verderop schrijven ze:quote:Tot onze schrik lazen we op internet dat er een zender is (nee, geen commerciele...) die weer een Homo Top 100 zal uitzenden. Nog erger dan het idee om weer zo'n lijst te maken, is alle kansloze muziek die in die lijst zal staan.
quote:De directie van Raar FM heeft daarom besloten om tijdens de Gaypride op zaterdag 2 augustus van 7.00 tot 19.00 de allerbeste muziek draaien die "homo's" in de kast zou moeten jagen. Wat voor muziek dat zal zijn? Geen idee, in ieder geval geen Luv, Abba, Geer en Goor, Paul de Leeuw en Village People.
Wie bedoel je? Die RAAR DJ's?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind 't inderdaad ook allemaal zo'n complete flauwekul en dat komt van iemand die zelf bi is.
M.
Je gaat het links belichten? Van onderen? Neutraal?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik wil me niet als homo-dicrimineerder opwerpen. Wel wil ik eens de homocultuur anders dan positief belichten.
Ja ik wil zeker een ban van FOK?!.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat het links belichten? Van onderen? Neutraal?
Je kan net zo goed demonstreren tegen hoogbegaafden. Wat is het nut daarvan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ja ik wil zeker een ban van FOK?!.
Het is jammer dat er geen protest oid is tegen de homo's en dan bedoel ik een betoging of een manifestatie.
Nee die lui met hun homo honderd en weet ik veel wat allemaal. Homolympics etc.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:10 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Die RAAR DJ's?
Wat het ook is, het is wel weer eens wat anders.
Ik zou trouwens zo gauw geen anti-homo lied weten, misschien ALI B of Yesser of zo.
Lekker anti-"politiek correct" zijn, natuurlijk. Da's hip. Bij een bepaald genre mensen dan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef Frollo het volgende:
En wat precies is het nut van een anti-homomanifestatie?
"hun muziek"?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef Frollo het volgende:
Ja, want wij hetero's hebben ook zóóóóó veel last van homofeestjes.
We worden gedwongen om naar ze te kijken en naar hun muziek te luisteren!
Deze maakt wel een kans denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:46 schreef MouzurX het volgende:
Heeft eminem niet wat liedjes waar hij tegen homos is of zijn die allemaal niet uitgekomen ?
Sinds wanneer is de zwarte cross uitsluitend voor boeren? Iedereen is welkom. Dat er alleen maar boeren komen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:23 schreef Hexagon het volgende:
Verder een suf idee. Ik ga toch ook geen anti-boeren-top 100 maken op het weekend van de Zwarte cross?
Wat is er zo 'oneerlijk' als homo's, of welke andere groep mensen die zijn te onderscheiden dmv. van sexuele, of bijvoorbeeld levensbeschouwelijke voorkeur, een evenement organiseren waar zij die voorkeur duidelijk aan koppelen? Voel je je zielig omdat je alleen bent? Of kan je er niet tegen dat die mensen samen plezier hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Oldbie het volgende:
Ik vind het wel grappig.
Altijd maar een gay pride, een homo top 100, een gaylympics en weet ik wat allemaal. Zij willen zich geaccepteerd voelen maar zij moeten wel een speciale evenement hebben uitsluitend voor hun. Nu eens wat tegengas.
Als je je geaccepteerd wil voelen moet je je niet onderscheiden. Natuurlijk ben je anders dan hetero's maar dat is niet erg. Ga niet speciale dingen verzinnen om maar te laten zien dat je homo bent. Als je dat wel doet wil je blijkbaar niet helemaal geaccepteerd worden.
Ga gewoon door met leven. Luister je eigen muziek, doe mee met normale feesten en neem deel aan de normale olympische spelen. Er is toch geen spelen speciaal voor hetero's?
Dus je moet maar onzichtbaar zijn en dan is het goed? Want de hetero's zijn ook onzichtbaar?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Oldbie het volgende:
Ik vind het wel grappig.
Altijd maar een gay pride, een homo top 100, een gaylympics en weet ik wat allemaal. Zij willen zich geaccepteerd voelen maar zij moeten wel een speciale evenement hebben uitsluitend voor hun. Nu eens wat tegengas.
Als je je geaccepteerd wil voelen moet je je niet onderscheiden. Natuurlijk ben je anders dan hetero's maar dat is niet erg. Ga niet speciale dingen verzinnen om maar te laten zien dat je homo bent. Als je dat wel doet wil je blijkbaar niet helemaal geaccepteerd worden.
Wat is er dan zo 'negatief' aan? Bestaat er überhaupt wel een homocultuur? Ik denk het niet, op het bestaan van homobladen en gaybars na, maar dat zou ik zelf niet echt een cultuur noemen. Ik weet dat de mensen in mijn omgeving waarvan ik er achter ben gekomen dat ze niet hetero zijn, niet hun boodschappen doen bij een 'homo Albert Heijn' ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik wil me niet als homo-dicrimineerder opwerpen. Wel wil ik eens de homocultuur anders dan positief belichten.
Ik kan er heel goed mee omgaan maar ik vind een anti-homo top 100 dan erg grappig. Ik wees er alleen op dat de homo's een hele zooi speciale homo events hebben zoals een een gaylympics en dat vind ik een belachelijk idee. Zij kunnen toch net zo goed meedoen met de normale spelen? Ze zijn toch niet gehandicapt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Wat is er zo 'oneerlijk' als homo's, of welke andere groep mensen die zijn te onderscheiden dmv. van sexuele, of bijvoorbeeld levensbeschouwelijke voorkeur, een evenement organiseren waar zij die voorkeur duidelijk aan koppelen? Voel je je zielig omdat je alleen bent? Of kan je er niet tegen dat die mensen samen plezier hebben?
Dagen als de Gayparade worden georganiseerd zodat deze mensen eens 'lekker gek' kunnen doen zonder dat mensen er raar van staan te kijken (althans), maar dat betekent niet persé dat ze zich zielig of gediscrimineerd voelen, laat staan dat elke homo de hele dag als een soort valse nicht met gebogen handje + handtasje gek loopt te doen.
Stellen homo's speciale eisen aan dingen die wij (de vrouwverorberende rondneukende testosteronkanonnen) niet stellen? Ik heb nog geen door het rijk gesubsidieerde homoparkings of homo-McDonalds gezien. Ook heb ik nog nooit last gehad van een homo die mij betastte, of mij anders behandelde omdat ik hetero ben.
Samenvatting: Oldbie kan er niet mee omgaan
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een anti-homo top 100?![]()
Nog uit te brengen nummers van nog op te richten bandjes zoals 'Go back in the closet' van de 'faggot slammers', 'I can't stand your leather pants' van de 'conservatives', 'put your cock in somebody else' van 'the Nimby's', 'A dick in my ass smells like shit' van 'We are not the Haemorrhoids', 'Each lesbian is a waste for men' van de 'Healthy girls', 'Take your rainbow to somewhere the sun don't shine!' van de 'Depressive Gothics' en laten we het controversiële nummer 'Gay people sucks!' van 'the rednecks' niet vergeten.
Wat een onzin
Je bent vrij om de heterogames te organiserenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de zwarte cross uitsluitend voor boeren? Iedereen is welkom. Dat er alleen maar boeren komen is een ander verhaal.
De gaygames (om maar wat te noemen) is uitsluitend voor homo's. Ik wacht op de heterogames want ik voel mij nogal gediscrimineerd.
Als homo zeg ik: lekker lijssie!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:36 schreef Cinr het volgende:
Voor jullie info, de lijst staat online: http://www.raarfm.com/year_lists/anti-homo_top_100_2008
Redelijk hilarisch lijstje, zeg ik als muziekliefhebber. David Bowie, van wie algemeen bekend is dat -ie ook wel eens met mannen het bed deelde, staat er in. Rammstein, die recent nog een single liet remixen door de Pet Shop Boys, staan er hoog in. Idem geldt voor Blur. Nog leuker wordt het als je jezelf even verdiept in de tekst van "Girls & Boys". Verder hebben we nog Michael Jackson, die er relaties met minderjarige jongens op nahield en rechtszaken afkocht. En de zanger van The Smiths staat nou ook niet bepaald bekend om zijn grote aantal relaties met vrouwen... En dan is ook nog Placebo aanwezig, met een homoseksuele bassist en een bisexuele zanger...quote:
Volgens mij is dat dus juist de bedoeling.... een lijst met diepgang. ipv van al die suffe hetero-gaytunes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:09 schreef lenme het volgende:
zeker een beetje rare lijst.... volgens mij is till lindeman de zanger van rammstein zelf homo en vanuit dat oog punt ook mann gegen mann (meiner haut gehort den heren ofzoiets)
idem!quote:
ja, sorry het was laat/vroeg vannachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:43 schreef YuckFou het volgende:
Anders meld een modje even dat de helft van de replies eruit geveegd zijn?
ik miste dit topic al in mn AT...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:38 schreef LENUS het volgende:
Die gayparade, gaylympics, gayradio, gaytv, gay top-100 e.d. stuiten mij tegen de borst. Als je homo bent, prima, maar maak er alsjeblieft geen way of life van. Het spijt me om te zeggen, maar het enige positieve aan de mosliminvasie is de beteugeling van de heauxmeux in Nederland.
Is goed, ik doe wel mee met die potten top 100.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:44 schreef Prego het volgende:
OT: ik kan wel om lachen om het initiatief, kunnen we dan ook een keer een echte potten-top100 samenstellen?
Ik vind die Günther eigenlijk aardig op Marc Dutroux lijken. Met zo'n streepje op zijn bovenlip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:01 schreef LENUS het volgende:
Minister Kamp stelt kamervragen over anti-homo top-100
Hey Günther is tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:33 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ik vind die Günther eigenlijk aardig op Marc Dutroux lijken. Met zo'n streepje op zijn bovenlip.
Echt een kenmerk voor happynes.
Goed lied overigens, vooral die ultra-hetero lage stem van Günther.
ik vraag me af welke beteugeling er nodig is en als je dan duidt op het in elkaar rammen van homo's , dat je dat soort beteugelingen dan ook rechtvaardigt om een bepaalde reden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:38 schreef LENUS het volgende:
Die gayparade, gaylympics, gayradio, gaytv, gay top-100 e.d. stuiten mij tegen de borst. Als je homo bent, prima, maar maak er alsjeblieft geen way of life van. Het spijt me om te zeggen, maar het enige positieve aan de mosliminvasie is de beteugeling van de heauxmeux in Nederland.
OMG wat een gezeik!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:37 schreef Cinr het volgende:
Damn, Raar FM wordt gesued.
http://www.omroepbrabant.(...)ie+radiostation.aspx
"Volgens de voorzitter van de Homo Lesbische Federatie Nederland was de ranglijst misschien wel ironisch bedoeld, maar plaatst het homo's toch weer in een niet al te positief daglicht."
Wat een onzin.
Goh... da's weer nieuw, een minister die kamervragen stelt. Normaal stellen kamerleden vragen aan ministers, maar goed...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:01 schreef LENUS het volgende:
Minister Kamp stelt kamervragen over anti-homo top-100
Ik denk niet dat die aanklacht veel kans maakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:37 schreef Cinr het volgende:
Damn, Raar FM wordt gesued.
"Volgens de voorzitter van de Homo Lesbische Federatie Nederland was de ranglijst misschien wel ironisch bedoeld, maar plaatst het homo's toch weer in een niet al te positief daglicht." Wat een onzin.
quote:raarfm
vervolg
Onze lijst is dan ook puur ironisch bedoeld.
Als u de lijst bekijkt, ziet u dat een groot gedeelte van de artiesten zelf homo of bi.
Ondergetekende heeft daar verstand van want ondergetekende is zelf homo.
We betreuren het dat u onze aktie niet kunt waarderen en wijzen op deze link waarin we uitleggen waarom we deze lijst wilde maken. http:/www.raarfm.com/news/antihomotop.
Cinr (samensteller van de lijst)
07-08-2008 om 18:07 uur raarfm
Beste hlbf,
We hebben met ontsteltenis gelezen op uw website dat u aangifte gaat doen tegen Raar FM wegens discriminatie. Wij hebben afgelopen zaterdag onze anti “homo-top 100” uitgezonden.
Het is geen anti homo lijst, maar een anti-homo-top-100 lijst. Oftewel een aanklacht tegen de lijst van 3 FM. De 3 Fm lijst is namelijk absoluut niet gemaakt voor alle homo’s en werkt juist stigmatiserend.
07-08-2008 om 17:58 uur raarfm
we vinden het jammer dat we op deze manier moeten horen dat er aangifte gedaan wordt tegen ons. iedereen met gezond verstand kan eruit ophalen dat het hier om een grap gaat. we hebben niets tegen homo's, want degene die de lijst heeft gemaakt is zelf ook homo. we kunnen de vereniging niet telefonisch bereiken dus we hebben zojuist een mail gestuurd.
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:47 schreef ForrestGump het volgende:
Misschien zegt het wel genoeg dat het een anti-homo top 100 is. Die homo top 100 is toch ook niet de anti-hetero top 100? Of worden de oprichters van deze lijst gelijk onzeker bij het zien van het woordje homo?
Noem het dan lekker de hetero top 100, als je er verder niemand mee wil beledigen.
Dit topic is al een jaar oud.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:08 schreef ForrestGump het volgende:
[..]
Inhoud is niet je sterkste kant, of wel?
Dit topic mag dan wel een jaar oud zijn, echter is het wederom relevant omdat RAAR FM het kunstje van vorig jaar dus gaat herhalen:quote:Op zondag 26 juli 2009 14:11 schreef Oldbie het volgende:
Dit topic is al een jaar oud.
Lezen is niet jouw sterkste kant, of wel?
Dat wil toch niet zeggen dat ik al mijn woorden moet herhalen?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:09 schreef webmaster_henk het volgende:
[..]
Dit topic mag dan wel een jaar oud zijn, echter is het wederom relevant omdat RAAR FM het kunstje van vorig jaar dus gaat herhalen:
RAAR FM presenteert, helaas, de 2e editie Anti "Homo Top 100"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |