abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60633856
Damn, Raar FM wordt gesued.

http://www.omroepbrabant.(...)ie+radiostation.aspx

"Volgens de voorzitter van de Homo Lesbische Federatie Nederland was de ranglijst misschien wel ironisch bedoeld, maar plaatst het homo's toch weer in een niet al te positief daglicht."

Wat een onzin.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:46:39 #53
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60634062
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:38 schreef LENUS het volgende:
Die gayparade, gaylympics, gayradio, gaytv, gay top-100 e.d. stuiten mij tegen de borst. Als je homo bent, prima, maar maak er alsjeblieft geen way of life van. Het spijt me om te zeggen, maar het enige positieve aan de mosliminvasie is de beteugeling van de heauxmeux in Nederland.
ik vraag me af welke beteugeling er nodig is en als je dan duidt op het in elkaar rammen van homo's , dat je dat soort beteugelingen dan ook rechtvaardigt om een bepaalde reden?

Trouwens, pas in engeland een jongen overleden omdat hij in elkaar geslagen was omdat ie homo was. (dat laatste is duidelijk bewezen door de politie)

als je dat beteugeling noemt... tja... veel succes met je leven dan maar....
put
your
clothes
on!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:18:20 #54
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60637267
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:37 schreef Cinr het volgende:

http://www.omroepbrabant.(...)ie+radiostation.aspx

"Volgens de voorzitter van de Homo Lesbische Federatie Nederland was de ranglijst misschien wel ironisch bedoeld, maar plaatst het homo's toch weer in een niet al te positief daglicht."

Wat een onzin.
OMG wat een gezeik!!
Lijken allochtonen wel. Zij mogen alles zeggen en doen en zodra een ander wat doet of zegt is het discriminatie
pi_60637769
Wat 'n gezeik om Raar FM aan te klagen, kom op veel van die songs zijn best 'gay' eigenlijk, ik vond 't wel 'n leuke actie ik kan d'r de humor best van inzien (en ik ben bisexueel ) dus...

M.
Hallon!
pi_60646657
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:01 schreef LENUS het volgende:
Minister Kamp stelt kamervragen over anti-homo top-100
Goh... da's weer nieuw, een minister die kamervragen stelt. Normaal stellen kamerleden vragen aan ministers, maar goed...
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:37 schreef Cinr het volgende:
"Volgens de voorzitter van de Homo Lesbische Federatie Nederland was de ranglijst misschien wel ironisch bedoeld, maar plaatst het homo's toch weer in een niet al te positief daglicht." Wat een onzin.
Ik denk niet dat die aanklacht veel kans maakt.

Ik las op de website van Omroep Brabant trouwens nog een toelilchting van Raar FM:
quote:
raarfm
vervolg
Onze lijst is dan ook puur ironisch bedoeld.
Als u de lijst bekijkt, ziet u dat een groot gedeelte van de artiesten zelf homo of bi.
Ondergetekende heeft daar verstand van want ondergetekende is zelf homo.
We betreuren het dat u onze aktie niet kunt waarderen en wijzen op deze link waarin we uitleggen waarom we deze lijst wilde maken. http:/www.raarfm.com/news/antihomotop.
Cinr (samensteller van de lijst)

07-08-2008 om 18:07 uur raarfm
Beste hlbf,
We hebben met ontsteltenis gelezen op uw website dat u aangifte gaat doen tegen Raar FM wegens discriminatie. Wij hebben afgelopen zaterdag onze anti “homo-top 100” uitgezonden.
Het is geen anti homo lijst, maar een anti-homo-top-100 lijst. Oftewel een aanklacht tegen de lijst van 3 FM. De 3 Fm lijst is namelijk absoluut niet gemaakt voor alle homo’s en werkt juist stigmatiserend.

07-08-2008 om 17:58 uur raarfm
we vinden het jammer dat we op deze manier moeten horen dat er aangifte gedaan wordt tegen ons. iedereen met gezond verstand kan eruit ophalen dat het hier om een grap gaat. we hebben niets tegen homo's, want degene die de lijst heeft gemaakt is zelf ook homo. we kunnen de vereniging niet telefonisch bereiken dus we hebben zojuist een mail gestuurd.
pi_71291643
Ook dit jaar zal RAAR FM weer een Anti "Homo Top 100" uitzenden. Natuurlijk weer tegelijkertijd met de Homo 100 van BNN op vrijdag 31 juli.

http://www.raarfm.com/new(...)ie_anti_homo_top_100
pi_71337757
Misschien zegt het wel genoeg dat het een anti-homo top 100 is. Die homo top 100 is toch ook niet de anti-hetero top 100? Of worden de oprichters van deze lijst gelijk onzeker bij het zien van het woordje homo?
Noem het dan lekker de hetero top 100, als je er verder niemand mee wil beledigen.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:58:05 #59
65997 Oldbie
pi_71338018
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:47 schreef ForrestGump het volgende:
Misschien zegt het wel genoeg dat het een anti-homo top 100 is. Die homo top 100 is toch ook niet de anti-hetero top 100? Of worden de oprichters van deze lijst gelijk onzeker bij het zien van het woordje homo?
Noem het dan lekker de hetero top 100, als je er verder niemand mee wil beledigen.
pi_71338279
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:58 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Inhoud is niet je sterkste kant, of wel?
  zondag 26 juli 2009 @ 14:11:14 #61
65997 Oldbie
pi_71338356
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:08 schreef ForrestGump het volgende:

[..]

Inhoud is niet je sterkste kant, of wel?
Dit topic is al een jaar oud.
Lezen is niet jouw sterkste kant, of wel?
pi_71361066
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:11 schreef Oldbie het volgende:
Dit topic is al een jaar oud.
Lezen is niet jouw sterkste kant, of wel?
Dit topic mag dan wel een jaar oud zijn, echter is het wederom relevant omdat RAAR FM het kunstje van vorig jaar dus gaat herhalen:
RAAR FM presenteert, helaas, de 2e editie Anti "Homo Top 100"
  maandag 27 juli 2009 @ 12:12:11 #63
65997 Oldbie
pi_71361124
quote:
Op maandag 27 juli 2009 12:09 schreef webmaster_henk het volgende:

[..]

Dit topic mag dan wel een jaar oud zijn, echter is het wederom relevant omdat RAAR FM het kunstje van vorig jaar dus gaat herhalen:
RAAR FM presenteert, helaas, de 2e editie Anti "Homo Top 100"
Dat wil toch niet zeggen dat ik al mijn woorden moet herhalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')