quote:Op donderdag 25 september 2008 14:05 schreef Reintji het volgende:
Ha leuk, een les-motor topic, ik doe mee!
Reintji
Eerste rijles: 27-09-2008
Theorie: 01-10-2008
AVB: 09-09-2008
AVD: nnb
Rijschool: Oosterpoort, Groningen
Lesmotor: Honda CB500?
Thanks! Een Suzuki SV 650 de naked versie.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:17 schreef tralalala het volgende:
Gefeliciteerd! Al een motor (op het oog)?
Ik vind naked bikes met halve kappen echt niet om aan te zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
Hier een leuke aanbieding.![]()
Ik ben al voorzien.![]()
Ik houd juist niet van al die plastic kappen, zo hebben we allemaal onze voorkeurquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik vind naked bikes met halve kappen echt niet om aan te zien
Ik vind zelf naked bikes ook heel tof en race motors ook maar zo een semi naked semi race is gewoon lelijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:41 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik houd juist niet van al die plastic kappen, zo hebben we allemaal onze voorkeur![]()
Geef mij maar een ruige motor ipv zo'n race monster!
Beetje creatief met de dremel dan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vind naked bikes met halve kappen echt niet om aan te zien
Gewoon lekker oefenenquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:33 schreef Reintji het volgende:
Pfoei, de kop is er af. 4 uur lang motorbeheersing. Die langzame slalom en 8tje valt nog niet mee zeg...
Belangrijkste is natuurlijk dat voordat je echt met de oefening begint je je snelheid al constant hebt. Dus je koppeling, gas en voetrem al in de juiste positie. Lukt je dat dan lukt je de oefening ook. Wat nog wel eens wil gebeuren is dat je de gashandel een tikje loslaat of verder open draait waardoor je te weinig of teveel snelheid krijgt. Een tip die voor mij werkte : leg de wijsvinger van je rechterhand op het stuur naast het handvat, zo "klem" je de gashandel vast.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:43 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Gewoon lekker oefenen
Langzame slalom is gewoon slippende koppeling, gassen en bij remmen met je voet.
Een achtje is een kwestie van goed bij remmen met je voet en goed gaan verzitten op het zadel.
Dat ga je de mijne toch niet aandoen hèquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje creatief met de dremel dan.![]()
[ afbeelding ]
Op www.thundercat.nl staat een hoop informatie over thundercats en worden er ook thundercats verkocht.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek, heb 3 motors die ik graag zou willen hebben
Yamaha Thundercat
Suzuki bandit (geheel naked zonder voorkap)
Ducati Monster
Bij de laatste twijfel ik want je kan er niemand achterop dragen of wel? Want het lijkt veel op een 1zits motor
Verzitten bij een achtje? Hoezo dat dan? Doe je dan je knie aan de grond?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:43 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Gewoon lekker oefenen
Langzame slalom is gewoon slippende koppeling, gassen en bij remmen met je voet.
Een achtje is een kwestie van goed bij remmen met je voet en goed gaan verzitten op het zadel.
Je kontje kan wel wat figuur gebruiken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
Dat ga je de mijne toch niet aandoen hè
Feliquote:Op maandag 29 september 2008 15:55 schreef RuiDaSilva het volgende:
Net geslaagd voor mijn AVB examen
Was eigenlijk een eitje bij nader inzien......
Dank u, dank uquote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Feli![]()
Welke oefeningen had je moeite mee?
quote:Op maandag 29 september 2008 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kontje kan wel wat figuur gebruiken.
gefeliciteerdquote:Op maandag 29 september 2008 15:55 schreef RuiDaSilva het volgende:
Net geslaagd voor mijn AVB examen
Was eigenlijk een eitje bij nader inzien......
Nééé NSB'erquote:Op maandag 29 september 2008 16:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Ooooh jij bent er zó een
Verkeerde kant
Don't push your luck, anders kom ik 'm zo weer ophalen
Eerst biefstuk eten.quote:Op maandag 29 september 2008 16:45 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
Ooooh jij bent er zó een
Verkeerde kant
Don't push your luck, anders kom ik 'm zo weer ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |