dan toch maok morgen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
verdorie ik denk niet dat ik het ga redden vandaag
Ik bedoel, dat leusden best redelijk bereikbaar is per OV, maar dan moet je de stok niet in de middle of nowhere neer kiepen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
joh, eventjes zoeken... dat is vaker nodig voor stokkie hoor.
Hij ligt nog geen 500m van de bushalte af. Middle of nowhere... meeste fokstokhunters komen toch met de autoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat leusden best redelijk bereikbaar is per OV, maar dan moet je de stok niet in de middle of nowhere neer kiepen.
Ik ben dit weekend in Amersfoort, en volgend weekend weer in Leusden .. dus dat gaat'm toch niet worden.
Niet dat ik weet, er staat ook niets in het topic. Ligt ie er dan niet meerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
is ie nou gister opgehaald?
ow ja vandaag is het donderdag oepsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, er staat ook niets in het topic. Ligt ie er dan niet meer
Maok zei hier dat ze donderdag in Leusden was
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja vandaag is het donderdag oeps
sleutel? en de stok dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:18 schreef maok het volgende:
Maar de sleutel word dit weekend weer geplaatst, kom er helaas niet eerder aan toe.
De stok in Zuid-Limburg, en de sleutel naar een Waddeneilandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
sleutel? en de stok dan?
Nou voor uit, die zal ik er ook bij leggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
sleutel? en de stok dan?
hij moet omhoog nart norden (den helder) pleas ik wil m op de fotoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:20 schreef maok het volgende:
[..]
Nou voor uit, die zal ik er ook bij leggen.
fijn dat stok het weer warm heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:18 schreef maok het volgende:
Stokkie ligt nu lekker warm in het huis van mijn ouders.
Het was nog wel een avontuur om hem op te halen. Toen ik na een 'lange' fietstocht aankwam bij de stok bleek het sleuteltje inderdaad wat hoog te liggen. Ik dus maar weer helemaal teug fietssen om mijn broertje op te halen. 2e Keer toch maar met de auto en samen met broertje dus. Broertje in paal laten klimmen om de sleutel te pakken. Stok los gemaakt en mee genomen. We hadden trouwens wel het gevoel dat we geobserveerd werden, er stonden daar 2 auto's met de moter uit met iemand er in in de buurt van het bord, geen idee wat die daar deden.![]()
Maar de sleutel word dit weekend weer geplaatst, kom er helaas niet eerder aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |