Nou ik zit in ieder geval nog wel op een antwoord van hem hierop te wachten!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Probeer Lambiekje dat maar eens duidelijk te maken
Daar ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik zit in ieder geval nog wel op een antwoord van hem hierop te wachten!
Welkom ! ... Misschien kan je wat van jouw bevindingen met ons delen ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef Irresponsible het volgende:
Ik ben al anderhalfjaar veel bezig met de complottheoriën over 9/11 en heb het voor elkaar gekregen zelfs een geschiedeniswerkstuk over te mogen maken met een vriendin die ook erg geboeid is door 9/11.
Ondanks dat de meeste hier om keiharde bewijzen zullen vragen , blijft het een interessante discussie waar geen der partijen ooit overtuigd zal raken.quote:Overigens heb ik nog niet echt één mening gevormd over 9/11. Ik geloof hoe dan ook dat er meer achter zit, dat er ontzettend veel onbekend is bij de massa en dat dat slecht is. Maar ik ga mezelf niet wijsmaken dat ik dat allemaal kan oplossen.
Deze flitsen ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:20 schreef Irresponsible het volgende:
Verder dus die lichtflitsen die je ziet wanneer het gebouw instort. Wtf is dat echt.
Ja! Die lijken verdomd veel op wat ik heb gezien in Loose Change, alleen zie je ze dan telkens vlak onder de instorting zeg maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Deze flitsen ?
Volgens de sceptici : kortsluiting, statische ontlading, fouten in de camera.....
Ik vind dit allemaal bijzonder onwaarschijnlijk, ddarbij komt dat er meerdere aanwijzingen zijn die ook duidden op exlosieven.
Tja, kortsluiting, die de ramen eruitblaast vind ik ook onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:49 schreef Irresponsible het volgende:
[..]
Ja! Die lijken verdomd veel op wat ik heb gezien in Loose Change, alleen zie je ze dan telkens vlak onder de instorting zeg maar.
Maar fouten in de camera hoe dan ook niet, het is meerdere beelden van meerdere zenders enz terug te zien!
Kortsluiting? Dat je dat zo erg ziet naar buiten toe?
Statische ontlading kan ik erg weinig over zeggen, heb ik de kennis niet voor.
als je er een hoop idioten mee kan misleiden en daardoor ongestraft WWIII kan starten, lijkt het mij een prima idee....quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:31 schreef Houtworm het volgende:
Verstanding toch al die nieuwe systemen/technieken die ze op 9/11 hebben gebruikt. 3D holo projecties, super explosieven, lasers.
Zou ik ook doen nieuwe apparatuur uit gaan proberen tijdens zo'n grote operatie die geheim moet blijven.
Als je zoveel kennis put uit LC moet je dit eens doorlezen voor de grap.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:49 schreef Irresponsible het volgende:
[..]
Ja! Die lijken verdomd veel op wat ik heb gezien in Loose Change, alleen zie je ze dan telkens vlak onder de instorting zeg maar.
Maar fouten in de camera hoe dan ook niet, het is meerdere beelden van meerdere zenders enz terug te zien!
Kortsluiting? Dat je dat zo erg ziet naar buiten toe?
Statische ontlading kan ik erg weinig over zeggen, heb ik de kennis niet voor.
Omdat er nog steeds een gigantisch groot risico aan zit? Omdat het ook veel simpeler zou kunnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
als je er een hoop idioten mee kan misleiden en daardoor ongestraft WWIII kan starten, lijkt het mij een prima idee....
Jij weet welke systemen bij het Pentagon wel of niet in de testfase zitten ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:31 schreef Houtworm het volgende:
Verstanding toch al die nieuwe systemen/technieken die ze op 9/11 hebben gebruikt. 3D holo projecties, super explosieven, lasers.
Zou ik ook doen nieuwe apparatuur uit gaan proberen tijdens zo'n grote operatie die geheim moet blijven.
Ook die LC guide laat heel veel vragen onbeantwoord en is op 'n hoop punten onvolledig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je zoveel kennis put uit LC moet je dit eens doorlezen voor de grap.
[..]
Omdat er nog steeds een gigantisch groot risico aan zit? Omdat het ook veel simpeler zou kunnen?
quote:I guess it all comes down to who you'd rather believe.
Als al die apparatuur die op 9/11 gebruikt zou zijn goed werkte, zouden ze oorlogen makkelijk kunnen beslechten. Ondertussen zitten ze al 6 jaar in een woestijn te vechten met huis tuin en keuken vlijt van een paar grotbewoners.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij weet welke systemen bij het Pentagon wel of niet in de testfase zitten ?
Heeft Rummsfeld het jouw wel verteld?
Als je de zekerheid niet hebt dat het allemaal gaat werken, zou het wel heel dom zijn om dat te gaan gebruiken. Dan wordt het risico op ontdekking nog vele malen groter dan het nu al is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
als je er een hoop idioten mee kan misleiden en daardoor ongestraft WWIII kan starten, lijkt het mij een prima idee....
THEL werkte al voor 9-11 zoveel is zeker, ze zijn er dan ook al sinds '73 mee bezig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:57 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Als al die apparatuur die op 9/11 gebruikt zou zijn goed werkte, zouden ze oorlogen makkelijk kunnen beslechten. Ondertussen zitten ze al 6 jaar in een woestijn te vechten met huis tuin en keuken vlijt van een paar grotbewoners.
Jij weet zeker dat die systemen goed werkten toen?
Er is nog niemand die heeft uit kunnen leggen hoe die holo projecties van vliegtuigen, op klaar lichte dag, werken.
ik herhinner me toch dat ze in 45 de oorlog met Japan vrij makkelijk beslecht hebben...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:57 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Als al die apparatuur die op 9/11 gebruikt zou zijn goed werkte, zouden ze oorlogen makkelijk kunnen beslechten.
De Pacific War makkelijk noemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik herhinner me toch dat ze in 45 de oorlog met Japan vrij makkelijk beslecht hebben...
In vergelijking met de oorlog in Europa was dat ook wel zo.quote:
als het in jouw ogen lijkt alsof ik gelijk heb, moet ik me ernstige zorgen gaan maken...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:45 schreef Houtworm het volgende:
Lekker makkelijk de moeilijke vragen weer ontwijken. Zo lijkt het wel alsof je gelijk hebt.
Zelfs de aanloop er naar toe was nog behoorlijk moeilijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik noem de oorlog niet makkelijk, maar de beslechting ervan....
De uiteindelijke actie wellicht. De route daarheen echter... Het was niet alsof een dergelijk wapen zonder moeite uit de lucht kwam vallen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik noem de oorlog niet makkelijk, maar de beslechting ervan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |