet schelden met die ziekte?![]()
Ik: Nee, nu ga ik het juist extra veel gebruiken. Ik kan niet tegen van die hippies zoals jij.![]()
Werk-homo: Drie familieleden van mij zijn er aan overleden..![]()
Ik: Oke. Ik zal wel even opruimen.
Klacht: Mensen die zeiken over kanker-gebruik. Kan het nu niet eens over zijn?..
Subklacht: Ik heb de 'Ow.. Dan heb je wel veel kans dat je er ook dood aan gaat'-one liner niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef Bolster het volgende:
Klacht: Mensen die zeiken over kanker-gebruik. Kan het nu niet eens over zijn?..
Subklacht: Ik heb de 'Ow.. Dan heb je wel veel kans dat je er ook dood aan gaat'-one liner niet gebruikt.
Alle tokkies praten zo jongen, hou maar op! Je hebt gewoon geen stijlquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Bolster het volgende:
Sommige mensen zouden me respectloos noemen. Ik zie mezelf liever als rationeel. Niemand die iets overkomt als ik kanker zeg dus waarom niet? Zo kan je wel ophouden ieder mogelijk kwetsend woord te gebruiken.
Ik doe normaal ook niet zo ordinair. Alleen ik kan de homo niet uitstaan
Dus je probleem is homo's?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Bolster het volgende:
Sommige mensen zouden me respectloos noemen. Ik zie mezelf liever als rationeel. Niemand die iets overkomt als ik kanker zeg dus waarom niet? Zo kan je wel ophouden ieder mogelijk kwetsend woord te gebruiken.
Ik doe normaal ook niet zo ordinair. Alleen ik kan de homo niet uitstaan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef Bolster het volgende:
[..]
NeeDéze homo. De vorige homo was lief enzo maar deze is koet.
Jij snapt die shit gast!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:23 schreef Rutgerr het volgende:
Eensch. Pop die homo met je pipa, kanker is slechts een van de vele krachttermen.
Eigenlijk ben ik een Brabantse boerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:29 schreef mirved het volgende:
Mij boeit het totaal niet welke ziektes/aandoeningen jij bezigt in je reacties/dagelijks leven. Als jij zegt "Kanker dat deed pijn" dan kan dat. Blijkbaar ben je een (haagse?) tokkie die dit voor een of andere reden heeft over genomen van je mede tokkies (schaapgedrag). Maar als iemand je vraagt dat niet te doen in zijn bijzijn omdat ze er last van hebben en dan zo reageren bevestigt nogmaals wat voor een totaal asociaal/egoïstisch persoon jij bent.
Toch heb ik het vermoeden dat je niet zo gereageerd heb maar enkel de stoere bink wilt uithangen en in werkelijkheid gewoon op je lip hebt gebeten en gedacht: GRRR als ik straks thuis kom maak ik snel een topic erover, daar heeft ie niet van terug die homo!
Wat is er met jou aan de hand dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:23 schreef Rutgerr het volgende:
Eensch. Pop die homo met je pipa, kanker is slechts een van de vele krachttermen.
Hij ziet het zoals het is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand dan.
Vrij weinig, voor zover ik dat zelf kan beoordelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand dan.
Owh het gebruik van "gangster-termen" leek me voor jou vreemd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:37 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Vrij weinig, voor zover ik dat zelf kan beoordelen.
Dit argument is inmiddels ook al vaker gebruikt dan een gemiddeld koorknaapje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Hukkie het volgende:
Ja man, vooral lachen als je moeder dan ook kanker krijgt
Oh, die goede oude tijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:44 schreef zarGon het volgende:
In je oogbal.
Ik kan me meer dit soort posts voor de geest halen.quote:
quote:Ach, mij maakt het niet zoveel uit, maar ik vind het zelf wel mooi. Ik zie ook bij de klassiek geklede jongens dat een mat binnen de perken ook best leuk staat. Het oogt een stuk volwassener bij mezelf dan kort haar dus voor mij is de keuze simpel. Waar ik overigens niet van houd is elke variant van een mat die niet gelijk is aan de zogenaamde 'corpsmat' zoals de mocromatjes of sjonniematjes.
Maar ik vind het achterlijk om je keuze af te laten hangen van het feit of iets 'in' of 'uit' is, doe het als jij achter die keuze staat.
quote:Kankah was een Indiase geleerde uit Ujjain, die door de Abassijnse kalief Al Mansoer in 770 uitgenodigd werd om naar het net gestichte Baghdad te komen. Daar moest hij het Hindoesysteem van rekenkundige astronomie uitleggen. Kankah deed dit aan de hand van de Brahmasphuta-siddhanta van Brahmagupta. Naar aanleiding van het bezoek van Kankah aan Bagdad werd dit werk van Brahmagupta's op verzoek van de kalief in het Arabisch vertaald door Mohammed al-Fazari, zijn vader Ibrahim al-Fazari en Yaqub ibn Tariq
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kankah
Haha, het zal wel komen door het feit dat ik al tijden niet meer een topic heb gezien waar het de moeite waard is om serieus te reageren. LIF wordt beheerst door magere pikkies met veel te kleurrijke sneakers en t-shirts met hippe prints, KLB door zeurende arbeiders, SES door knorren die zich vaker begeven in de collegezaal dan in de kroeg enz. enz.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik kan me meer dit soort posts voor de geest halen.![]()
[..]
Stereotype gay dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Bolster het volgende:
De homo is kwestie is trouwens ook nog emo. Inclusief gestijld zwart haar en grapjes als:'Talk to the hand, the face is too pretty'
Wellicht moet je krachttermen als "aids" gaan gebruiken. Schijnen homo's ook affiniteit mee te hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Bolster het volgende:
De homo is kwestie is trouwens ook nog emo. Inclusief gestijld zwart haar en grapjes als:'Talk to the hand, the face is too pretty'
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef mirved het volgende:
Bij mij op het werk is er ook zo'n fag waar ik last van heb. (hij is nog niet helemaal uit de kast)Hele tijd dom taalgebruik, zo'n dom blauw armbandje en lomp plat kapseltje. Hier is een foto van hem:
[ afbeelding ]
Zo hee, sexy jongen is daquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef mirved het volgende:
Bij mij op het werk is er ook zo'n fag waar ik last van heb. (hij is nog niet helemaal uit de kast)Hele tijd dom taalgebruik, zo'n dom blauw armbandje en lomp plat kapseltje. Hier is een foto van hem:
[ afbeelding ]
Het was een bandje van een feest de dag ervoor, niet echt vijf jaar dus..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:27 schreef Nikmans het volgende:
Mensen met pinkpop/lowlands bandjes om van 5 jaar geleden
Vieze vuile kanker aids homo's dat het zijn!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:07 schreef Bolster het volgende:
Zelfs in mijn topique zijn de moraalridders aanwezig.
Ok je wilde je grap even kwijt en ik moest een beetje lachenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef Bolster het volgende:
Vanmiddag dus op het werk:
Ik: Kanker, mijn nek doet pijn.
Werk-homo: Wil je niet schelden met die ziekte?![]()
Ik: Nee, nu ga ik het juist extra veel gebruiken. Ik kan niet tegen van die hippies zoals jij.![]()
Kankah dan wel hequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:06 schreef slakkie het volgende:
[..]
Vieze vuile kanker aids homo's dat het zijn!
Ik vind kanker wel lekker bekken, vooral als je met hagenezen aan het lullen bent.
Al moet ik wel zeggen dat ik ook problemen had dat men kanker zei nadat mijn opa overleden was aan kanker, maar inmiddels is het verdriet verwerkt en is kanker weer een normaal woord geworden zonder emotionele lading.
Gelukkig kom jij verder niet buitenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:06 schreef slakkie het volgende:
[..]
Vieze vuile kanker aids homo's dat het zijn!
Ik vind kanker wel lekker bekken, vooral als je met hagenezen aan het lullen bent.
Al moet ik wel zeggen dat ik ook problemen had dat men kanker zei nadat mijn opa overleden was aan kanker, maar inmiddels is het verdriet verwerkt en is kanker weer een normaal woord geworden zonder emotionele lading.
Oe Rebel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:14 schreef Bolster het volgende:
Weet nog niet waar ik hem morgen mee ga irriteren
Die baan kan me toch gestolen worden, ze betalen toch niet goed
Mag/kan je dan concluderen dat hij een kankerfamilie heeft?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef Bolster het volgende:
Au contraire mon amiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:19 schreef PusKut het volgende:
@ TS : Respecloze flikker, ga nou maar weer lekker bukken voor de baas want eigenlijk durf je helemaal niets te zeggen toch? /internetheld.
Wow gaaf man! Mag ik je nu aanraken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:34 schreef Bolster het volgende:
[..]
Hoewel realistisch bekeken de kans zeer klein is dat jullie dit geloven, heb ik het wel gezegd
Dat mag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:39 schreef PusKut het volgende:
[..]
Wow gaaf man! Mag ik je nu aanraken?
Ik ken twee mensen wier moeder kanker heeft. Die gaan ook niet lopen janken wanneer het woord valt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Hukkie het volgende:
Ja man, vooral lachen als je moeder dan ook kanker krijgt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef mirved het volgende:
[ afbeelding ]
Respect verlangen is natuurlijk wel een beetje teveel gevraagd he. Je zou eens rekening met een ander houden, het idee alleen alquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:03 schreef Joe. het volgende:
Soms... Heel soms, zou je misschien het respect kunnen opbrengen om ermee te stoppen als iemand je dat vraagt.
lijkt me vrij logisch dat je wel zult weten waar al je familieleden aan dood zijn gegaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mag/kan je dan concluderen dat hij een kankerfamilie heeft?
Houd iedereen trouwens een lijstje bij ofzo van waaraan ieder familielid de pijp uit gaat?
Met zo'n bitchass instelling word je nooit een stoere rocker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef piekartz87 het volgende:
"Klacht: Mensen die zeiken over kanker-gebruik. Kan het nu niet eens over zijn?.."
je kan ook zeggen,,
mensen die het woord kanker nog gebruiken, Kan het nu niet eens over zijn?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
lijkt me vrij logisch dat je wel zult weten waar al je familieleden aan dood zijn gegaan
dat hoef je toch niet bij te houden? dat weet je dan gewoon
oh damn! euh,,,,,, kanker!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Met zo'n bitchass instelling word je nooit een stoere rocker.
Jawel man, morgen lekker naar de gay pride!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij verder niet buiten
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:38 schreef slakkie het volgende:
[..]
Jawel man, morgen lekker naar de gay pride!!
het heeft als je het als scheldwoord gebruikt ook geen kanker met de ziekte zelf te maken. Tyfus en tering hebben mensen tegenwoordig niet meer zo vaak dus daar wordt niet zo moeilijk over gedaan. Maargoed, als iemand er echt moeite mee heeft is het niet verkeerd om er voor diegene mee te stoppen iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:11 schreef Wiehoe het volgende:
Ernstige ziekte, ik wens het niemand. Maar als iemand het woord gebruikt dan zegt dat mij echt absoluut niets. Ik gebruik het woord zelf overigens niet omdat ik weet dat sommige mensen nog wel eens wat moeite met een woord hebben.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:14 schreef Gierigesloeber het volgende:
Als der zooeeen zegt: MAAR MIJN MA HEEFT KANKER!!!! Dan moet je heul wel zeggen: nu jij nog !!~!
Kankerharde drive-by bij die Mac , manquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:12 schreef Lemmiwinks het volgende:
Kanker ouwe; we boeken m hard naar de MacDonalds voor een big mac voor die pijpslet; kankergeil ouwe. Kanker.
Ik zie 2 gays op die foto?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:20 schreef mirved het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een vraag of een constatering?quote:
Beide. Ik constateer 2 gays maar mirved zegt dat er 1 op staat. Ik vraag dus naar zijn mening in deze....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een constatering?
Ah, oké, nou afwachten dan maar hèquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beide. Ik constateer 2 gays maar mirved zegt dat er 1 op staat. Ik vraag dus naar zijn mening in deze....
Eigenlijk ben ik 16 :$..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tser is dan ook 17. Als je 17 bent, is schelden met kanker stoer. En het is nog stoerder om iemand af te zeiken die vraagt of je er mee ophoudt.
Oh!quote:
Het zijn meestal ook laag ontwikkelde mensen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:03 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind mensen die om de haverklap kanker roepen over het algemeen overkomen als tokkies
quote:Soms... Heel soms, zou je misschien het respect kunnen opbrengen om ermee te stoppen als iemand je dat vraagt.
Users zoals mooiboi89 wens ik al te graag een grote tumor toe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:39 schreef mooiboi89 het volgende:
Die kankermoraalridders hier, bah man opkankeren kankermongolen
Als hij in zijn vocabulair kanker gebruikt om mee te schelden en niet wenst te stoppen als iemand daar op een normale manier om vraagt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:53 schreef Bolster het volgende:
Wanneer is iemand laag ontwikkeld?
Kanker man, ik ga echt niet stoppen met kanker zeggen omdat zo'n kankerhomo zich aangesproken voelt omdat een familielid/vriend 10 jaar geleden aan kankeroverleden id. Tering!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als hij in zijn vocabulair kanker gebruikt om mee te schelden en niet wenst te stoppen als iemand daar op een normale manier om vraagt.
Dat heeft niets te maken met lage ontwikkeling of hoge ontwikkeling. Grappig hoe je jezelf hier feitelijk over de rug van kankerpatienten omhoog probeert te praten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als hij in zijn vocabulair kanker gebruikt om mee te schelden en niet wenst te stoppen als iemand daar op een normale manier om vraagt.
Absoluut, maar het ligt ook aan de manier waarop het gezegd wordt. Vaak is het met zo'n zelfvoldaan smoelwerk van "zie je nu hoeveel ik om de mensen geef" of "ik heb iemand dood zien gaan aan kanker, ik ben me zo bewust van het ondraaglijk lijden"quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:16 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
het heeft als je het als scheldwoord gebruikt ook geen kanker met de ziekte zelf te maken. Tyfus en tering hebben mensen tegenwoordig niet meer zo vaak dus daar wordt niet zo moeilijk over gedaan. Maargoed, als iemand er echt moeite mee heeft is het niet verkeerd om er voor diegene mee te stoppen idd
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:15 schreef maedel het volgende:
Dat het woord homo hier volledig misplaatst gebruikt wordt interesseert verder niemand wat...
Ik wil een koekje nou verdommequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:18 schreef Paramnesia het volgende:
Sorry het zit ingebakken in mijn vocabulair.
Maar!! Als iemand vraagt of ik dat niet wil zeggen zal ik dat ook niet doen in diens omgeving. Kwestie van respect.
Die snap ik even niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:15 schreef maedel het volgende:
Dat het woord homo hier volledig misplaatst gebruikt wordt interesseert verder niemand wat...
Ja, en dan heet hij homo ipv persoon? Of homo ipv collega? Of homo ipv [vul naam in]quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:21 schreef Bolster het volgende:
[..]
Die snap ik even niet.![]()
Hij is écht homo, inclusief uit de kast gekomen enzo.
Ehh ja? Logisch tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en dan heet hij homo ipv persoon? Of homo ipv collega? Of homo ipv [vul naam in]
Schei toch uit man...
Ga lekker fijn verder met kanker schelden zou ik zeggen. Dat zal vast heel goed gewaardeerd worden door jouw omgeving!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat heeft niets te maken met lage ontwikkeling of hoge ontwikkeling. Grappig hoe je jezelf hier feitelijk over de rug van kankerpatienten omhoog probeert te praten.
Wees maar trots op jezelf
hij is je collega en dan boeit het niet dat ie homo is of niet... blijkbaar ben jij diegene die het zo belangrijk vind om daar een melding over te maken.quote:
Ik vond dat een belangrijk punt om de situatie te schetsen. Een echte man zou niet over zoiets zeuren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is je collega en dan boeit het niet dat ie homo is of niet... blijkbaar ben jij diegene die het zo belangrijk vind om daar een melding over te maken.
daarbij: als iemand vraagt om een beetje rekening te houden, waarom zou je dat niet kunnen doen op je werk? als jij wilt schelden met kanker, doe je dat toch lekker, maar als iemand er blijkbaar niet zo van gediend is, mag je gerust ermee kappen. Behalve als je baas zegt: kanker maar op, stuk vreten, je bent ontslagen
Oh, die gast op de foto waarvan ik dacht dat je daarmee de homo bedoelde ben je zelfquote:
Doe ik, en mijn omgeving kan er wel mee omgaan zonder huilend naar hun moeder te rennen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ga lekker fijn verder met kanker schelden zou ik zeggen. Dat zal vast heel goed gewaardeerd worden door jouw omgeving!
Wees maar trots op jezelf hoor, dat jij WEL de behoefte hebt om zonodig met kanker te schelden
Ja joh? Is het leuk wonen in de Schilderswijk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Doe ik, en mijn omgeving kan er wel mee omgaan zonder huilend naar hun moeder te rennen.
Stoer zijn is de kern van het leven bitchquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is ook begrijpelijk; je bent pas 16. Medeleven is niet stoer als je 16 bent.
Dit moet zeker een heel scherpzinnige opmerking zijn waarmee je wil laten zien dat het schelden met kanker iets is wat alleen asocialen doen. En asocialen, die wonen in de Schilderwijk! Dus vandaar je sterke reply.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja joh? Is het leuk wonen in de Schilderswijk?
ik jank er niet om hoor, maak je maar geen zorgen. het gaat niet om medeleven maar om rekening houden met je omgeving. je hoeft echt niet om alles toe te geven daarin, maar op je werk zou ik zeker rekening houden met je collega's...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:40 schreef Bolster het volgende:
[..]
Ik vond dat een belangrijk punt om de situatie te schetsen. Een echte man zou niet over zoiets zeuren.![]()
Ik stop er niet mee omdat het maar een woord is. Als jij daardoor moet huilen om je pappie/mamie/opa/hondje met kanker, dan is dat jouw schuld. En niet mijn probleem. En nee, medeleven heb ik niet
mwoa, kanker is niet bepaald een scheldwoord wat mensen in hun mond nemen die nadenken bij wat ze zeggen... als ik met mijn fikken tussen de deur kom betrap je me ook op een " fuckzooi" of ' teringtyfusgrafdeur", maar als ik op werk ben en ik zit in een conversatie met iemand, dan denk ik eerst na, voordat ik woorden in mijn mond ga nemen die je liever niet terughoort in een gesprek.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dit moet zeker een heel scherpzinnige opmerking zijn waarmee je wil laten zien dat het schelden met kanker iets is wat alleen asocialen doen. En asocialen, die wonen in de Schilderwijk! Dus vandaar je sterke reply.
Je bent niet alleen een volstrekt mislukte idealist met een veel te grote mond, je bent ook nog eens een bevooroordeelde idealist met een veel te grote mond!
Ik woon overigens tegenover Max Westerman in hartje Amsterdam.
Schelden met kanker is inderdaad iets wat alleen aoscialen en lompe idioten doen. Dat heb je goed door. Maar goed, er moet toch iemand het voor dat soort mensen opnemen. Gelukkig ben jij er voor ze.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dit moet zeker een heel scherpzinnige opmerking zijn waarmee je wil laten zien dat het schelden met kanker iets is wat alleen asocialen doen. En asocialen, die wonen in de Schilderwijk! Dus vandaar je sterke reply.
Je bent niet alleen een volstrekt mislukte idealist met een veel te grote mond, je bent ook nog eens een bevooroordeelde idealist met een veel te grote mond!
Ik woon overigens tegenover Max Westerman in hartje Amsterdam.
De essentie van vloeken en schelden is het ventileren van stress. Daar denk je dus niet bij na.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwoa, kanker is niet bepaald een scheldwoord wat mensen in hun mond nemen die nadenken bij wat ze zeggen
Wat je zegt is niet waar, heel simpel. Je kunt het graag willen, of het graag zo zien. Maar dat maakt het niet opeens waar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Schelden met kanker is inderdaad iets wat alleen aoscialen en lompe idioten doen. Dat heb je goed door. Maar goed, er moet toch iemand het voor dat soort mensen opnemen. Gelukkig ben jij er voor ze.
Je bedoelt zoals ik volgens jou in de Schilderswijk woon?quote:Trouwens, knap hoe jij een perfecte karakterschets kan maken uit een paar reacties van mij. Heel erg knap!
En uiteraard wat jij zegt is wel waar. Want ik ben maar een idealist en jij een realist die blijkbaar graag met kanker scheldt. Dit gaat weer een leuk welles - nietes - spelletje worden; blijkbaar het niveau dat jij graag wilt hanteren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat je zegt is niet waar, heel simpel. Je kunt het graag willen, of het graag zo zien. Maar dat maakt het niet opeens waar.
"Jij woont in de Schilderswijk " = karakterschets? Goh, dat is nieuw voor me.quote:Je bedoelt zoals ik volgens jou in de Schilderswijk woon?
Ik vel er geen oordeel over, maar weet wel dat gebruik van het woord kanker als scheldwoord niet is voorbehouden aan bepaald opleidingsniveau of afkomst.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En uiteraard wat jij zegt is wel waar. Want ik ben maar een idealist en jij een realist die blijkbaar graag met kanker scheldt. Dit gaat weer een leuk welles - nietes - spelletje worden; blijkbaar het niveau dat jij graag wilt hanteren.
Was het niet zo bedoeld dan?quote:"Jij woont in de Schilderswijk " = karakterschets? Goh, dat is nieuw voor me.
Niet voorbehouden nee, maar wel voornamelijk. Hoger opgeleiden worden over het algemeen geacht na te denken voor ze wat zeggen. En als men nadenkt en alsnog met kanker gaat schelden, dan ben je n.m.m. asociaal en een lompe idioot.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik vel er geen oordeel over, maar weet wel dat gebruik van het woord kanker als scheldwoord niet is voorbehouden aan bepaald opleidingsniveau of afkomst.
Nee.quote:Was het niet zo bedoeld dan?
Prima. Jij een aso, ik een idealist. Groetjes.quote:Het boeit ook niet. Als jij mij een aso vindt, prima. Lig ik niet wakker van.
Een mislukte , bevooroordeelde (en nu ook onoplettende) idealist.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet voorbehouden nee, maar wel voornamelijk. Hoger opgeleiden worden over het algemeen geacht na te denken voor ze wat zeggen. En als men nadenkt en alsnog met kanker gaat schelden, dan ben je n.m.m. asociaal en een lompe idioot.
Verder weet ik ook wel dondersgoed schelden een directe uiting van frustratie / irritatie is, maar zelfs dan nog...
[..]
Nee.
[..]
Prima. Jij een aso, ik een idealist. Groetjes.
Ach gossie, Pappie moet nog even een laatste sneer maken. Wat puberaal lief.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Een mislukte , bevooroordeelde (en nu ook onoplettende) idealist.
Dat is geen laatste sneer, want dan had ik er wel iets met kanker van gemaakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach gossie, Pappie moet nog even een laatste sneer maken. Wat puberaal lief.
Uhhm, ik heb helemaal niks weggelaten van jouw reacties richting mij. Maar goed, volgens jou zal ik dan vast ook wel blind zijn naast al jouw andere kwalificaties over mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat is geen laatste sneer, want dan had ik er wel iets met kanker van gemaakt natuurlijk.
Alleen als je mijn woorden over neemt, doe het dan wel volledig. Want nu liet je gemakshalve wat dingen weg die vrij belangrijk zijn.
Ik vind je vooral een kankerhomo eigenlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Uhhm, ik heb helemaal niks weggelaten van jouw reacties richting mij. Maar goed, volgens jou zal ik dan vast ook wel blind zijn naast al jouw andere kwalificaties over mij.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik vind je vooral een kankerhomo eigenlijk
Verder mag ik je wel.
Tuurlijk wel. Dat je bevooroordeeld was en dat een mislukte idealist was.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
HUMOR!!!11!!@!@!!
M.a.w.: jij kan ook niet aanwijzen wat ik dan dankzij mijn onoplettendheid heb weggehaald. Prima. Dan zijn wij uitgepraat. De mazzel.
En we zijn beide liberaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Users zoals mooiboi89 wens ik al te graag een grote tumor toe.
ey, ga es puisten uitknijpen. geen gezicht, die witte dotten op je gezicht!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:51 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
En we zijn beide liberaal
Juup daarentegen, geniet van die chemokuurtjes jongen, je schijnt er van af te vallen
Ow je hebt dus een sociale afwijking? Een of andere vorm van autisme? Zeg dat dan meteen.quote:
Juist ja. Dus waarom zo moeilijk en niet een beetje rekening houden met anderen door een ander scheldwoord te kiezen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:41 schreef Bolster het volgende:
Zeikerds, het is maar een woord.
Je bent misschien wel een goed opgeleide lompe idioot, maar blijkbaar geen homo,mongool en hebt geen kanker voor zover ik weet. Daarom zal het je misschien wel niet zo raken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:24 schreef Fides het volgende:
Mja, dat argument van: Ik heb 3 familieleden die overleden zijn aan kanker....:'((((((( gaat natuurlijk ook nergens over. Ik heb familieleden die zjin overleden aan kanker (die heeft iedereen bijna wel lijkt me), homo zijn en het syndroom van down hebben, en wat kan mij het nou schelen als iemand kankerhomo, kankermongool etc. zegt.
edit: ik ben wel een lompe idioot, echter wel goed opgeleid.
Doe ik toch ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:41 schreef mirved het volgende:
[..]
Ow je hebt dus een sociale afwijking? Een of andere vorm van autisme? Zeg dat dan meteen.
Omdat je meestal niet nadenkt over welk woord je gebruiktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Juist ja. Dus waarom zo moeilijk en niet een beetje rekening houden met anderen door een ander scheldwoord te kiezen?
Ik weet niet waar jij woont, maar als ik hier om een pond kut vraag gaan ze raar kijken...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:19 schreef slakkie het volgende:
Ow, het woord lul en kut mogen niet meer gebruikt worden, als je met vleeswaren wilt smijten ga je maar bij een slager werken
Mijn oom is gestorven aan CO vergiftiging door een kapotte kachel!quote:
Hufter! Iemands oom heeft mijn opa doodgereden!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:41 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Mijn oom is gestorven aan CO vergiftiging door een kapotte kachel!
Dat is wel een heel beperkte definitie, vaak gehanteerd door moraalridders zoals jij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ow, m'n excuses, ik wilde niet kwetsen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hufter! Iemands oom heeft mijn opa doodgereden!
Het is al goed, maar denk voortaan effe na voor je een woord gebruikt dat anderen kan kwetsen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:55 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Ow, m'n excuses, ik wilde niet kwetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |