Jij neukt graag met mamma's?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef Fha het volgende:
MILF
eye openerquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij neukt graag met mamma's?
Nee, ik doe alsof ik jou benquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij neukt graag met mamma's?
Sporten met dit weer? Respect dude.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport en het zweet weer door het doucheputje gespoeld... heerlijk zo'n koude straal water.
Jij toch gister ook joh! Dat hele kwartier lang!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sporten met dit weer? Respect dude.
Ach, ik zweette toch al. Gewoon wat langere pauzes nemen tussen de oefeningen en veel water naar binnen gietenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sporten met dit weer? Respect dude.
Mja dat viel vanochtend in de sportschool ook wel opquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik zweette toch al. Gewoon wat langere pauzes nemen tussen de oefeningen en veel water naar binnen gieten.
sporten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport en het zweet weer door het doucheputje gespoeld... heerlijk zo'n koude straal water.
HAve fun, ik ga zomedalijk even een stukje fietsen, en daarna werkwerkwerkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
Dat helpt idd veel. Ik ga nu naar Nijmegen lopen, even de rivier over
Val er niet inquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
Dat helpt idd veel. Ik ga nu naar Nijmegen lopen, even de rivier over
Of gewoon serieus bezig met spierballen kwekenquote:
Ik ga zo ook fietsen.... lekker door duin en langs de boulevard...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
HAve fun, ik ga zomedalijk even een stukje fietsen, en daarna werkwerkwerken
En een hoop vrouwen die geloof ik wel makkelijk zijn!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sporten met dit weer is natuurlijk alleen weggelegd voor echte mannen .![]()
![]()
Een stripper op RTL5
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon serieus bezig met spierballen kweken.
quote:...en dat ik gek ben, wist je toch al lang?
Ah. Chickiesquote:[..]
Ik ga zo ook fietsen.... lekker door duin en langs de boulevard...
Kom gezellig bij mijn werk sla snijdenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:48 schreef Klonk het volgende:
ik wil in een airco wonen...
Als je er een vind die groot genoeg is trek ik even tijdelijk bij je in als je het niet erg vin..quote:
Ah. Het is Poolsquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
Wat een lekker vrolijk deuntje is dit zeg!![]()
Ja!quote:
Brengt Polen nog iets goeds voort!quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:53 schreef Klonk het volgende:
ik geloof dat ik het toch liever warm heb dan sla snijden...
Whehe...quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja!
Ik dacht eerst dat die andere fluiter ook een (niet zo lekkere) vrouw was.
quote:[..]
Brengt Polen nog iets goeds voort!![]()
![]()
Nee, niet die poolse. Ik bedoelde op tv.quote:
Doen ze het ook niet goed in de prostitutie, of waren dat de Roemeense vrouwen weer?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:00 schreef Klonk het volgende:
kunnen poolse vrouwen nog iets anders dan asperges plukkenof auto's leegjatten...
Asperges pluk je niet, die steek jequote:Op donderdag 31 juli 2008 20:00 schreef Klonk het volgende:
kunnen poolse vrouwen nog iets anders dan asperges plukkenof auto's leegjatten...
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doen ze het ook niet goed in de prostitutie, of waren dat de Roemeense vrouwen weer?.
plukken of steken het zijn en blijven ranzige groentes...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Asperges pluk je niet, die steek je![]()
Verder snijden ze ook sla
gewoon erin stoten en dan weer terug, hoeren neuk je net als gewone vrouwenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, zo erg heb ik me niet verdiept in prostituees.
Je hebt ervaringquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon erin stoten en dan weer terug, hoeren neuk je net als gewone vrouwen
Het lijkt me beter als ik me van verder commentaar onthoudquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon erin stoten en dan weer terug, hoeren neuk je net als gewone vrouwen
met gewone vrouwen en ik kan me niet voorstellen dat een dame van lichte zeden biologisch anders in elkaar zit, ik bedoel ze zal d'r kut niet ineens naast het linkeroor hebben ofzoquote:
Hmmm... Daar zit wat in.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
met gewone vrouwen en ik kan me niet voorstellen dat een dame van lichte zeden biologisch anders in elkaar zit, ik bedoel ze zal d'r kut niet ineens naast het linkeroor hebben ofzo
Ik zocht even op Google naar plaatjes om jouw beeld te ondersteunen... zonder succes helaasquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:11 schreef Klonk het volgende:
jullie zitten nu allemaal achter je linkeroor te zoeken naar een kutje ?
Fietsze en werkwerkwerkzequote:Op donderdag 31 juli 2008 20:13 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ga even fietsen, en dan koffie drinken en werkwerkwerken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |