idemquote:
Potdommequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:13 schreef Rossdale het volgende:
Heeeerlijk op het terras gezeten vanmiddag, op kosten van de baas
Join the club!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
PotdommeIk stond vanmiddag in een sombere, door een airco gekoelde winkel te werken, afgesloten van de mooie buitenlucht
M-O!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:14 schreef koei het volgende:
Ik ga morgen naar Wall-E. Mijn verwachting voor deze film is nogal onduidelijk. Na de eerste trailer dacht ik 'die wordt tof!' en na de tweede keer dezelfde trailer dacht ik 'mwah, ik weet het nog niet'. We zullen zien!
En dan ga ik nu maar richting bed, daar even wegzweten ipv hier.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik reed gisteren rond 12:00 in het pikke-donker door een klein parkje buiten Zoetermeer, toen ik het geluid van nagels op asfalt hoorde, en het kwam snel dichterbij. Dus ik draai me om naar de laatste verdwaalde lantaarnpaal, en zie in een flits twee grote honden door het licht schieten, en ze hadden niet echt een hoge aaibaarheidsfactor.
Ik ging een stijle heuvel op dus ze haalde me langzaam in; toen ze 30 meter verder nog steeds op full speed op me af kwamen rennen, blaffend en grommend, begon het me te dagen dat ze echt niet wilden spelen, en dat er ook geen eigenaar in de buurt was.
Ik zat te denken: of ik trap ze van me af, maar dan minder ik snelheid, of ik ga nu echt heel hard fietsen. Ik deed het laatste, maar die beesten konden mij up-hill net inhalen, en begonnen naar m'n benen te happen. Adrenaline kicks in, en toen ik eenmaal op de top van de heuvel was aangekomen konden ze me niet meer bijhouden. Ik ben nog nooit zo snel thuis geweest.
Als het jouw honden zijn dan mag je een brief van justitie op je de mat verwachten. Ik heb het wel even gemeldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:08 schreef disjfa het volgende:
Dat leert cruise weer uit mn achtertuin te blijven
Dan moet je straks niet naar de China. Daar is het bereiden, serveren en eten van hond tijdens de Spelen niet toegestaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:28 schreef disjfa het volgende:
De enige hond die ik toelaat is heet, op een broodje met verschillende sausen eroverheen
Gewoon heel hard ZIIIIIIT! roepen. Honden doen je echt niet zomaar kwaad hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik reed gisteren rond 12:00 in het pikke-donker door een klein parkje buiten Zoetermeer, toen ik het geluid van nagels op asfalt hoorde, en het kwam snel dichterbij. Dus ik draai me om naar de laatste verdwaalde lantaarnpaal, en zie in een flits twee grote honden door het licht schieten, en ze hadden niet echt een hoge aaibaarheidsfactor.
Ik ging een stijle heuvel op dus ze haalde me langzaam in; toen ze 30 meter verder nog steeds op full speed op me af kwamen rennen, blaffend en grommend, begon het me te dagen dat ze echt niet wilden spelen, en dat er ook geen eigenaar in de buurt was.
Ik zat te denken: of ik trap ze van me af, maar dan minder ik snelheid, of ik ga nu echt heel hard fietsen. Ik deed het laatste, maar die beesten konden mij up-hill net inhalen, en begonnen naar m'n benen te happen. Adrenaline kicks in, en toen ik eenmaal op de top van de heuvel was aangekomen konden ze me niet meer bijhouden. Ik ben nog nooit zo snel thuis geweest.
En dan moet ik daar niet naartoe omdat ze daar geen broodjes omheen doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dan moet je straks niet naar de China. Daar is het bereiden, serveren en eten van hond tijdens de Spelen niet toegestaan.
Ah, de Perro Caliente! Mooi spul is dat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:28 schreef disjfa het volgende:
De enige hond die ik toelaat is heet, op een broodje met verschillende sausen eroverheen
Zonsverduistering?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ben benieuwd of ik nog iets van die zonsverduistering ga meemaken. Het blijft akelig bewolkt hier in Zeist.
* disjfa schuift ross weer terug onder zijn steenquote:
Ja dat dacht ik dus ook, totdat ze begonnen te happenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon heel hard ZIIIIIIT! roepen. Honden doen je echt niet zomaar kwaad hoorSowieso, blaffende honden bijten niet enzo
Normaal begint de nacht niet om 11.25quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
We hebben toch dagelijks een zonsverduistering? Dat heet nacht enzo.
De wereld gaat aan me voorbijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
* disjfa schuift ross weer terug onder zijn steen
Hier in Oudewater is het lekker zonnig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ben benieuwd of ik nog iets van die zonsverduistering ga meemaken. Het blijft akelig bewolkt hier in Zeist.
Jij ligt dan ook onder een hele grote steenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij ligt dan ook onder een hele grote steen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:17 schreef Poit het volgende:
Same here...
Het is hier echt heerlijk buiten. Zoek elk excuus op om naar buiten te rennen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |