Het is er in geplakt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lullo. dat is in de rerun! Daar is het er in geplakt. De Allerallereerste run ontbrak het. Dat is het punt.
[..]
Achtegronden die weggepoetst zijn heeft NIETS met de lage kwaliteit van YouTube te maken.
op die website, wat heerlijk aan diversiteit van flightpaths![]()
Wat is nou precies die Nose-Out, dan kan ik wat screenshots nemen.quote:"Sky News from night of Sep 11 WTC Attacks"
Video ---> DVD ---> XviD (.AVI), 1500 kbits, 512 x 384, MP3 192 kbs, 48000 Hz, Stereo, CBR
Length: 44:16
On the night of September 11th 2001, the day of the World Trade Centre attacks, I recorded some footage of the news that night, starting at 11.00 from Sky News.
dat vond ik nog het meest enge..!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Ook wel apart dat het ooggetuige verslag van die vrouw aan de telefoon compleet genegeerd wordt.
Toch wel vreemd he. Alle media waren op de hoogte van de aanslagen. Ze hadden apparatuur klaar staan om die CGI vliegtuigen live in beeld te zetten (of met 16 seconden vertraging) maar net voor het moment van de impact schakelen ze naar een close camera die het vliegtuig net in beeld heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat vond ik nog het meest enge..!
twee inbel-huisvrouwen die de wereld moeten uitleggen dat het 2e vliegtuig zus en zo naar binnen is gevlogen..
omdat de regisseurs van CBS én NBC op het moment van de eeuw allebei net ff waren vergeten de impact goed in beeld te brengen..
dat kun je toch niet serieus geloven? Lokale TV Schin op Geul zou dit nog niet kunnen overkomen..
en zeer ongeloofwaardig ge-acteerd, vooral die 2e vrouw...
PSYOP
Thx.quote:Op vrijdag 26 september 2008 03:05 schreef Orwell het volgende:
[..]
Oejoejoejoejoeiiiiiiii...!
hulde voor het posten van dit filmpje...
je wordt geflest waar je bij staat
scary!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx.
Live lijkt het alsof ze er i.i.g flink naast zaten.
Wat zie jij op in dat filmpje op 4:21,' ?
'N televisie helikopter ? Of op oefening Tripod?
Oeh wat scary een NYPD helicopter boven New York! Is het nu echt zo moeilijk om even logisch na te denken, kleurenschema te bekijken van die heli en even te googlen op NYPD heli?quote:
Ja een helikopter.quote:Op zondag 28 september 2008 04:57 schreef Orwell het volgende:
voor de goede orde..
we hebben het over 4:21 van dit filmpje?
Yup, ik vind het er dus echt niet als n politiehelikopter uitzien.quote:Op zondag 28 september 2008 04:57 schreef Orwell het volgende:
voor de goede orde..
we hebben het over 4:21 van dit filmpje?
Ik vind het toch echt vreemd dat je dat kunt concluderen op een filmpje met deze matige kwaliteit, en die paar frames waar die helicopter op te zien is, hij is namelijk al snel onttrokken aan je zicht door die balk onderin.quote:Op zondag 28 september 2008 09:13 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Yup, ik vind het er dus echt niet als n politiehelikopter uitzien.
quote:Op zondag 28 september 2008 09:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt vreemd dat je dat kunt concluderen op een filmpje met deze matige kwaliteit, en die paar frames waar die helicopter op te zien is, hij is namelijk al snel onttrokken aan je zicht door die balk onderin.
Ik concludeer niet dat het geen politiehelikopter is, ik vind het er niet op lijken. Hetzelfde geld voor de zgn instorting vanuit de helikopters gefilmd. Heb die filmpjes al veel te vaak gezien maar kan er nog steeds geen normale instorting in zien.quote:Op zondag 28 september 2008 09:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt vreemd dat je dat kunt concluderen op een filmpje met deze matige kwaliteit, en die paar frames waar die helicopter op te zien is, hij is namelijk al snel onttrokken aan je zicht door die balk onderin.
Het was dan ook geen normale instorting. Het is namelijk niet normaal dat vliegtuigen als wapen gebruikt zijn om gebouwen te beschadigen. Dus het valt met niks te vergelijken.quote:Op zondag 28 september 2008 21:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik concludeer niet dat het geen politiehelikopter is, ik vind het er niet op lijken. Hetzelfde geld voor de zgn instorting vanuit de helikopters gefilmd. Heb die filmpjes al veel te vaak gezien maar kan er nog steeds geen normale instorting in zien.
Ik vind wel meer in de door mij gelinkte filmpjes opmerkelijk, met name het commentaar " they brought the whole f###ing towers down".Maar dat moet ik waarschijnlijk begrijpen als : " de vliegtuigen zorgde ervoor dat de torens instortten.
Ennuh .0:38. "there where numerous explosions" , als het instorten der vloeren.
Nog wat filmpjes met frames van matige kwaliteit.
Concluderend..ik weet ut nie meer.
Er vloog zoveel rond.
Je mist zoals zovaak weer het punt of draait er bewust omheen. Ik had het over alle filmpjes die later zijn verschenen en waarop vanuit diverse richtingen ook de nose out te zien in. Daarin is duidelijk te zien dat er niks is weggewerkt dus daarom wel in de live uitzending een shot op een kanaal manipuleren maar diverse filmpjes die veel vaker getoond zijn gewoon de nose out er nog in zit. Dus diverse reruns waarin het nog gewoon te zien is! Als men de media onder controle heeft had men die filmpjes makkelijk kunnen aanpassen, je moet namelijk volgens jouw briljant zijn om de nose out uberhaupt te spotten dan was het toch niemand opgevallen dat de reruns geen nose out meer hadden in tegenstelling tot het origineel...quote:Op woensdag 24 september 2008 01:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook proberen weg te werken. er zijn eenmalig ~10 frames waarbij op de echte live-feed noseout te zien is. Het is briljant te noemen dat iemand dàt gespot heeft. Dat het beeld op zwart gaat geeft aan dat er wel degelijk iemand met draaiboek naar het gebeuren stond te kijken. In direct in greep toen er een glitch van een error onstond. Vervolgens zijn alle reruns vakkundig dat moment weggelaten.![]()
Weer iets wat je compleet uit je duim hebt gezogen, waarom verzin je zoveel mogelijk dingen om je gelijk toch maar te krijgen?quote:Alles werd van 1 controlekamer verzonden waarop de desbetreffende zenders hun logos plakten. Vandaar ook dat er dezelfde anchors, experts aan het woord waren die normaal gesproken elkaars vijanden zijn. Raar gedoe met affiliates texten in beeld
*zucht* dit bedoel ik dus, duidelijk voorbeeld van je kromme redenatie. Ik herhaal mijn punt van hierboven nog maar eens:quote:Dit filmpje is nepperdenepperde nep. Met het 100,000 keer gebruikte Oh-my-god gegil. En echt foeillelijke Winding Q.
Je doet anders behoorlijk wat moeite om aan te geven dat de nose out daadwerkelijk een nose out was. Nose out = no plane lijkt mij, dus wie doet de truth movement nu eerder kwaad dan goed?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Laat mij lekker zelf weten weten wat ik hoofd en bijzaak vind. Mijn mening over de No Plane theorie als al jaren dezelfde dus zo opeens is het niet. In gesprekken over 9-11 is dit het laatste waar ik over begin. Het doet de 9-11 tru movement eerder kwaad dan goed, en is imo onnodig omdat er meer dan voldoende hard bewijs is om aan de officiele versie van 9-11 te twijfelen.
Ach duik maar weer in een slachtofferrol. Ik zeg niet dat je het moet nagaan of dat je je ervoor moet schamen dat je die mogelijkheid niet hebt dat maak je er zelf van. Zeg alleen dat je nogal voorbarig bent in het concluderen dat het zeer onwaarschijnlijk door de camera komt terwijl je totaal niet weet of het normaal is voor zo'n camera in zulke omstandigheden terwijl dat juist zou aangeven of het verhaal van die expert klopt of niet. Maar nee je hebt een oude Hi8 camera en die deed dat ook al niet dus in dit geval is het zeer onwaarschijnlijk...quote:Dat ik niet de mogelijkheid heb om na te gaan welke type camera er gebruikt is e.d. is i.d.d. my bad.
Schaam me diep dat ik daar de mogelijkheden niet voor heb.. not.
Ik zie hem op 3:00 toch echt als n zwarte streep. Er volgt ook direkt n hele snelle zoom out.quote:Op zondag 28 september 2008 18:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Rond 2:57 komt de heli in beeld deze keer zonder de balk.
Wit aan boven en onderkant, donker in het midden dat lijkt toch behoorlijk veel op de heli die op 7:39 te zien is hier:
Nee precies.quote:Je kan natuurlijk ook kijken welke heli's vlakbij waren rond de tweede impact en dat waren sowieso geen nieuws heli's.
Veel? Heb je daar gegevens van dan? Het zit zelfs in zogenaamde nep filmpjes, zelfs die controle hadden ze blijkbaar niet... Waarom dan wel de live feeds controleren maar alle filmpjes die daarna verschenen niks aan doen omdat het dan toch niet meer zou opvallen, terwijl je geen idee hebt wat mensen allemaal gefilmd hebben en van welke lokatie en zo je complot makkelijk aan het licht kunnen stellen... Men had het zo doordacht dat ze de live feeds controleren maar wat er daarna zou gebeuren ach dat maakt niet meer uit, totaal onlogisch weer.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het is je bekend dat veel van de later vertoonde filmpjes via internet verspreid zijn ? En de media die absolute controle niet had ?
Waarom dan de live feed wel proberen aan te passen als de massa toch die indruk al krijgt? Dat is weer totaal onlogisch en een redenatie gebaseerd op willekeur. Ik denk dat de impact shots van dichtbij veel meer op het netvlies bleven staan dan dit sowieso al slechte kwaliteit shot, als je dat denkt ga je er dus vanuit dat er bewust is ingegrepen en als het wel een vliegtuig was geweest was er totaal geen reden voor geweest om in te grijpen..quote:Het is jou toch duidelijk dat het rook en brokkstukken zijn ? Waarom zouden ze de boel dan moeten aanpassen ? Denk dat het er vnl om ging dat het shot van verraf niet te lang op ieders netvlies bleef staan. Het gaat er immers om wat de massa voor indruk krijgt, denk dat meeste mensen niet eens beseffen dat de neus niet door het wtc gegaan kan zijn, terwijl dit wel door de commentatoren werd gezegd. Misschien was het wel 'n overijverige schakeltechnicus die in paniek raakte.
Dus je hangt nu wel opeens de no plane theorie aan die de truth movement meer kwaad dan goed doet want als je de no plane theorie niet steunt zou je problemen met CGI natuurlijk niet als reden aangeven. Trouwens niet alleen te hoog ook te laat als het CGI was..quote:Dat de neus er te hoog uit kwam, kan natuurlijk ook betekenen dat de CGI niet helemaal klopte.
Ik, idd, (met ettelijke malen de kanttekenig dat het imo bijzaak is) maar kan toch moelijk zeggen dat ik het NIET op de neus vind lijken. Veelzeggend trouwens dat er op het AWOL van Rummsfeld (imo n hoofdzaak) geen enkele reactie komt. Valt er niks aan te debunken ?quote:Op zondag 28 september 2008 23:07 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Je doet anders behoorlijk wat moeite om aan te geven dat de nose out daadwerkelijk een nose out was. Nose out = no plane lijkt mij, dus wie doet de truth movement nu eerder kwaad dan goed?
Heb ervaring met veel camera's dan alleen mijn oude Hi-8 (heb als cameraman voor n groot facalitair bedrijf gewerkt) En nogmaals ik vind het zeer onwaarschijnlijk dat de AGC die camera compleet op zwart gooide. Dat jij dat voorbarig vindt....quote:Ach duik maar weer in een slachtofferrol. Ik zeg niet dat je het moet nagaan of dat je je ervoor moet schamen dat je die mogelijkheid niet hebt dat maak je er zelf van. Zeg alleen dat je nogal voorbarig bent in het concluderen dat het zeer onwaarschijnlijk door de camera komt terwijl je totaal niet weet of het normaal is voor zo'n camera in zulke omstandigheden terwijl dat juist zou aangeven of het verhaal van die expert klopt of niet. Maar nee je hebt een oude Hi8 camera en die deed dat ook al niet dus in dit geval is het zeer onwaarschijnlijk...
Of je je moet schamen dat je zo voorbarig in conclusies trekken bent moet je zelf weten, vind het nogal opvallend van iemand die vaak aangeeft dat NIST bepaalde waardes zelf heeft ingevuld/verzonnen nu eigenlijk precies hetzelfde doet. Maar dat lijkt wel vaker het geval als er een duidelijk punt wordt gemaakt door een expert wordt dat makkelijk van tafel geveegd zonder een echte goede inhoudelijke analyse. Heb je de mogelijkheden niet om die analyse te maken prima maar ga dan niet zo makkelijk conclusies trekken. Of je moet voornamelijk je eigen waarheid in stand willen houden
Ik hang de " no plane theorie " niet opeens aan, dat is mbt de 9-11 discussie in het algemeen i.i.g niet mijn basis voor de zoveelste keer. Ik vind n hoop argumenten voor deze theorie erg sterk, en het beeldmateriaal spreekt voor zich. En als jij dat beeldmateriaal anders interpreteert.. prima hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 23:42 schreef mouzzer het volgende:
Dus je hangt nu wel opeens de no plane theorie aan die de truth movement meer kwaad dan goed doet want als je de no plane theorie niet steunt zou je problemen met CGI natuurlijk niet als reden aangeven.
quote:Many clips never arrived on the day of Sep11th at all, instead in the following weeks overpromoted on the internet.
Evan Fairbanks' "footage" was confiscated by the FBI and all other sources had been unknown, falsely linked to photographers (incl. conflicting credits), who had nothing at all to do with these 'video clips'.
http://www.911closeup.com/nico/CGI/CGI_aprilfools.html
Iemand die zegt hoe die overdag realistische vliegtuigen in de New Yorkse Skyline kan projecteren, en dat ook kan laten zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:07 schreef Man-E-Faces het volgende:
what the fuck? niet feitelijk en niet belangrijk?
Ze spreken mekaar wel heel veel tegen he. Niet anderen van hun partij waar ze mee in een schuitje zitten maar zichzelf. Bush en die anderen stuk voor stuk. Als ze zouden worden vervolgd zouden ze het niet redden en jij ziet het als niet belangrijk?
Zeg eens meneer Houtworm. Met wat voor soort bewijs zou jij dan wel tevreden zijn?
Raar..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 05:52 schreef The.Apple het volgende:
op vraag 2.
NIET, EMP werk alleen op elektronica, niet op beton
Probeer Lambiekje dat maar eens duidelijk te makenquote:
Nou ik zit in ieder geval nog wel op een antwoord van hem hierop te wachten!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Probeer Lambiekje dat maar eens duidelijk te maken
Daar ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik zit in ieder geval nog wel op een antwoord van hem hierop te wachten!
Welkom ! ... Misschien kan je wat van jouw bevindingen met ons delen ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Irresponsible het volgende:
Ik ben al anderhalfjaar veel bezig met de complottheoriën over 9/11 en heb het voor elkaar gekregen zelfs een geschiedeniswerkstuk over te mogen maken met een vriendin die ook erg geboeid is door 9/11.
Ondanks dat de meeste hier om keiharde bewijzen zullen vragen , blijft het een interessante discussie waar geen der partijen ooit overtuigd zal raken.quote:Overigens heb ik nog niet echt één mening gevormd over 9/11. Ik geloof hoe dan ook dat er meer achter zit, dat er ontzettend veel onbekend is bij de massa en dat dat slecht is. Maar ik ga mezelf niet wijsmaken dat ik dat allemaal kan oplossen.
Deze flitsen ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:20 schreef Irresponsible het volgende:
Verder dus die lichtflitsen die je ziet wanneer het gebouw instort. Wtf is dat echt.
Ja! Die lijken verdomd veel op wat ik heb gezien in Loose Change, alleen zie je ze dan telkens vlak onder de instorting zeg maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Deze flitsen ?
Volgens de sceptici : kortsluiting, statische ontlading, fouten in de camera.....
Ik vind dit allemaal bijzonder onwaarschijnlijk, ddarbij komt dat er meerdere aanwijzingen zijn die ook duidden op exlosieven.
Tja, kortsluiting, die de ramen eruitblaast vind ik ook onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:49 schreef Irresponsible het volgende:
[..]
Ja! Die lijken verdomd veel op wat ik heb gezien in Loose Change, alleen zie je ze dan telkens vlak onder de instorting zeg maar.
Maar fouten in de camera hoe dan ook niet, het is meerdere beelden van meerdere zenders enz terug te zien!
Kortsluiting? Dat je dat zo erg ziet naar buiten toe?
Statische ontlading kan ik erg weinig over zeggen, heb ik de kennis niet voor.
als je er een hoop idioten mee kan misleiden en daardoor ongestraft WWIII kan starten, lijkt het mij een prima idee....quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:31 schreef Houtworm het volgende:
Verstanding toch al die nieuwe systemen/technieken die ze op 9/11 hebben gebruikt. 3D holo projecties, super explosieven, lasers.
Zou ik ook doen nieuwe apparatuur uit gaan proberen tijdens zo'n grote operatie die geheim moet blijven.
Als je zoveel kennis put uit LC moet je dit eens doorlezen voor de grap.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:49 schreef Irresponsible het volgende:
[..]
Ja! Die lijken verdomd veel op wat ik heb gezien in Loose Change, alleen zie je ze dan telkens vlak onder de instorting zeg maar.
Maar fouten in de camera hoe dan ook niet, het is meerdere beelden van meerdere zenders enz terug te zien!
Kortsluiting? Dat je dat zo erg ziet naar buiten toe?
Statische ontlading kan ik erg weinig over zeggen, heb ik de kennis niet voor.
Omdat er nog steeds een gigantisch groot risico aan zit? Omdat het ook veel simpeler zou kunnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
als je er een hoop idioten mee kan misleiden en daardoor ongestraft WWIII kan starten, lijkt het mij een prima idee....
Jij weet welke systemen bij het Pentagon wel of niet in de testfase zitten ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:31 schreef Houtworm het volgende:
Verstanding toch al die nieuwe systemen/technieken die ze op 9/11 hebben gebruikt. 3D holo projecties, super explosieven, lasers.
Zou ik ook doen nieuwe apparatuur uit gaan proberen tijdens zo'n grote operatie die geheim moet blijven.
Ook die LC guide laat heel veel vragen onbeantwoord en is op 'n hoop punten onvolledig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je zoveel kennis put uit LC moet je dit eens doorlezen voor de grap.
[..]
Omdat er nog steeds een gigantisch groot risico aan zit? Omdat het ook veel simpeler zou kunnen?
quote:I guess it all comes down to who you'd rather believe.
Als al die apparatuur die op 9/11 gebruikt zou zijn goed werkte, zouden ze oorlogen makkelijk kunnen beslechten. Ondertussen zitten ze al 6 jaar in een woestijn te vechten met huis tuin en keuken vlijt van een paar grotbewoners.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij weet welke systemen bij het Pentagon wel of niet in de testfase zitten ?
Heeft Rummsfeld het jouw wel verteld?
Als je de zekerheid niet hebt dat het allemaal gaat werken, zou het wel heel dom zijn om dat te gaan gebruiken. Dan wordt het risico op ontdekking nog vele malen groter dan het nu al is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
als je er een hoop idioten mee kan misleiden en daardoor ongestraft WWIII kan starten, lijkt het mij een prima idee....
THEL werkte al voor 9-11 zoveel is zeker, ze zijn er dan ook al sinds '73 mee bezig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:57 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Als al die apparatuur die op 9/11 gebruikt zou zijn goed werkte, zouden ze oorlogen makkelijk kunnen beslechten. Ondertussen zitten ze al 6 jaar in een woestijn te vechten met huis tuin en keuken vlijt van een paar grotbewoners.
Jij weet zeker dat die systemen goed werkten toen?
Er is nog niemand die heeft uit kunnen leggen hoe die holo projecties van vliegtuigen, op klaar lichte dag, werken.
ik herhinner me toch dat ze in 45 de oorlog met Japan vrij makkelijk beslecht hebben...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:57 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Als al die apparatuur die op 9/11 gebruikt zou zijn goed werkte, zouden ze oorlogen makkelijk kunnen beslechten.
De Pacific War makkelijk noemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik herhinner me toch dat ze in 45 de oorlog met Japan vrij makkelijk beslecht hebben...
In vergelijking met de oorlog in Europa was dat ook wel zo.quote:
als het in jouw ogen lijkt alsof ik gelijk heb, moet ik me ernstige zorgen gaan maken...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:45 schreef Houtworm het volgende:
Lekker makkelijk de moeilijke vragen weer ontwijken. Zo lijkt het wel alsof je gelijk hebt.
Zelfs de aanloop er naar toe was nog behoorlijk moeilijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik noem de oorlog niet makkelijk, maar de beslechting ervan....
De uiteindelijke actie wellicht. De route daarheen echter... Het was niet alsof een dergelijk wapen zonder moeite uit de lucht kwam vallen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik noem de oorlog niet makkelijk, maar de beslechting ervan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |