Je zou van mij ontslag krijgen als je zo ordinair zou doen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef Bolster het volgende:
Vanmiddag dus op het werk:
Ik: Kanker, mijn nek doet pijn.
Werk-homo: Wil je niet schelden met die ziekte?![]()
Ik: Nee, nu ga ik het juist extra veel gebruiken. Ik kan niet tegen van die hippies zoals jij.![]()
Werk-homo: Drie familieleden van mij zijn er aan overleden..![]()
Ik: Oke. Ik zal wel even opruimen.
Klacht: Mensen die zeiken over kanker-gebruik. Kan het nu niet eens over zijn?..
Subklacht: Ik heb de 'Ow.. Dan heb je wel veel kans dat je er ook dood aan gaat'-one liner niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:01 schreef Bolster het volgende:
Werk-homo: Drie familieleden van mij zijn er aan overleden..![]()
Ik: Oke. Ik zal wel even opruimen.
Klacht: Mensen die zeiken over kanker-gebruik. Kan het nu niet eens over zijn?..
Subklacht: Ik heb de 'Ow.. Dan heb je wel veel kans dat je er ook dood aan gaat'-one liner niet gebruikt.
Alle tokkies praten zo jongen, hou maar op! Je hebt gewoon geen stijlquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Bolster het volgende:
Sommige mensen zouden me respectloos noemen. Ik zie mezelf liever als rationeel. Niemand die iets overkomt als ik kanker zeg dus waarom niet? Zo kan je wel ophouden ieder mogelijk kwetsend woord te gebruiken.
Ik doe normaal ook niet zo ordinair. Alleen ik kan de homo niet uitstaan
Dus je probleem is homo's?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef Bolster het volgende:
Sommige mensen zouden me respectloos noemen. Ik zie mezelf liever als rationeel. Niemand die iets overkomt als ik kanker zeg dus waarom niet? Zo kan je wel ophouden ieder mogelijk kwetsend woord te gebruiken.
Ik doe normaal ook niet zo ordinair. Alleen ik kan de homo niet uitstaan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef Bolster het volgende:
[..]
NeeDéze homo. De vorige homo was lief enzo maar deze is koet.
Jij snapt die shit gast!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:23 schreef Rutgerr het volgende:
Eensch. Pop die homo met je pipa, kanker is slechts een van de vele krachttermen.
Eigenlijk ben ik een Brabantse boerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:29 schreef mirved het volgende:
Mij boeit het totaal niet welke ziektes/aandoeningen jij bezigt in je reacties/dagelijks leven. Als jij zegt "Kanker dat deed pijn" dan kan dat. Blijkbaar ben je een (haagse?) tokkie die dit voor een of andere reden heeft over genomen van je mede tokkies (schaapgedrag). Maar als iemand je vraagt dat niet te doen in zijn bijzijn omdat ze er last van hebben en dan zo reageren bevestigt nogmaals wat voor een totaal asociaal/egoïstisch persoon jij bent.
Toch heb ik het vermoeden dat je niet zo gereageerd heb maar enkel de stoere bink wilt uithangen en in werkelijkheid gewoon op je lip hebt gebeten en gedacht: GRRR als ik straks thuis kom maak ik snel een topic erover, daar heeft ie niet van terug die homo!
Wat is er met jou aan de hand dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:23 schreef Rutgerr het volgende:
Eensch. Pop die homo met je pipa, kanker is slechts een van de vele krachttermen.
Hij ziet het zoals het is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand dan.
Vrij weinig, voor zover ik dat zelf kan beoordelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand dan.
Owh het gebruik van "gangster-termen" leek me voor jou vreemd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:37 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Vrij weinig, voor zover ik dat zelf kan beoordelen.
Dit argument is inmiddels ook al vaker gebruikt dan een gemiddeld koorknaapje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:05 schreef Hukkie het volgende:
Ja man, vooral lachen als je moeder dan ook kanker krijgt
Oh, die goede oude tijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:44 schreef zarGon het volgende:
In je oogbal.
Ik kan me meer dit soort posts voor de geest halen.quote:
quote:Ach, mij maakt het niet zoveel uit, maar ik vind het zelf wel mooi. Ik zie ook bij de klassiek geklede jongens dat een mat binnen de perken ook best leuk staat. Het oogt een stuk volwassener bij mezelf dan kort haar dus voor mij is de keuze simpel. Waar ik overigens niet van houd is elke variant van een mat die niet gelijk is aan de zogenaamde 'corpsmat' zoals de mocromatjes of sjonniematjes.
Maar ik vind het achterlijk om je keuze af te laten hangen van het feit of iets 'in' of 'uit' is, doe het als jij achter die keuze staat.
quote:Kankah was een Indiase geleerde uit Ujjain, die door de Abassijnse kalief Al Mansoer in 770 uitgenodigd werd om naar het net gestichte Baghdad te komen. Daar moest hij het Hindoesysteem van rekenkundige astronomie uitleggen. Kankah deed dit aan de hand van de Brahmasphuta-siddhanta van Brahmagupta. Naar aanleiding van het bezoek van Kankah aan Bagdad werd dit werk van Brahmagupta's op verzoek van de kalief in het Arabisch vertaald door Mohammed al-Fazari, zijn vader Ibrahim al-Fazari en Yaqub ibn Tariq
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kankah
Haha, het zal wel komen door het feit dat ik al tijden niet meer een topic heb gezien waar het de moeite waard is om serieus te reageren. LIF wordt beheerst door magere pikkies met veel te kleurrijke sneakers en t-shirts met hippe prints, KLB door zeurende arbeiders, SES door knorren die zich vaker begeven in de collegezaal dan in de kroeg enz. enz.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik kan me meer dit soort posts voor de geest halen.![]()
[..]
Stereotype gay dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Bolster het volgende:
De homo is kwestie is trouwens ook nog emo. Inclusief gestijld zwart haar en grapjes als:'Talk to the hand, the face is too pretty'
Wellicht moet je krachttermen als "aids" gaan gebruiken. Schijnen homo's ook affiniteit mee te hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:58 schreef Bolster het volgende:
De homo is kwestie is trouwens ook nog emo. Inclusief gestijld zwart haar en grapjes als:'Talk to the hand, the face is too pretty'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |