das heilig ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zegening van Vaticaan bloemen zie ik nu. Met een toiletborstel?
Limburgse dialectenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef gers het volgende:
[..]
limburg![]()
limburg biers![]()
VVV stadion![]()
limburgs carnaval
zoiets jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ALL HAIL! De heilige toiletborstel!
omdat je geen usericon hebtquote:
Zeker nooit naar een begrafenis geweest? Ligt die kist daar zo, gaan ze met zo'n toiletborstel die kist besprenkelen met water. Zegenen noemen ze dat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zegening van Vaticaan bloemen zie ik nu. Met een toiletborstel?
komen er dan geen stukjes stront op de kistquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeker nooit naar een begrafenis geweest? Ligt die kist daar zo, gaan ze met zo'n toiletborstel die kist besprenkelen met water. Zegenen noemen ze dat.
Boeit dat? ding gaat toch onder de grondquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
komen er dan geen stukjes stront op de kist
staat zo slordigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeit dat? ding gaat toch onder de grondof de oven in.
Ben laatst voor de eerste keer op een begrafenis geweest. Daar gebeurde dat nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeker nooit naar een begrafenis geweest? Ligt die kist daar zo, gaan ze met zo'n toiletborstel die kist besprenkelen met water. Zegenen noemen ze dat.
hoelaat ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:03 schreef GasTurbine het volgende:
Vanmiddag een gedeeltelijke zonsverduistering jongungs!
quote:Om 10.37 verschijnt een deukje linksboven in de zon. Dit groeit langzaam uit tot een flinke hap, tot de verduistering om 11.25 maximaal is. De maan verlaat de zonneschijf weer om 12.16 aan de linkerkant.
vroegah lurkte ik vooralquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:05 schreef GasTurbine het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 9097 (gemiddeld 14 per dag)
GT heeft 9-voud van gers.
En toch ben je eerder geregisteerd
Damn you, damn!
Ik ook. Heel af en toe poste ik wat. Ben eigenlijk dit jaar pas echt actief aan het posten. Heb nu iets van 9000 posts ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |