idemquote:
Potdommequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:13 schreef Rossdale het volgende:
Heeeerlijk op het terras gezeten vanmiddag, op kosten van de baas
Join the club!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
PotdommeIk stond vanmiddag in een sombere, door een airco gekoelde winkel te werken, afgesloten van de mooie buitenlucht
M-O!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:14 schreef koei het volgende:
Ik ga morgen naar Wall-E. Mijn verwachting voor deze film is nogal onduidelijk. Na de eerste trailer dacht ik 'die wordt tof!' en na de tweede keer dezelfde trailer dacht ik 'mwah, ik weet het nog niet'. We zullen zien!
En dan ga ik nu maar richting bed, daar even wegzweten ipv hier.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik reed gisteren rond 12:00 in het pikke-donker door een klein parkje buiten Zoetermeer, toen ik het geluid van nagels op asfalt hoorde, en het kwam snel dichterbij. Dus ik draai me om naar de laatste verdwaalde lantaarnpaal, en zie in een flits twee grote honden door het licht schieten, en ze hadden niet echt een hoge aaibaarheidsfactor.
Ik ging een stijle heuvel op dus ze haalde me langzaam in; toen ze 30 meter verder nog steeds op full speed op me af kwamen rennen, blaffend en grommend, begon het me te dagen dat ze echt niet wilden spelen, en dat er ook geen eigenaar in de buurt was.
Ik zat te denken: of ik trap ze van me af, maar dan minder ik snelheid, of ik ga nu echt heel hard fietsen. Ik deed het laatste, maar die beesten konden mij up-hill net inhalen, en begonnen naar m'n benen te happen. Adrenaline kicks in, en toen ik eenmaal op de top van de heuvel was aangekomen konden ze me niet meer bijhouden. Ik ben nog nooit zo snel thuis geweest.
Als het jouw honden zijn dan mag je een brief van justitie op je de mat verwachten. Ik heb het wel even gemeldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:08 schreef disjfa het volgende:
Dat leert cruise weer uit mn achtertuin te blijven
Dan moet je straks niet naar de China. Daar is het bereiden, serveren en eten van hond tijdens de Spelen niet toegestaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:28 schreef disjfa het volgende:
De enige hond die ik toelaat is heet, op een broodje met verschillende sausen eroverheen
Gewoon heel hard ZIIIIIIT! roepen. Honden doen je echt niet zomaar kwaad hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik reed gisteren rond 12:00 in het pikke-donker door een klein parkje buiten Zoetermeer, toen ik het geluid van nagels op asfalt hoorde, en het kwam snel dichterbij. Dus ik draai me om naar de laatste verdwaalde lantaarnpaal, en zie in een flits twee grote honden door het licht schieten, en ze hadden niet echt een hoge aaibaarheidsfactor.
Ik ging een stijle heuvel op dus ze haalde me langzaam in; toen ze 30 meter verder nog steeds op full speed op me af kwamen rennen, blaffend en grommend, begon het me te dagen dat ze echt niet wilden spelen, en dat er ook geen eigenaar in de buurt was.
Ik zat te denken: of ik trap ze van me af, maar dan minder ik snelheid, of ik ga nu echt heel hard fietsen. Ik deed het laatste, maar die beesten konden mij up-hill net inhalen, en begonnen naar m'n benen te happen. Adrenaline kicks in, en toen ik eenmaal op de top van de heuvel was aangekomen konden ze me niet meer bijhouden. Ik ben nog nooit zo snel thuis geweest.
En dan moet ik daar niet naartoe omdat ze daar geen broodjes omheen doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dan moet je straks niet naar de China. Daar is het bereiden, serveren en eten van hond tijdens de Spelen niet toegestaan.
Ah, de Perro Caliente! Mooi spul is dat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:28 schreef disjfa het volgende:
De enige hond die ik toelaat is heet, op een broodje met verschillende sausen eroverheen
Zonsverduistering?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ben benieuwd of ik nog iets van die zonsverduistering ga meemaken. Het blijft akelig bewolkt hier in Zeist.
* disjfa schuift ross weer terug onder zijn steenquote:
Ja dat dacht ik dus ook, totdat ze begonnen te happenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon heel hard ZIIIIIIT! roepen. Honden doen je echt niet zomaar kwaad hoorSowieso, blaffende honden bijten niet enzo
Normaal begint de nacht niet om 11.25quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
We hebben toch dagelijks een zonsverduistering? Dat heet nacht enzo.
De wereld gaat aan me voorbijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
* disjfa schuift ross weer terug onder zijn steen
Hier in Oudewater is het lekker zonnig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ben benieuwd of ik nog iets van die zonsverduistering ga meemaken. Het blijft akelig bewolkt hier in Zeist.
Jij ligt dan ook onder een hele grote steenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij ligt dan ook onder een hele grote steen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:17 schreef Poit het volgende:
Same here...
Het is hier echt heerlijk buiten. Zoek elk excuus op om naar buiten te rennen..
Ah, ik ben niet de enige die het niet wist.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:39 schreef Rossdale het volgende:
Zonsverduistering?
Tzal een regio-kwaaltje zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die het niet wist..
quote:
Gheh. Ik denk het.quote:
Ja maar jij gaat toch verhuizenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef Laniboekje het volgende:
Het is geen regio-kwaaltje! Want ik ben ook Bredanaar en ik wist het lekker wel!
![]()
Hehe, ok vooruit dan maarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, over tien jaar als het nog zo een vaart loopt!
+1 voor geweldige creativiteitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:23 schreef disjfa het volgende:
Ah! Ik zie het al. Het was ross niet onder de steen.
[ afbeelding ]bwahahaha
Ik heb lekker vakantie! Weliswaar nog maar één week waarvan ik de volgende week eigenlijk weer aan mn hertentamens moet gaan beginnen, maar toch! Ha!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:44 schreef Laniboekje het volgende:
Pft, ik moet veel te hard werken voor een vrijdagmiddag!
Ik ga lekker over vijf weken met vakantie! 12 dagen Tenerife en nog een weekje thuis! PUH!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb lekker vakantie! Weliswaar nog maar één week waarvan ik de volgende week eigenlijk weer aan mn hertentamens moet gaan beginnen, maar toch! Ha!
Nou! Ik ga eind augustus naar Leipzig met allemaal onwijs toffe mensen! En ik krijg daarna de sleutels van mijn vakantiehuisje in Voorburg waar ik een week lang de bloemetjes buiten ga zetten. Zo!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga lekker over vijf weken met vakantie! 12 dagen Tenerife en nog een weekje thuis! PUH!
12 dagen All-Inclusive Tenerife pwnt Leipzig en Voorburg bij elkaar!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou! Ik ga eind augustus naar Leipzig met allemaal onwijs toffe mensen! En ik krijg daarna de sleutels van mijn vakantiehuisje in Voorburg waar ik een week lang de bloemetjes buiten ga zetten. Zo!
Uitgerangeerde badplaatsen waar alle restaurants van chinezen zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
12 dagen All-Inclusive Tenerife pwnt Leipzig en Voorburg bij elkaar!
ZEAU!
Haha, maar ik heb vandaag nog in het PS3 topic gepost..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:28 schreef disjfa het volgende:
Ach, in leipzig is ook geen SC dus je kan er niet eens naartoe.
Zeg je nou echt dat jij toffer bent dan dat ik benquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:25 schreef Poit het volgende:
Maar Leipzig heeft mij niet ( Tenerife ook niet daar niet van ) En daarom is stiekem Gouda gewoon heerschend. Met z'n mooie stadhuis.
Dat hagenezen scheveningen nog steeds niet erkennen en hun hun strand behouden. Den haag is gewoon een kutstad. Gouda ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef koei het volgende:
[..]
En Gouda heeft alleen maar kaarsen, Den Haag heeft het strand, Beat that!
Hey, daar weet ik niets van!quote:
Werd ik maar eens serieus genomen hehequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef koei het volgende:
[..]
Zeg je nou echt dat jij toffer bent dan dat ik benNou neemt niemand je ooit nog serieus natuurlijk!
En Gouda heeft alleen maar kaarsen, Den Haag heeft koninginnenach, parkpop, Madurodam, het strand, het binnenhof, drie grote bioscopen en een oude martelgevangenis! Beat that!
jij bent nog nooit bij Koei thuis geweest?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, daar weet ik niets van!Daar moet ik een keer heen
Scheveningen is altijd deel geweest van Den Haag. Die mensen zijn alleen een beetje raar in hun hoofd waardoor ze zichzelf Scheveningers noemen. Ik ga mezelf toch ook geen Mariahoevener noemenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat hagenezen scheveningen nog steeds niet erkennen en hun hun strand behouden. Den haag is gewoon een kutstad. Gouda ook.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent nog nooit bij Koei thuis geweest?
Oh, bedoelt ze dat martelhuis... Ik heb daar nog steeds littekens van!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent nog nooit bij Koei thuis geweest?
Wow, de langste kerkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Werd ik maar eens serieus genomen hehe
Trouwens, Gouda heeft tevens de langste kerk van nederland, een mooie waag, het oudste hotel van nederland en natuurlijk zijn wij wereldberoemd met onze kaas
Verder is het een niet boeiende stad waar tevens geen hol te doen is
Ben jij ff onder de indrukquote:
Leipzig is gewoon openbaar en door iedereen te bezoeken he... Alleen niet op dag 0. Had ik trouwens al verteld dat ik naar de persconferentie van Sony ga?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben jij ff onder de indruk
Maar stiekum ben ik jaloers, ik wil ook naar Leipzig![]()
Mordraquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:54 schreef mordradead het volgende:
Mensen uit Delft en Breda zijn m'n matties want in Leeuwarden, Breda en Delft zijn er Familiegraven van de Oranje-Nassau's![]()
LEVE DE KONINGIN
I know... Maar ik kan die dagen geen vrij krijgen i.v.m. de vakantie van collega's..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:51 schreef koei het volgende:
[..]
Leipzig is gewoon openbaar en door iedereen te bezoeken he... Alleen niet op dag 0. Had ik trouwens al verteld dat ik naar de persconferentie van Sony ga?
* SocialDisorder is republikeinquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:54 schreef mordradead het volgende:
Mensen uit Delft en Breda zijn m'n matties want in Leeuwarden, Breda en Delft zijn er Familiegraven van de Oranje-Nassau's![]()
LEVE DE KONINGIN
Dan zul je wel blij zijn dat de graven goed gevuld zijn!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder is republikein
opbokken met die geldverslindende, Middeleeuwse instelling
Gewoon nieuwe collega's zoeken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:55 schreef Poit het volgende:
[..]
I know... Maar ik kan die dagen geen vrij krijgen i.v.m. de vakantie van collega's..
Zeg lieverd, zit jij niet gewoon in centrum-noord?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Elect het volgende:
Verklaart waarom de zon hier niet schijnt iig.. (centrum west, en bedankt)
nephageneesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder is republikein
opbokken met die geldverslindende, Middeleeuwse instelling
Dat zou zowaar een optie kunnen zijn ja, maarja, ome Poit wilt natuurlijk wel wat kunnen eten als hij terugkomt uit Leipzigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:04 schreef koei het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe collega's zoeken!
Mijn baas weet overigens nog niet dat ik daar heen gaMaar ach, er is toch niemand die me mist
Daar heb je vrienden voor natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou zowaar een optie kunnen zijn ja, maarja, ome Poit wilt natuurlijk wel wat kunnen eten als hij terugkomt uit Leipzig
Ik hoop dat je patat vet is en je bak niet. Worden je handen zo smerig van. Probeer ook eerst een hapje patat te eten en dan een hapje van je kipburger. Alles in een keer word waarschijnlijk ook een smeerboel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:25 schreef Poit het volgende:
Ik ga denk lekker een vette bak raspatat halenMet een kipburger erbij
Ik heb een blender thuis, was eigenlijk van plan om het kapot te blenden en dan met een rietje op te zuigen. Zonder bakje natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je patat vet is en je bak niet. Worden je handen zo smerig van. Probeer ook eerst een hapje patat te eten en dan een hapje van je kipburger. Alles in een keer word waarschijnlijk ook een smeerboel.
Heb je desnoods een handleiding nodig?
Er zijn een heleboel leuke films. En alle is mij net iets te optimistisch. Ik geloof dan ook niet dat jij alle leuke films al gezien hebt!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:36 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb alle leuke films al gezien, dus dit weekend ga ik maar weer eens sociaal doen, vrees ik.
Ohquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:46 schreef koei het volgende:
Oeh raspatat!Met pindasaus natuurlijk!
Helaas verkopen ze dat niet hier in de buurt, daarvoor moet ik eerst naar Voorburg en daar woont alleen maar tuig!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OhFijn vakantiehuisje wordt dat dan!
Moet ik eerst de weg kunnen vinden in Voorburg. Ik kan van huisje naar Domino's en Jumbo lopen, maar ik heb geen idee of die raspatat zaak daar ook in de buurt zitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar je hebt dan wel raspatatKan je naar koei brengen.
Dat moet ik kunnen vinden! Heb jij even mazzelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:59 schreef koei het volgende:
Voor de raspatatzaak loop je vanaf het huisje richting domino's en dan niet daar het plein op, maar de weg naar rechts volgen. Dan kom je langs een groot kruispunt en aan de overkant daarvan, in de hoek van de straat, zit de HapSnap! En die hebben raspatat
Das heul geen hapsnap, ds gewoon een indisch/marokkaans/chinees/vietnamees restaurant met ingebouwde snackbar. Wel goed vreten daarquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:59 schreef koei het volgende:
Voor de raspatatzaak loop je vanaf het huisje richting domino's en dan niet daar het plein op, maar de weg naar rechts volgen. Dan kom je langs een groot kruispunt en aan de overkant daarvan, in de hoek van de straat, zit de HapSnap! En die hebben raspatat
Vroeger, toen er nog geen tuig woonde in Voorburg en ik daar nog langs fietste op weg naar huis was het een hapsnap! Maar ik zag gisteren trouwens dat de hapsnap in Leidschenhage ook weg is, maar daar is een Donerbroodjeszaak voor terug gekomen dus dat is wel prima! Maar hebben ze daar dan ook geen raspatat meer SD?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das heul geen hapsnap, ds gewoon een indisch/marokkaans/chinees/vietnamees restaurant met ingebouwde snackbar. Wel goed vreten daar
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben maar een simpele boeren jongen. Wat is een hapsnap? Ik ben niet bekend met deze franchise. (Of ik heb er gewoon nooit op gelet)
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:02 schreef Poit het volgende:
Nou, ik ga deze zure toko verlaten. Ik ga patat scoren!!
Kusjes voor jullie.
En zoals Vanilla Ice altijd zegt: Woord aan je moeder!
[ afbeelding ]
Same herequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A Licky Boom Boom Down!
Ik ga de stad onveilig maken. Tot maandag
alleen als ze het op voorraad hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:12 schreef koei het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog geen tuig woonde in Voorburg en ik daar nog langs fietste op weg naar huis was het een hapsnap! Maar ik zag gisteren trouwens dat de hapsnap in Leidschenhage ook weg is, maar daar is een Donerbroodjeszaak voor terug gekomen dus dat is wel prima! Maar hebben ze daar dan ook geen raspatat meer SD?
En volgens de kaart zitten ze nogwel in Voorburg SD, dus onderzoek dat eens!quote:HapSnap is een keten van kwaliteitscafetaria in Zuid Holland. HapSnap staat voor kwaliteit. Onze produkten worden met de grootste zorg geselecteerd en staan onder zeer strenge kwaliteitscontrole.
HapSnap staat ook voor hygiëne en service. Kortom, HapSnap voor betere snacks...
Hap Snap maakt gebruik van gezond frituurvet. Voor meer informatie over gezond frituren kunt u naar www.gezondfrituren.nl
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:30 schreef koei het volgende:
En ik ben naar Wall-E geweest! Leuke film, maar stiekem vond ik Kung Fu Panda toch leuker
Een email attachment willen postenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:22 schreef Laniboekje het volgende:
[ afbeelding ]
NOM NOM NOM NOM! Nachtbagger met sexy mannen!
Ik ben te lui om het echte te vinden!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een email attachment willen posten![]()
Dat is echt zoooooooooooo 1998!
Hij moet gewoon zijn mond houden in bed...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
BRR BRR KGGHHH I AM BATMAN KGGHHH BRR
Fokking pussy is het!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:27 schreef Laniboekje het volgende:
Zeau, lekker veul groter. Mogen de modjes zo gaan zeuren, oh wacht... nee, want die is al naar bed. Ha-ha!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:30 schreef koei het volgende:
Ah, het niveau van het topic stijgt! Goed zo Lani!
NOM NOM NOM NOM NOM!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:30 schreef koei het volgende:
Ah, het niveau van het topic stijgt! Goed zo Lani!
ontopic:
[ afbeelding ]
Graag zelfs!quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie Batman, ik Batwoman!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En BOEM!, dat was het niveau dat de grond weer raaktequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:34 schreef Laniboekje het volgende:
Roy... ik zie je al in dat pakje...
In dat Batwoman pakske?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:34 schreef Laniboekje het volgende:
Jij moet dat pakje aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:34 schreef Laniboekje het volgende:
Tja... jij post 'Jullie Batman, ik Batwoman'. Ik wil best Batman spelen hoor, doe jij maar Batwoman spelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie Batman, ik Batwoman!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik ook, ik ook, ik ook!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:42 schreef koei het volgende:
Oke, ik zie bij deze dus de afspraak dat Roy komende carnaval als batwomen gaat en Kepler als superwomen
En hij gaat zeer enthousiast zijn omtrent dit idee. Ik voel het gewoon!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deal. Moet alleen wel Kepler nog even inlichten, maar ik heb zo het idee dat hij dat zondag wel te weten komt, zonder dat ik daar iets voor hoef te doen
Oh.. en Roy... dat eerste woordje he... dat staat nu zwart op wit!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deal. Moet alleen wel Kepler nog even inlichten, maar ik heb zo het idee dat hij dat zondag wel te weten komt, zonder dat ik daar iets voor hoef te doen
Serieus, bel TThijs voor dit soort dingenquote:
Zondags zijn we in Roosendaal, Maandag in Den Bosch en dinsdag in Breda dus?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh.. en Roy... dat eerste woordje he... dat staat nu zwart op wit!
Ja, vast wel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zondags zijn we in Roosendaal, Maandag in Den Bosch en dinsdag in Breda dus?
En het is niet een wrong!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:46 schreef Laniboekje het volgende:
Roy, ik word genoemd in je blog.![]()
![]()
How cute!
Maar doel je er nou op dat jij zoooo goed bent in RPG's dat je erdoorheen fietst en het einde gewoon niet haalt of doel je er nou op dat Sjo en ik tenminste genieten van een spel en echt doordacht spelen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar doel je er nou op dat jij zoooo goed bent in RPG's dat je erdoorheen fietst en het einde gewoon niet haalt
Sjo overdrijft echt wat dat betreftquote:of doel je er nou op dat Sjo en ik tenminste genieten van een spel en echt doordacht spelen?
quote:Ik sta overigens bij de eindbaas van Crisis Core. Ik had hem uitgespeeld vandaag als mijn broer niet met het idiote idee kwam om mij op te bellen dat hij zijn vriendin ten huwelijk had gevraagd....![]()
Alsof!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja
[..]
Sjo overdrijft echt wat dat betreftLoopt elke hoek en kamer drie keer rond
[..]
Lanibroer gaat trouwen!
Sjo typt altijd alsof hij de beste game ooit aan het spelen... Kan het niet goed uitleggen! .... Je moet het ervaren mensen!... Geen woorden voor!.... GEWELDIGE GAME ....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alsof!
![]()
Sjo typt altijd heerlijk zo gehyped over zijn game-ervaringen!
En ja, die gaat trouwen. En ik mag.. oh nee, moet zijn getuige zijn.WTFFFF BBQ!
Die puntjes..., die komma's..., fenomenaal!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sjo typt altijd alsof hij de beste game ooit aan het spelen... Kan het niet goed uitleggen! .... Je moet het ervaren mensen!... Geen woorden voor!.... GEWELDIGE GAME ....
Lani als bruidsmeisje, daar moet ik wel de foto's van zien natuurlijkWanneer gaat ie trouwen?
Roze jurk met gouden bloemetjes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bruidsmeisje, getuige, whateverJe moet zo'n roze jurk aan, met wijde rok
Ik heb zo'n vermoeden dat vriendlief een hartverlamming krijgt als hij dit leestquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:55 schreef Laniboekje het volgende:
En zijn vriendin kent hij maar 1 maandje langer dan ik mijn vriendlief ken en nu wil ik dus ook trouwen!
ZEAU!
Waar blijven die ringen?!
Ik zeg het net op MSN:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat vriendlief een hartverlamming krijgt als hij dit leest
Waarom denkt iedereen dat nou?! HIJ WIL BEST MET MIJ TROUWEN! JA! ZEAU!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat vriendlief een hartverlamming krijgt als hij dit leest
Ja, donker. En bij jou?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja pfoe. Euh. Leuk voor je Lani!
Hmm, ff de stilte doorbreken...
Hoe is het weer bij jou?
Zelfde.quote:
Best eng! We zouden buren kunnen zijn! Ohnee, we worden buren in een verre toekomst.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde.
Kleine wereld is het toch he!
Eindhoven de gekstuh!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Best eng! We zouden buren kunnen zijn! Ohnee, we worden buren in een verre toekomst.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eindhoven de gekstuh!
[ afbeelding ]
Ja, ik wil een man best nemen zoals hij is, maar dat is geen man meer, maar een wandelend skeletje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:23 schreef Poit het volgende:
Jullie vinden Christian Bale toch een mooie man?? Ik dacht dat jullie wel zo 2008 waren om een man te nemen zoals hij is
Anyhow.. Kan je de slaap niet vatten?
Mislukt!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:54 schreef koei het volgende:
Nouja, dan ga ik Roy maar proberen af te schudden en ook richting bed... Lig ik er voor 4 uur nog in
Fail...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
Nachtbagger
Kuttopic, slotje!
En wie gaat er anno 2008 nog trouwen?
Is je broer retarded Lani?
Moet je hem slaan of uit bed trappen, wil ook nog wel eens helpen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:45 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo ik ben wakker. Nu mijn vent nog het bed uit zien te krijgen want ik wil naar het strand. Hij reageert aleen niet op mijn gebrul dat er koffie is....
Zoveel douchenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja dat is het probleem met dit weer, je bent na een klein beetje rondhobbelen alweer helemaal zweterig.
Wakker worden. Douchen. Sporten. Douchen. In de tuin werken. Douchen. Uitgaan. Douchen. En al die kinderen in Afrika hebben geen water *broeliebroelie*
Zo vaak douchen is hardstikke slecht voor je huid, lanikoekjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
Met dit weer is het prima als je twee keer per dag in de douche gaat maar echt meer moet het denk ik niet worden nee. Ik doe nu altijd 's ochtends en voor het slapen gaan. Heerlijk fris.
Twee keer per dag valt toch wel mee? En als je inderdaad maar een keer per dag zeep + shampoo gebruikt dan kan je de tweede keer douchen op de dag gewoon beschouwen als even afkoelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zo vaak douchen is hardstikke slecht voor je huid, lanikoekjeDan droogt het uit enzo. Dat heb ik gelezen in de Quest.
Quest
Nietusquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Zolang je niet elke keer zeep gebruikt valt dat wel mee
Ik dacht dat mensen dat blad alleen maar kochten voor die aliencondoom, niet om daadwerkelijk te lezen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nietus![]()
Je lichaam maakt zichzelf vettig (zonder frituur) om de huid soepel te houden, als je gaat douchen dan was je dat er allemaal af, ook zonder zeep. Quest zegt dat. Quest is tof.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:45 schreef mordradead het volgende:
Ik zeg Bier
Jaja, geef mij maar weer de schuldquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ja nou heb je me overgehaald Poit, ik ga de stad in, een terrasje kapen.
nouja, stond al op m'n dagplanning, maar nu heb ik een excuus[ afbeelding ]
Iemand anders bellen met nummerherkenning?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand hier wat je moet bellen met Telfort als je je mobiele nummer bent vergeten... Ik bel dus 1244 maar dat is alleen opwaarderen. Ik zoek de Telfort site af en ik word er inmiddels schijtziek van.
Zijn er hier Telfort gebruikers?
Dusssssssquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:38 schreef koei het volgende:
Lekker BBQen in de regen
Ik was zojuist weer in de supermarkt en ik moest suiker hebben, maar ze hebben tegenwoordig dus zelfs light suiker
Heb je niet per ongeluk een pakje aspartaam meegenomen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:38 schreef koei het volgende:
Lekker BBQen in de regen
Ik was zojuist weer in de supermarkt en ik moest suiker hebben, maar ze hebben tegenwoordig dus zelfs light suiker
Why is that?quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:06 schreef koei het volgende:
Nee, ochtendbagger mordra!
En mn ritme is nu echt duidelijk verneukt
Ik wil je best uitputtenquote:Op zondag 3 augustus 2008 06:14 schreef koei het volgende:
Omdat ik klaar wakker ben op een moment dat ik hoor te slapen? Ik heb zo'n drie uur in mn bed gelegen en toen heb ik het opgegeven...
Ik ging er vanuit dat die 89 voor je geboortejaar staat. Maar ik zie nu dat je uit 0000 komt, dus dan wordt het meer necrofilie en daar ben ik ook niet zo'n voorstander vanquote:
Daarnaast kom jij uit 84, dan is het tevens ook nog hypocriet en dan nog zou het hoogstends op efebofilie kunnen vallen, eerst even leren waar je over praat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat die 89 voor je geboortejaar staat. Maar ik zie nu dat je uit 0000 komt, dus dan wordt het meer necrofilie en daar ben ik ook niet zo'n voorstander van
Het hypocriete gedeelte mis ik een beetje, maar verder mijn excuses voor mijn gebrekkige kennis over pedofilie. En een beetje jammer dat je helaas toch de plank mis slaat wat betreft je intellectualiteitquote:Op zondag 3 augustus 2008 06:26 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Daarnaast kom jij uit 84, dan is het tevens ook nog hypocriet en dan nog zou het hoogstends op efebofilie kunnen vallen, eerst even leren waar je over praat.
Maar ook dat is niet aan de orde.
Goed om te weten dat wat mijn geboortejaar ook is, ik toch ouder uitkom qua intelectualiteit
Haha, fijn dat je vriendelijk blijft.quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:36 schreef koei het volgende:
[..]
Het hypocriete gedeelte mis ik een beetje, maar verder mijn excuses voor mijn gebrekkige kennis over pedofilie. En een beetje jammer dat je helaas toch de plank mis slaat wat betreft je intellectualiteit
Maar goed, tijd voor een verse start! Hoe kom je hier zo in de slowchat terecht?
Je keek vast door de active topics en zag mordra's kickquote:Op zondag 3 augustus 2008 06:39 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Haha, fijn dat je vriendelijk blijft.
Ach dan loop je s'nachts te surfen en dan zie je SC van games en denk je eens even kijkje nemen.
Ik game graag, was vroeger helemaal verslaafd zelfs
Haha idd, ik speel BF, COD, Guild Wars, Oblivion etc. etc.quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:44 schreef koei het volgende:
[..]
Je keek vast door de active topics en zag mordra's kickMaar wat speel je voor dingen dan?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 07:04 schreef koei het volgende:
En Final Fantasy gok ik zo...
Meest oninteressante gameserie ooit gemaakt, toch Roy?
zwijgen is toestemmen...FF dan weer niet, met hier ik ben neit zo van turn-based al is Pokémon altijd leuk![]()
Wat speel jij dan?
Haha, moogle, nja ik vond deze vorm van moogle wel stoerquote:Op zondag 3 augustus 2008 07:15 schreef koei het volgende:
Maar je hebt wel een Final Fantasy-figuurtje als avatar
Ik speel momenteel veel Rainbow Six Vegas 2 en Xbox Live Arcade spelletjes als Boom Boom Rocket, Catan en Carcassonne.
Zusjes!quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:48 schreef koei het volgende:
Lani! Zijn wij niet stiekem familie van elkaar? Mijn broer heeft zijn vriendin ook afgelopen week ten huwelijk gevraagd
Jij bent de kloon van Lani of andersom?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:48 schreef koei het volgende:
Lani! Zijn wij niet stiekem familie van elkaar? Mijn broer heeft zijn vriendin ook afgelopen week ten huwelijk gevraagd
Waar zijn de tijden dat ik zwart wasquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:17 schreef koei het volgende:
Ik was er eerst, dus Lani is mijn kloon natuurlijk!
Eigenlijk zou ik er een relkloon van moeten maken, een rel in GAM zou wel eens leuk zijn!
Dat denkt Michael Jackson vast ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat ik zwart was
Poitquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:20 schreef Poit het volgende:
Bwaaah, ben kapot moe maar heb totaal geen zin om in m'n bedje te kruipen..
Wat een dilemma..
quote:
Net als ik trouwensquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:34 schreef Poit het volgende:
M'n PS3 staat aan.
Al is m'n interwebz een beetje brakkos vandaag.
Ik vond 'm erg flauw.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]![]()
Koei! Je bent nog nooit zo grappig geweest!
Bij Buzz is het Dom natuurlijk!quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:01 schreef koei het volgende:
Moet je je voorstellen hoe slecht Poit dan geweest moet zijn Gamedemon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |