Janksmoelquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Kut OP en kut TT en kut plaatjes. Jullie mongolen verneuken de SC. En verrassend genoeg ook die Juicyhill met zijn bold en kutlijken
Wat is datquote:
gif toch?quote:
Toll.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyanide
En dan heb ik nog niet eens Natuurstroom gedaan.
Zoo hee, jij bent goedquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyanide
En dan heb ik nog niet eens Natuurstroom gedaan.
Spuit 11quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:53 schreef Geqxon het volgende:
Dus bier + tieten zul je bij een emo niet zien?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:53 schreef Geqxon het volgende:
Dus bier + tieten zul je bij een emo niet zien?
was er mis met fipo's te droppenquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
Hihih, mij is nu is ook al gevraagd op te houden met FiPo`s te droppen. Het wachten volgens mij op een ban. M`n vorige ban kwam precies goed uit, was toen op vakantie. Dus als ik de 10e een ban voor 2 weken krijg, moet het prima lukken!
Het is 'irritant'.quote:
quote:
Aan de hoogste boom.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef Geqxon het volgende:
Gaaf topic dit trouwens. Mag ik hangen?
Moet je in het midden-oosten zijn, daar hangen ze zoveel mensen. Dat mag vast wel.quote:
We moeten een betere foto hebben om haar gleuf te beoordelenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ze heeft geen kut? Ze heeft helemaal niks daaronder? wtf!?
Het mag alleen bagger zijn die PK leuk vind, net als bij dat stuk fruit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
We moeten een betere foto hebben om haar gleuf te beoordelen![]()
En Paaskonijn, wat ben jij een zeikwijf zeg. Er staat toch BAGGER SC in de TT, en over die plaatjes: je bent zeker vergeten hoe deze reeks is begonnen.. Zoek #1 nog maar eens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |