Eventjes voor de mensen die hier misschien ooit van Patrick iets hebben gekocht (usernames weet ik niet meer). Deze kutvent heeft op internet talloze mensen beduveld en heel veel in zijn eigen zak gestoken. Mij heeft ie toevallig terugbetaald, maar onze mede-fokker Diemux bijvoorbeeld niet. Hier quote van Diemux op Internetoplichting.nl:
quote:
Re: Patrick uit Den Helder
« Antwoord #768 Gepost op: September 22 2008, 22:11:31 »
--------------------------------------------------------------------------------
Citaat van: Diemux op September 16 2008, 19:57:54
Hallo Mensen,
Het is een tijd geleden maar kreeg op 22 Juli een brief met de uitkomst van de rechtzaak tegen Patrick
Ik kon helaas niet op tijd reageren op de brief welke mij in staat stelde om het verschuldigde bedrag terug te krijgen maar weet nu iig wel de uitspraak:
"BESLISSING:
Werkstraf voor de duur van 240 uren subsidiair 120 dagen hechtenis waarvan 120 uren subsidiair 60 dagen hechtenis voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaren."
Het vonnis is nu onherroepelijk geworden dus de zaak is afgerond. Helaas geen geld terug voor mij maar ik vermaak me prima met het idee dat hij loopt te schoffelen. Tevens denk ik dat deze pauper het niet voor elkaar krijgt om 2 jaar niks strafbaars te doen dus die andere 120 uren komen er ook wel.
In ieder geval bedankt voor de hulp van dit forum.
Reactie van de boosdoener zelf:
quote:
Hoi hoi,
Mijn andere account kon ik niet meer op inloggen.
Inderdaad 120 uur gekregen en nee ik hoef niet te schoffelen omdat ik geen buitenwerk hoef te doen
Lekker binnenwerk in een bejaardencentrum
En dont worry, ik val niet in herhaling in 2 jaar
(apart dat mensen dat denken, er zijn ook mensen die zich beteren)
maar ach, 120 uur en daarna ben ik er vanaf.
Groetjes
De straf die Patrick kreeg was dus 120 uur werken in een bejaardenhuis. Hoera voor de rechtspraak hier in Nederland
[ Bericht 3% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 22-10-2015 15:30:22 ]