In Nederland een plaatsje niet te vinden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oi, ik heb maps live, wikipedia en google even gezocht. allemaal kennen ze het niet
Nou, daar heeft ie eerder gelegen, Westerdiepsterdallen. Officieel de kleinste plaats van Nederland.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
Dus je hebt het bij een kluizenaar gelegd die zijn eigen dorp heeft uitgeroepen?
Ik moet dus even wachten op maokquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht wel op de foto's.
Kan je niet alvast de plaatsnaam onthullenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik moet dus even wachten op maok
superquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens komt het plaatsje niet voor op 2 kaarten die ik hier heb en ook Google Maps kent het niet, dus ik wens jullie alvast veel succes
Ja, daar was ik alquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:03 schreef rene90 het volgende:
Industrieterein Oosterhorn ligt in het oosten van delfzijl
In de bosatlas 30-31 F2 daar ligt delfzijl, rechts van Uithuizen, verder is er vrij weinig te zien.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al
Maar heb de locatie nog niet gevonden, mede door de traagheid van Google Maps
Staat het bord nog wel rechtop?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Op de laatste foto staan trouwens, maok, LoudGirl en mijn vrouw Freecell
Oh en er is een verschil tussen Oosterhorn en Oosterhörn
Shitquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Go figure, als mijn 1:100.000 atlas en mijn 1:50.000 kaart het beiden niet aangeven, dan doet de bosatlas dat ook nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:07 schreef rene90 het volgende:
Bosatlas erbij gepakt, en heel Oosterhorn is niet bekend..
Je vergeet je ongeboren kindjequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Op de laatste foto staan trouwens, maok, LoudGirl en mijn vrouw Freecell
Weet je al waar je het moet zoeken dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga morgen wel is zoeken.
Ik zal hem vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |