abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60463653
Las ik zo juist op internet (ik googelde op anti-homo) en ik wam ik iets actueels en verfrissends tegen en ik dacht misschien iets voor de FOK!-ers om over te babbelen.

Gaat om de anti-homo top 100. Deze wordt zaterdag uitgezonden door de FM zender RAAR FM.

http://www.raarfm.com/news/anti_homo_top_100

ik citeer van RAAR FM:
quote:
Tot onze schrik lazen we op internet dat er een zender is (nee, geen commerciele...) die weer een Homo Top 100 zal uitzenden. Nog erger dan het idee om weer zo'n lijst te maken, is alle kansloze muziek die in die lijst zal staan.
verderop schrijven ze:
quote:
De directie van Raar FM heeft daarom besloten om tijdens de Gaypride op zaterdag 2 augustus van 7.00 tot 19.00 de allerbeste muziek draaien die "homo's" in de kast zou moeten jagen. Wat voor muziek dat zal zijn? Geen idee, in ieder geval geen Luv, Abba, Geer en Goor, Paul de Leeuw en Village People.

Ik wil me niet als homo-dicrimineerder opwerpen. Wel wil ik eens de homocultuur anders dan positief belichten.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_60463901
Ik vind 't inderdaad ook allemaal zo'n complete flauwekul en dat komt van iemand die zelf bi is.

M.
Hallon!
pi_60463977
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind 't inderdaad ook allemaal zo'n complete flauwekul en dat komt van iemand die zelf bi is.

M.
Wie bedoel je? Die RAAR DJ's?

Wat het ook is, het is wel weer eens wat anders.

Ik zou trouwens zo gauw geen anti-homo lied weten, misschien ALI B of Yesser of zo.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:12:25 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60464017
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

Ik wil me niet als homo-dicrimineerder opwerpen. Wel wil ik eens de homocultuur anders dan positief belichten.
Je gaat het links belichten? Van onderen? Neutraal?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:13:26 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_60464039
Ja, want wij hetero's hebben ook zóóóóó veel last van homofeestjes.
We worden gedwongen om naar ze te kijken en naar hun muziek te luisteren!
pi_60464145
Als ik een hetero zie op televisie dan vetrouw ik het niet meer. Dan denk ik dat ie liegt.
pi_60464193
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je gaat het links belichten? Van onderen? Neutraal?
Ja ik wil zeker een ban van FOK?!.

Het is jammer dat er geen protest oid is tegen de homo's en dan bedoel ik een betoging of een manifestatie.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:22:36 #8
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_60464273
En wat precies is het nut van een anti-homomanifestatie?
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:31:52 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60464485
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Ja ik wil zeker een ban van FOK?!.

Het is jammer dat er geen protest oid is tegen de homo's en dan bedoel ik een betoging of een manifestatie.
Je kan net zo goed demonstreren tegen hoogbegaafden. Wat is het nut daarvan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_60464496
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:10 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Wie bedoel je? Die RAAR DJ's?

Wat het ook is, het is wel weer eens wat anders.

Ik zou trouwens zo gauw geen anti-homo lied weten, misschien ALI B of Yesser of zo.
Nee die lui met hun homo honderd en weet ik veel wat allemaal. Homolympics etc.

M.
Hallon!
pi_60464647
anti-homo top 100?! Is dat niet gewoon een hetero top 100 dan? m.a.w. wat is het verschil met een gewone top 100?
I approve this message
pi_60464742
Heeft eminem niet wat liedjes waar hij tegen homos is of zijn die allemaal niet uitgekomen ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_60464797
Is Slayer een homoband?

Bijv. G-ayer, maar dan harder.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:50:34 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_60464836
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef Frollo het volgende:
En wat precies is het nut van een anti-homomanifestatie?
Lekker anti-"politiek correct" zijn, natuurlijk. Da's hip. Bij een bepaald genre mensen dan.

V.

[ Bericht 4% gewijzigd door V. op 31-07-2008 13:15:11 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_60464936
Tja. Ik word hier niet warm of koud van. Weinig verfrissend en origineel idee, maar goed, als je een dag niks anders te doen hebt...
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:02:49 #16
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60465106
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef Frollo het volgende:
Ja, want wij hetero's hebben ook zóóóóó veel last van homofeestjes.
We worden gedwongen om naar ze te kijken en naar hun muziek te luisteren!
"hun muziek"?

Ik vind dát nu juist het hele punt.
Er zijn een stel mensen die bepalen dat alle homo's naar het songfestival kijken en naar mierzoete popmuziek luisteren. Alsof alle homo's zo zijn..

Hoewel "anti-homo" wel weer een verwoording is die teveel naar de verkeerde kant doorgeslagen is. (haha verkeerde kant, jaja, nou)

[ Bericht 2% gewijzigd door ThE_ED op 31-07-2008 13:19:49 ]
[KNE]-Mod
pi_60465374
pi_60465513
H8 K (is engels)
pi_60468332
Ik vind de Homo 100 en de Anti-homo 100 allebei even belachelijk. Muziek is te leuk, te belangrijk EN vooral te persoonlijk om op te hangen aan seksuele oriëntatie. Wat mijn favoriete artiesten in hun privéleven doen, zal me een rotzorg zijn en welk stempel iemand op bepaalde muziek plakt, ook. Ik sta daar heel ver boven en geniet gewoon van muziek die ik leuk vind. Muziek die ik niet in hokjes plaats omdat de maker blank, zwart, man, vrouw, jong, oud, hetero of homo is. Omgekeerd geloof ik ook niet dat iets typisch homo of hetero is. Roze is niet typisch homo, een stoppelbaard, bierbuik of tattoo is niet typisch hetero. Mensen zijn divers om over één kam te scheren en dat geldt ook voor muziek.

In mijn (overigens zeer uitgebreide) muziekcollectie zitten ook heel wat cd's van artiesten die homo zijn. Ik heb hun cd's gekocht omdat ik de muziek goed vind, niet omdat ze liever met een man in bed liggen, omdat ze fan zijn van AC Milan of een cavia als huisdier hebben. Mensen die bepaalde muziek alleen maar afschrijven omdat de maker homo (of wat dan ook) is, zijn wat mij betreft het predicaat muziekliefhebber niet waard. Misschien moeten dat soort mensen een andere hobby zoeken en eens naar de winkel voor een huisdier ofzo.
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:20:05 #20
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60469186
Ik vind het wel grappig.
Altijd maar een gay pride, een homo top 100, een gaylympics en weet ik wat allemaal. Zij willen zich geaccepteerd voelen maar zij moeten wel een speciale evenement hebben uitsluitend voor hun. Nu eens wat tegengas.

Als je je geaccepteerd wil voelen moet je je niet onderscheiden. Natuurlijk ben je anders dan hetero's maar dat is niet erg. Ga niet speciale dingen verzinnen om maar te laten zien dat je homo bent. Als je dat wel doet wil je blijkbaar niet helemaal geaccepteerd worden.

Ga gewoon door met leven. Luister je eigen muziek, doe mee met normale feesten en neem deel aan de normale olympische spelen. Er is toch geen spelen speciaal voor hetero's?
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:23:40 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60470587
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:46 schreef MouzurX het volgende:
Heeft eminem niet wat liedjes waar hij tegen homos is of zijn die allemaal niet uitgekomen ?
Deze maakt wel een kans denk ik

Verder een suf idee. Ik ga toch ook geen anti-boeren-top 100 maken op het weekend van de Zwarte cross?
pi_60471288
ik vind het wel komisch, ik heb geen haat voor homo's maar nu ze nationaar ge accepteerd worden moeten dit soort dingen toch kunnen?? als ze er om gaan zeuren dan zou dat egt sneu zijn.
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:10:11 #23
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60472302
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:23 schreef Hexagon het volgende:
Verder een suf idee. Ik ga toch ook geen anti-boeren-top 100 maken op het weekend van de Zwarte cross?
Sinds wanneer is de zwarte cross uitsluitend voor boeren? Iedereen is welkom. Dat er alleen maar boeren komen is een ander verhaal.

De gaygames (om maar wat te noemen) is uitsluitend voor homo's. Ik wacht op de heterogames want ik voel mij nogal gediscrimineerd.
pi_60473247
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Oldbie het volgende:
Ik vind het wel grappig.
Altijd maar een gay pride, een homo top 100, een gaylympics en weet ik wat allemaal. Zij willen zich geaccepteerd voelen maar zij moeten wel een speciale evenement hebben uitsluitend voor hun. Nu eens wat tegengas.

Als je je geaccepteerd wil voelen moet je je niet onderscheiden. Natuurlijk ben je anders dan hetero's maar dat is niet erg. Ga niet speciale dingen verzinnen om maar te laten zien dat je homo bent. Als je dat wel doet wil je blijkbaar niet helemaal geaccepteerd worden.

Ga gewoon door met leven. Luister je eigen muziek, doe mee met normale feesten en neem deel aan de normale olympische spelen. Er is toch geen spelen speciaal voor hetero's?
Wat is er zo 'oneerlijk' als homo's, of welke andere groep mensen die zijn te onderscheiden dmv. van sexuele, of bijvoorbeeld levensbeschouwelijke voorkeur, een evenement organiseren waar zij die voorkeur duidelijk aan koppelen? Voel je je zielig omdat je alleen bent? Of kan je er niet tegen dat die mensen samen plezier hebben?

Dagen als de Gayparade worden georganiseerd zodat de stereotype nichten onder hun eens 'lekker gek' kunnen doen zonder dat mensen er raar van staan te kijken (althans ), maar dat betekent niet persé dat ze zich zielig of gediscrimineerd voelen, laat staan dat elke homo de hele dag als een soort valse nicht met gebogen handje + handtasje gek loopt te doen.

Stellen homo's speciale eisen aan dingen die wij (de vrouwverorberende rondneukende testosteronkanonnen) niet stellen? Ik heb nog geen door het rijk gesubsidieerde homoparkings of homo-McDonalds gezien. Ook heb ik nog nooit last gehad van een homo die mij betastte, of mij anders behandelde omdat ik hetero ben.

Samenvatting: Oldbie kan er niet mee omgaan

[ Bericht 0% gewijzigd door TeringHenkie op 31-07-2008 20:10:46 ]
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:08:49 #25
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_60473514
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Oldbie het volgende:
Ik vind het wel grappig.

Dus je moet maar onzichtbaar zijn en dan is het goed? Want de hetero's zijn ook onzichtbaar?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')