en dat verbaast je ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zocht even op Google naar plaatjes om jouw beeld te ondersteunen... zonder succes helaas![]()
.
dan moet je een grote tuin hebben, anders ben je snel klaar...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:19 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, ik ga ook eens een rondje fietsen door het duin.
Wie heeft het over een tuin?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan moet je een grote tuin hebben, anders ben je snel klaar...
Gotta love itquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:42 schreef DaMart het volgende:
Wat is het lekker verkoelend om even te pootjebaden in de zee! Tot aan mijn knieën in het water, en natuurlijk was er een golf die mijn broek natspatte.
Me too....quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Gotta love itIk wil ook zee hier..
Droom
Waarvan een km of 20 langs het kanaal met flinke wind tegenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef Klonk het volgende:
netjes hoor met die warmte zo ver fietsen, respect
Ik heb een douche.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een rivier om de hoek
Ook dat heb ik ookquote:
Ik maak morgen wel een filmpje, ben nu met de psp aan het spelenquote:
Ah dus de keuze is gemaaktquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel een filmpje, ben nu met de psp aan het spelen
Het is zo warm als je klaar bent.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:34 schreef DR34M3R het volgende:
Fris douchen heeft 1 groot nadeel...
LOLquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef DaMart het volgende:
Mijn wekker pest me om kwart over zes weer, maar aangezien ik met deze temperaturen toch slecht slaap, kan ik net zo goed wat nuttigs doen als ik toch wakker ben.
Drie kwartier valt nog wel meequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Mijn wekker deed dat ook vanochtend, maar mijn lichaam en geest besloten dat het te vroeg was nog. En maakten daar een droom omheen, waardoor ik pas na 3 kwartier wakker werd...
Goede stunt voor de laatste dag voor mijn vakantie!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Drie kwartier valt nog wel meeMijn wekker ging om 9 uur en ik werd om 1 uur wakker
oeps..
Truste OA!
Weheh veel plezier alvastquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede stunt voor de laatste dag voor mijn vakantie!
Fok!ken?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef DaMart het volgende:
Mijn wekker pest me om kwart over zes weer, maar aangezien ik met deze temperaturen toch slecht slaap, kan ik net zo goed wat nuttigs doen als ik toch wakker ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |