verderop schrijven ze:quote:Tot onze schrik lazen we op internet dat er een zender is (nee, geen commerciele...) die weer een Homo Top 100 zal uitzenden. Nog erger dan het idee om weer zo'n lijst te maken, is alle kansloze muziek die in die lijst zal staan.
quote:De directie van Raar FM heeft daarom besloten om tijdens de Gaypride op zaterdag 2 augustus van 7.00 tot 19.00 de allerbeste muziek draaien die "homo's" in de kast zou moeten jagen. Wat voor muziek dat zal zijn? Geen idee, in ieder geval geen Luv, Abba, Geer en Goor, Paul de Leeuw en Village People.
Wie bedoel je? Die RAAR DJ's?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind 't inderdaad ook allemaal zo'n complete flauwekul en dat komt van iemand die zelf bi is.
M.
Je gaat het links belichten? Van onderen? Neutraal?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik wil me niet als homo-dicrimineerder opwerpen. Wel wil ik eens de homocultuur anders dan positief belichten.
Ja ik wil zeker een ban van FOK?!.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat het links belichten? Van onderen? Neutraal?
Je kan net zo goed demonstreren tegen hoogbegaafden. Wat is het nut daarvan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ja ik wil zeker een ban van FOK?!.
Het is jammer dat er geen protest oid is tegen de homo's en dan bedoel ik een betoging of een manifestatie.
Nee die lui met hun homo honderd en weet ik veel wat allemaal. Homolympics etc.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:10 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Die RAAR DJ's?
Wat het ook is, het is wel weer eens wat anders.
Ik zou trouwens zo gauw geen anti-homo lied weten, misschien ALI B of Yesser of zo.
Lekker anti-"politiek correct" zijn, natuurlijk. Da's hip. Bij een bepaald genre mensen dan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef Frollo het volgende:
En wat precies is het nut van een anti-homomanifestatie?
"hun muziek"?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:13 schreef Frollo het volgende:
Ja, want wij hetero's hebben ook zóóóóó veel last van homofeestjes.
We worden gedwongen om naar ze te kijken en naar hun muziek te luisteren!
Deze maakt wel een kans denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:46 schreef MouzurX het volgende:
Heeft eminem niet wat liedjes waar hij tegen homos is of zijn die allemaal niet uitgekomen ?
Sinds wanneer is de zwarte cross uitsluitend voor boeren? Iedereen is welkom. Dat er alleen maar boeren komen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:23 schreef Hexagon het volgende:
Verder een suf idee. Ik ga toch ook geen anti-boeren-top 100 maken op het weekend van de Zwarte cross?
Wat is er zo 'oneerlijk' als homo's, of welke andere groep mensen die zijn te onderscheiden dmv. van sexuele, of bijvoorbeeld levensbeschouwelijke voorkeur, een evenement organiseren waar zij die voorkeur duidelijk aan koppelen? Voel je je zielig omdat je alleen bent? Of kan je er niet tegen dat die mensen samen plezier hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Oldbie het volgende:
Ik vind het wel grappig.
Altijd maar een gay pride, een homo top 100, een gaylympics en weet ik wat allemaal. Zij willen zich geaccepteerd voelen maar zij moeten wel een speciale evenement hebben uitsluitend voor hun. Nu eens wat tegengas.
Als je je geaccepteerd wil voelen moet je je niet onderscheiden. Natuurlijk ben je anders dan hetero's maar dat is niet erg. Ga niet speciale dingen verzinnen om maar te laten zien dat je homo bent. Als je dat wel doet wil je blijkbaar niet helemaal geaccepteerd worden.
Ga gewoon door met leven. Luister je eigen muziek, doe mee met normale feesten en neem deel aan de normale olympische spelen. Er is toch geen spelen speciaal voor hetero's?
Dus je moet maar onzichtbaar zijn en dan is het goed? Want de hetero's zijn ook onzichtbaar?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef Oldbie het volgende:
Ik vind het wel grappig.
Altijd maar een gay pride, een homo top 100, een gaylympics en weet ik wat allemaal. Zij willen zich geaccepteerd voelen maar zij moeten wel een speciale evenement hebben uitsluitend voor hun. Nu eens wat tegengas.
Als je je geaccepteerd wil voelen moet je je niet onderscheiden. Natuurlijk ben je anders dan hetero's maar dat is niet erg. Ga niet speciale dingen verzinnen om maar te laten zien dat je homo bent. Als je dat wel doet wil je blijkbaar niet helemaal geaccepteerd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |