SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Iphone
Er zijn 100039139 betere telefoons te verkrijgen, en je kiest dat productI know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
omdat er heel veel domme mensen zijn daaromquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:31 schreef Buitendam het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die zich toch nog laten foppen met dit soort mega-hypes...
Ach, net als VHS en Harley Davidson weet je dat je technisch gezien niet het beste product koopt. Maar dat heeft niets met foppen te maken. Ik wist immers wat ik zou krijgen. Het gaat erom dat dat mijn simkaart het niet doet. Dat was onverwacht en daar baal ik van.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:31 schreef Buitendam het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die zich toch nog laten foppen met dit soort mega-hypes...
Gast, denk nou eens een paar minuten helder na.. Je betaallt honderden en honderden euro's voor een product waarvan een van de beginselen (een sim-kaart for Christ sake) het niet naar behoren doet..quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, net als VHS en Harley Davidson weet je dat je technisch gezien niet het beste product koopt. Maar dat heeft niets met foppen te maken. Ik wist immers wat ik zou krijgen. Het gaat erom dat dat mijn simkaart het niet doet. Dat was onverwacht en daar baal ik van.
Dat de iPhone wereldwijd uitverkocht is klopt overigens niet. Je moet hem alleen bestellen. Bij mij duurde het nog geen twee weken.
Iphone
Er zijn 100039139 betere telefoons te verkrijgen, en je kiest dat productuiteindelijk moet je toch eentje kiezen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ik betaalde evenveel -zowel telefoon als abonnement- als twee jaar geleden voor mijn Nokia N73. De iPhone was 71 euro en het abonnement is 29 euro p/m. Ik krijg evenveel belminuten en sms'jes als daarvoor, betaal evenveel en als ik me goed kan herinneren was de Nokia N73 bij aanschaf 2 jaar geleden zelfs 20 euro duuurder. Gast.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, denk nou eens een paar minuten helder na.. Je betaallt honderden en honderden euro's voor een product waarvan de beginselen (een sim-kaart for Christ sake) het niet naar behoren doet..
Dat geloof ik allemaal meteen, klein detail is alleen dat je uiteindelijk dezelfde klap geld kwijt bent voor een apparaat dat iets gewoon niet doet. En dan komen we dus wel terug op het feit dat ik dat foppen noem. Datgene wat jij probeerde te weerleggen, weet je nog?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik betaalde evenveel -zowel telefoon als abonnement- als twee jaar geleden voor mijn Nokia N73. De iPhone was 71 euro en het abonnement is 29 euro p/m. Ik krijg evenveel belminuten en sms'jes als daarvoor, betaal evenveel en als ik me goed kan herinneren was de Nokia N73 bij aanschaf 2 jaar geleden zelfs 20 euro duuurder. Gast.
Iphone
Er zijn 100039139 betere telefoons te verkrijgen, en je kiest dat productSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Doe niet zo dom. Dit is gewoon een productiefoutje. Dat gebeurt weleens hè.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal meteen, klein detail is alleen dat je uiteindelijk dezelfde klap geld kwijt bent voor een apparaat dat iets gewoon niet doet. En dan komen we dus wel terug op het feit dat ik dat foppen noem. Datgene wat jij probeerde te weerleggen, weet je nog?
Alsof die simkaart door de fabrikant van de telefoon wordt gemaakt....quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, denk nou eens een paar minuten helder na.. Je betaallt honderden en honderden euro's voor een product waarvan een van de beginselen (een sim-kaart for Christ sake) het niet naar behoren doet..
Dat is echt onzin.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:51 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb een mac en ik heb een iPod gehad, en dit vind ik geweldige producten. Maar die iPhone is echt een stuk poep.
Het gaat niet zozeer om die simkaart. Allicht is dat gewoon een fout, zal de schuld meer misschien wel meer liggen bij T-mobile dan bij Apple, maar als je hieronder leest met wat voor instelling hij zoveel geld op de toonbank klapt...quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Dit is gewoon een productiefoutje. Dat gebeurt weleens hè.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, net als VHS en Harley Davidson weet je dat je technisch gezien niet het beste product koopt. Maar dat heeft niets met foppen te maken. Ik wist immers wat ik zou krijgen. Het gaat erom dat dat mijn simkaart het niet doet. Dat was onverwacht en daar baal ik van.
Euhm, ja? En nu? Wat is je punt precies? Hij wilt graag een iPhone hebben, wat is het probleem?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om die simkaart. Allicht is dat gewoon een fout, zal de schuld meer misschien wel meer liggen bij T-mobile dan bij Apple, maar als je hieronder leest met wat voor instelling hij zoveel geld op de toonbank klapt...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om die simkaart. Allicht is dat gewoon een fout, zal de schuld meer misschien wel meer liggen bij T-mobile dan bij Apple
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal meteen, klein detail is alleen dat je uiteindelijk dezelfde klap geld kwijt bent voor een apparaat dat iets gewoon niet doet. En dan komen we dus wel terug op het feit dat ik dat foppen noem. Datgene wat jij probeerde te weerleggen, weet je nog?
Iphone
Er zijn 100039139 betere telefoons te verkrijgen, en je kiest dat productEn dan kom jij met zo'n mislukte Nokia aan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
De nogal lichtelijke irritatie in zijn posts richting zijn nieuwe telefoon en bijvoorbeeld i-Tunes. Daaruit laat ie nou niet echt merken dat ie helemaal into zijn nieuwe telefoon is, waar hij, in mijn ogen, een hoop geld voor betaalt. En daarmee heeft ie zichzelf gefopt, vind ik.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]waar slaat deze post dan op
[..]
Nee, je zegt dat hij door een hype gefopt is omdat zijn telefoon het niet doet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De nogal lichtelijke irritatie in zijn posts richting zijn nieuwe telefoon en bijvoorbeeld i-Tunes. Daaruit laat ie nou niet echt merken dat ie helemaal into zijn nieuwe telefoon is, waar hij, in mijn ogen, een hoop geld voor betaalt. En daarmee heeft ie zichzelf gefopt, vind ik.
iTunes is gratis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:43 schreef Spike1506 het volgende:
Activeren via iTunes? Hoezo koppelverkoop..
Het is en blijft koppelverkoop.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[quote]Op de eerste plaats is ELK mobieltje een hype.
quote:Ik hoor de Nokia's en Samsungs nog roepen dat het allemaal niks zou worden met apple en nu rollen zo over elkaar heen om zo snel mogelijk ook een multitouch device op de markt te pleuren.
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik mijn bedenkingen heb met het feit dat veel mensen zo makkelijk zoveel geld neerkwakken en daarna zo makkelijk hun gal spuwen op internet. En TS komt op mij over als zo'n persoon.quote:En ten derde is er niks mis met zijn telefoon.
Ja, dat was ik ook.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen was ik sarcastisch. Dit is natuurlijk niet te vergelijken met het IE verhaal. Anders is active sync of Nokia Suite ook koppelverkoop.
Dat zal wel..maar je wordt daarnaast gewoon gedwongen om iets te gebruiken.quote:
Dat ligt aan de firmware. Ik heb op mijn 1G ook 2.0 gezet, vanwege de App Store. Loopt ook langzamer, de batterij was met push aan binnen no-time leeg. Ook het toetsenbord reageert veel trager. Ik hoop echt dat 2.1 dit verhelpt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:50 schreef Biogarde het volgende:
Heb die 3G ook, maar blijf versie 1 beter vinden qua hangen, batterij en crashen![]()
Wat een kankerding die 3G
En de behuizing is veel kekker van versie 1quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de firmware. Ik heb op mijn 1G ook 2.0 gezet, vanwege de App Store. Loopt ook langzamer, de batterij was met push aan binnen no-time leeg. Ook het toetsenbord reageert veel trager. Ik hoop echt dat 2.1 dit verhelpt.
Kom nou toch, elke smart phone komt met een sync applicatie die je MOET gebruiken om je mail, contacten, muziek, agenda, etc te kunnen syncen. Windows Mobile komt met Active Sync, Nokia komt met PC Suite en zo heeft elk merk zijn eigen applicatie, welke je meestal niet volledig kan vervangen door een andere applicatie. Ook voor de iphone zijn apps te vinden waardoor je wel gewoon bepaalde bestanden kan sleuren en pleuren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat zal wel..maar je wordt daarnaast gewoon gedwongen om iets te gebruiken.
Met een standaard telefoon heb je dat niet (met standaard bedoel ik gewoon ouderwets sleepwerk)
En begin niet over alternatieven etc..Een noob weet niet wat zich overkomt als blijkt dat je ook nog perse iTunes moet gebruiken.
Mijne werkt perfectquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:50 schreef Biogarde het volgende:
Heb die 3G ook, maar blijf versie 1 beter vinden qua hangen, batterij en crashen![]()
Wat een kankerding die 3G
Nou, ik probeer m'n zooi altijd netjes te houden. Zo krijg je d'r nog wat voor terug bij een eventuele verkoop.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:58 schreef shroomer het volgende:
@ Biogarde: Alsjeblieft als je zo'n zuurpruim bent die bang is voor krasjes koop hem dan niet!!! Weet je hoe gyl dat ding eruit ziet dan moet je hem gewoon ook meteen zo uit je zak kunnen halen dat gaye gedoe met rubbertjes en zakjes.!
Verder is de iphone supergebruiksvriendelijk en by far de mooiste (vergeliijken met die dikke N96 of hoekige samsung of htc's. 30 euro per maand is echt geen godsvermogen voor 150 belminuten 150 smsjes en onbeperkt 3g(snel) internet
Verder is met 1 druk naar de App. store voor honderden (genoeg gratis) applicaties en Itunes store ook zeer handig.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat hij door een hype gefopt is omdat zijn telefoon het niet doet.
Op de eerste plaats is ELK mobieltje een hype. Ten tweede is wel dat de enige werkelijke innovatie in gebruiksgemak niet van de gerenomeerde merken is gekomen maar van een volkomen nieuwkomer. Ik hoor de Nokia's en Samsungs nog roepen dat het allemaal niks zou worden met apple en nu rollen zo over elkaar heen om zo snel mogelijk ook een multitouch device op de markt te pleuren. En ten derde is er niks mis met zijn telefoon.
Wat duurt alweer een tijdje? Samsung heeft hem al. LG heeft hem.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
dat duurt toch alweer een tijdje
top ding dusquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de firmware. Ik heb op mijn 1G ook 2.0 gezet, vanwege de App Store. Loopt ook langzamer, de batterij was met push aan binnen no-time leeg. Ook het toetsenbord reageert veel trager. Ik hoop echt dat 2.1 dit verhelpt.
NIet netjes, maar hebben nieuwe modellen van andere leveranciers nooit problemen met de eerste firmware?.... Jawel he.quote:
Ach ja... En een HTC Touch Diamond is ook niet alles.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:56 schreef Biogarde het volgende:
En ik las al weer van alles over scheuren in de behuizing
Ja, zeker. Afgezien van deze minpunten combineert de iPhone alle pluspunten van andere telefoons. Het grote mooie, krasvaste scherm is aanraakgevoelig en niet drukgevoelig, zoals bij WM-telefoons. Hierdoor is de telefoon heel goed met je duim te bedienen. Het klinkt niet echt als een big deal, maar als je met een iPhone speelt en daarna zo'n HTC pakt, zie je het verschil. Het toetsenbordje werkt heel goed, als je er aan gewend bent gaat sms'en echt razendsnel. De belfunctionaliteiten zijn ook prima en erg functioneel (dat wordt weleens vergeten bij een smartphone). De browser is de onbetwiste nummer 1 in telefoonland. En dan is het tegelijkertijd ook nog eens een iPod. Rest mij nog te zeggen dat de telefoon er heel mooi uitziet, en hij heel degelijk in elkaar zit. Hier ben ik erg blij mee, aangezien ik allergisch ben voor krakende klepjes en dingetjes, wat je bij zo'n beetje elke Nokia en SE wel hebt.quote:
Jammer dat fabrikanten een product al op de markt brengen voor het af is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, bedankt MaGNet voor het direct bevestigen van mijn punt.
Inderdaad, en het is niet alleen een leuke gimmick, het voegt echt extra functionaliteit toe.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso, dat multitouch is echt zo goed he... En ik heb een ipod touch, dus niet eens de iphone. Maar dat vergroten, scrollen, draaien, slepen, etc werkt allemaal zo... intuïtief.
Hmz, dat weet ik niet hoor. Wij moeten ook regelmatig nieuwe firmwares uitbrengen voor onze producten omdat die toch anders reageren als in onze (zeer uitgebreide) tests, met bv een specifieke Duitse provider.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jammer dat fabrikanten een product al op de markt brengen voor het af is.
Ik heb alle begrip voor kinderziekten die niet direct gevonden zijn.
Maar als ze 10 medewerkers van HTC een maand lang met een HTC Diamond Touch op pad hadden gestuurd, waren ze de meeste van bovenstaande punten al in de eerste week tegengekomen.
Dat kan inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, dat weet ik niet hoor. Wij moeten ook regelmatig nieuwe firmwares uitbrengen voor onze producten omdat die toch anders reageren als in onze (zeer uitgebreide) tests, met bv een specifieke Duitse provider.
Voor mobieltjes zal hetzelfde gelden, dat hij bv in Nederland in een bepaalde situatie anders reageert. Misschien omdat T-Mobile Nederland een bepaalt stuk van het protocol net anders interpreteert.
En dan heb je nog te maken met een sales afdeling die ALLE functionaliteit wil hebben die de concurrent ook heeft. Het is natuurlijk een uiterst competitieve markt, en een week later met je model op de markt komen kan je miljoenen klanten kosten. Dus inderdaad zal ook af en toe de beslissing genomen worden om een product met known bugs op de markt te gooien. Ik ben wel met je eens dat je de plank misslaat als die bugs normaal gebruik in de weg staan.
LG was er eerder dan Apple.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat duurt alweer een tijdje? Samsung heeft hem al. LG heeft hem.
Bediening is super! Nog nooit zo'n intuitief mobieltje gezien.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.
Beperkingen/tekortkomingen van de iPhone 3G zijn er natuurlijk ook:
- batterij blijft lastig te vervangen als je regelmatig je accu wilt wisselen voor een reserve-exemplaar Wie wisselt z'n batterij nou ooit?
- wel GPS maar geen navigatiesoftware beschikbaar 2 navigatie toko's zijn er mee bezig (TomTom en nog 1)
- copy/paste functie niet aanwezig (is in WM6.1 inmiddels wel aanwezig) Komt in 1 van de volgende firmware
- geen fatsoenlijke, zelf-scherpstellende camera Maakt nog redelijke kiekjes qua kleur, maar blijft net als andere merken bagger. Gebruik je digicam!
- kan geen Word en Excel bestanden bewerken en opslaan (wel lezen) Wil je dan keilange verslagen schrijven met je mobieltje?
- geen instant messaging zoals MSN aanwezig App store
- niet legaal te gebruiken als modem 't Mag ook niet van T-Mobile (HDSPA via Laptop kost 50 p/m!)
- geen flash ondersteuning Wees blij al die mobieltjes met Flash Lite crashen veelsteveel
- geen Java ondersteuning Java is op een pc al heel erg sloom, dat hoef ik niet op m'n mobiel[/b[
- geen MMS verzenden mogelijk [b]Je hebt e-mail
- geen bestanden verzenden via BlueTooth mogelijk Komt misschien nog in de firmware
- via BlueTooth met Outlook synchroniseren niet mogelijk Das jammer, helaas alleen tegen betaling via MobileMe draadloos mogelijk, anders via iTunes terwijl je oplaad.
- kan geen videofilmpjes opnemen Wat wil je met die lelijke filmpjes? Zie daar Apple z'n reden, je kan wel filmen via een App uit de App store overigens.
- in verhouding tot WM weinig (gratis) software Voor een nieuw platform is er toch wel heel erg veel en meeste is toch wel stukken beter dan de troep voor WM
- je moet aan de Apple SDK voldoen om software uit te mogen brengen Voorkomt troep
- touchscreen kan alleen met vingers bediend worden Dat is een voordeel?
- geen spellen meegeleverd Daar is de App store voor
- geen voice dialing Wie gebruikt dat nou?
- geen MP3’s als ringtone instelbaar Via iTunes
- geen FM radio Als je dat echt mist, probeer inet radio
- je kan geen losse items wissen uit de gesprekkenlijst Iets te verbergen?
- geen domeinaanmelding Wasda?
Maar qua bediening schijnt het helemaal top te zijn, zo'n iPhone 3G.
Op een paar punten na heb je wel gelijk, maar ik wil toch even de stylus eruit lichten. Is het zo raar dat je een telefoon met je vingers moet bedienenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.
Beperkingen/tekortkomingen van de iPhone 3G zijn er natuurlijk ook:
- batterij blijft lastig te vervangen als je regelmatig je accu wilt wisselen voor een reserve-exemplaar
- wel GPS maar geen navigatiesoftware beschikbaar
- copy/paste functie niet aanwezig (is in WM6.1 inmiddels wel aanwezig)
- geen fatsoenlijke, zelf-scherpstellende camera
- kan geen Word en Excel bestanden bewerken en opslaan (wel lezen)
- geen instant messaging zoals MSN aanwezig
- niet legaal te gebruiken als modem
- geen flash ondersteuning
- geen Java ondersteuning
- geen MMS verzenden mogelijk
- geen bestanden verzenden via BlueTooth mogelijk
- via BlueTooth met Outlook synchroniseren niet mogelijk
- kan geen videofilmpjes opnemen
- in verhouding tot WM weinig (gratis) software
- je moet aan de Apple SDK voldoen om software uit te mogen brengen
- touchscreen kan alleen met vingers bediend worden
- geen spellen meegeleverd
- geen voice dialing
- geen MP3’s als ringtone instelbaar
- geen FM radio
- je kan geen losse items wissen uit de gesprekkenlijst
- geen domeinaanmelding
Dit zijn zo de punten die hier en daar op forums genoemd zijn en die ik kort heb samengevat.
Maar qua bediening schijnt het helemaal top te zijn, zo'n iPhone 3G.
Dat... dus dat is dan weer jammer, dus je voelt je ook meteen een wigger omdat Jay-Z er ook een heeft?......beetje kansloos, ik koop een telefoon om de functionaliteit en gebruikersvriendelijkheid niet om dat half MTV er mee loopt.....sowieso stakkers die MTV nog kijken, vroeger was het een Music channel nu is het een kijk eens wat wij met jullie kijk en luistergeld kunnen maken.....troepquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:05 schreef XiChico het volgende:
Mijn 3G is wel een baas. Nog nooit een crash of vastloper gehad. Het handigte is mail checken, msn, fokken, snel dingen opzoeken, navigatie en facebook/hyves enz enz. Verder is het bereik van T-Mobile niet helemaal de bom dizzle, maar met Orange was het ook huilen met de pot op, en Vodafone was weer reteduur.
Het geilste van de iPhone 3G vind ik nog dat je hem op MTV in alle real life series e.d. ook ziet. En die Ipod functie erop is ook goed te doen.
Verder is het maar een telefoon, en als het er op aankomt zuigen alle telefoons. En die HTC heeft een vriend van mij, maar die is zooo traag.
Ik hoop dat dit sarcastisch is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:05 schreef XiChico het volgende:
Het geilste van de iPhone 3G vind ik nog dat je hem op MTV in alle real life series e.d. ook ziet. En die Ipod functie erop is ook goed te doen.
Heeft Jay-Z er ook een?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:15 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Dat... dus dat is dan weer jammer, dus je voelt je ook meteen een wigger omdat Jay-Z er ook een heeft?......beetje kansloos, ik koop een telefoon om de functionaliteit en gebruikersvriendelijkheid niet om dat half MTV er mee loopt.....sowieso stakkers die MTV nog kijken, vroeger was het een Music channel nu is het een kijk eens wat wij met jullie kijk en luistergeld kunnen maken.....troep
quote:[Chorus:]
Now that how u let the beat build bitch [x3]
Just a snar in the 8 0 8
Weezy baby on the mic hear away
Ok id like to thank kanye and my nigga dezzle for giving me this diesel like a F-350 tank never empty
Damn everybody in the bank act friendly
Usta think my shit didn't stink boy was I wrong
Approvin million dollar deals from my iphone
I'm take it one two way back
Maddox!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:12 schreef Sno0ze het volgende:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone
Dus je simkaart was gewoon niet geschikt dus. Is niet alleen bij de iphone zo. ZIjn ook genoeg andere telefoons met een soortgelijk probleem (dat het internet het niet doet op de oude sim of zoiets) Maar geen iphone voor mij iig. Ik gebruik mms en de camera en dat soort dingen vaak genoeg omdat 80% van mn vrienden geen telefoon heeft waar ze goed hun email op kunnen checken en een mms volstaat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:18 schreef sizzler het volgende:
Hij doet het!! Vandaag -gratis- een nieuwe simkaart opgehaald bij een T-mobile shop.
Ik ben nu alle muziekbestanden uit mijn "library" er op aan het zetten. Gewoon mijn media-map copy/pasten dus.
Top! Kan niet wachten!
Gelukkig is dat niet het enige: http://tweakers.net/nieuw(...)elt-in-broekzak.htmlquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:32 schreef Juicyhil het volgende:
Gelukkig heb ik er geen gekocht: http://tweakers.net/nieuw(...)-haarscheurtjes.html
zon iphone 3g is een leuke gadget die gebruiksvriendelijk is, maar elke willekeurige windows mobile telefoon die concurreert met de iphone pwned dat ding echt keihard kwa technische funtionaliteitenquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Bediening is super! Nog nooit zo'n intuitief mobieltje gezien.
Heb zelf ook geen last van crashes of andere dingen die men noemt.
Accu gaat wel snel leeg als je lang aan het surfen/youtuben bent, red je net een dag mee.
3G uitschakelen doet de accu er een stuk langer mee. Laat het voorlopig ook even uit, totdat ik ergens wil internetten oid waar geen WiFi voorhanden is.
Windows Mobile-telefoons zijn afschuwelijk. WM is niet gemaakt om te bellen, er zitten overal kleine knopjes, scrollbars en dat soort ongein, alles zit verstopt achter menuutjes en verder zijn die dingen nog eens supertraag ook. Nu het grootste nadeel: een drukgevoelig scherm in plaats van een capacitief aanraakgevoelig scherm. Bij de iPhone hoef je niet te drukken, bij alle HTC-troep wel. Dat is een enorm groot voordeel voor de iPhone vind ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
zon iphone 3g is een leuke gadget die gebruiksvriendelijk is, maar elke willekeurige windows mobile telefoon die concurreert met de iphone pwned dat ding echt keihard kwa technische funtionaliteiten
En 3g uitschakelen, dat is nou net de nieuwste feature van dit model en jij zet het uit
De iphone mist gewoon teveel basisfunctionaliteit die je van een TELEFOON mag verwachten. Heb ik het nog niet eens over een bruikbare gps.
Bovendien is mijn touch diamond, kleiner lichter heeft een hogere resolutie, is er betere ondersteuning voor, een grotere development community en makkelijk aan te sluiten op andere pc's. En ik vind hem mooier, maar dat is een kwestie van smaak.
Natuurlijk niet. Heb alle populaire niet-gratis apps voor nul eurootjes op mijn harde schijf hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:54 schreef slindenau het volgende:
Jullie betalen zeker ook voor alles wat je uit de App Store trekt...prutsers
Touch Diamond is traag als schijt door een trechter. En als ik ergens wel een hekel aan heb is het wachten. Oh, en 3G uitzetten is natuurlijk dom, waarom dingen uitzetten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
einer lichter heeft een hogere resolutie, is er betere ondersteuning voor, een grotere development community en makkelijk aan te sluiten op andere pc's. En ik vind hem mooier, maar dat is een kwestie van smaak.
Duh, ik heb geld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:54 schreef slindenau het volgende:
Jullie betalen zeker ook voor alles wat je uit de App Store trekt...prutsers
Die menuutjes zitten er zeken weten nog steeds wel. Daarnaast werkt die HTC interface erg traag. Logisch, het is een gewoon een extra shell bij het toch al inefficiënte Windows Mobile. Ik zou het trouwens erg knap vinden als jij het QWERTY-toetsenbord kan bedienen zonder stylus...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:57 schreef Fugie het volgende:
ik heb geen stylus nodig, dat ding is er nog niet uit geweest sinds ik de telefoon heb.
wm menu's zijn er niet meer met de nieuwe htc interface, enigzins gekopieerd van de iphone maar wel een stuk prettiger vind ik zelf.
ik zie de iphone niet eens als concurrent van de touch diamond puur om zijn gebrek aan functies.
En een os wat bij een telefoon hoort ? Jij verwacht een telefoonbedrijf dat os'en gaat ontwikkelen ? Ik heb er meer aan dat mijn telefoon met de meest gebruikte zakelijke en prive os goed samenwerkt, dan een eigen os wat niemand gebruikt
Je verhaal gaat niet op voor de nieuwe iPhone buddyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die menuutjes zitten er zeken weten nog steeds wel. Daarnaast werkt die HTC interface erg traag. Logisch, het is een gewoon een extra shell bij het toch al inefficiënte Windows Mobile. Ik zou het trouwens erg knap vinden als jij het QWERTY-toetsenbord kan bedienen zonder stylus...
Waarom je de iPhone niet als een concurrent ziet is mij een raadsel. Wat heeft de HTC wel wat de iPhone niet heeft? Hmm. Het scherm heeft een iets hogere resolutie, meer apps beschikbaar, een bestandsstructuur zodat je er makkelijk dingen op kan slaan, een betere camera. Daar houdt het wel op.
Wat heeft de iPhone dat de HTC niet heeft? Snelheid, de iPhone is echt veel sneller. Een goed OS. Een beter scherm (ondanks de lagere resolutie) dat tevens groter is. Veel meer gebruiksvriendelijkheid.
Als je je telefoon ziet als een verlengde van je computer waarmee je ook kan bellen, is de HTC prima. Maar voor wie echt functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid zoekt, is de iPhone de betere keus.
Windows Mobile kan weinig meer dan een kale iPhone hoor. Het enige wat ik zo 1-2-3 weet is dat WM Word en Excel-bestanden kan lezen en bewerken. Voor de rest kan WM niks wat de iPhone niet kan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je verhaal gaat niet op voor de nieuwe iPhone buddy![]()
Heb zowel Windows als Apple ervaring, maar de iPhone kan echt een shitload minder dan een gemiddelde PDA van 5 jaar oud![]()
En ja, ik heb een iPhone 1 en 2.
Google maar eens op wensen van gebruikers die ze graag doorgevoerd zien in SW 2.1.
quote:
Mensen die hier moeite mee hebben, hebben polio.quote:9. Make Moving Icons from Page to Page Easier
Moving an icon from one page to another takes multiple tries and, unlike most things on the iPhone, feels awkward and user unfriendly. Make this less of a pain.
Vandaag de nieuwe officiële 1.93.404 update van HTC in de Diamond gezet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:06 schreef XiChico het volgende:
[..]
Touch Diamond is traag als schijt door een trechter. En als ik ergens wel een hekel aan heb is het wachten. Oh, en 3G uitzetten is natuurlijk dom, waarom dingen uitzetten?
Ik heb zelf tytn 2 maar die camera is nog beroerder dan die van de iphone. Daarom ga ik in december overstappen op iphone 2 ik vind het toestel heerlijk werken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan echt 20 dingen noemen wat een HTC+Windows wel heeft in tegenstelling tot een iPhone.
1. Copy/paste.
2. Filmen met camera.
3. Zoomen (digitaal) met camera.
4. Een werkende GPS chip.
5. etc etc.
Wil je echt een lijst zien, spit dan deze lijst eens door: http://gizmodo.com/503146(...)the-iphone-21-update
En kijk dan vooral naar de comments
Ik verwacht voor de iPhone echt geen TomTom versie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
2 navigatie toko's zijn er mee bezig (TomTom en nog 1)
Interessante lijst met reacties en dan vooral die ene van die gast die een waslijst aan dingen opnoemt, ik wist dat er veel ontbraken, maar zoveel ook alweer niet. Ik zie de Iphone als een verlengde ipod waar je mee kan bellen ipv op de eerste plaats een telefoon. Ik ga denk ik voor een Omnia als die uit is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan echt 20 dingen noemen wat een HTC+Windows wel heeft in tegenstelling tot een iPhone.
1. Copy/paste.
2. Filmen met camera.
3. Zoomen (digitaal) met camera.
4. Een werkende GPS chip.
5. etc etc.
Wil je echt een lijst zien, spit dan deze lijst eens door: http://gizmodo.com/503146(...)the-iphone-21-update
En kijk dan vooral naar de comments
Dat kan ik ook met mijn N95 8GB, die overigens verreweg superieur is, alleen het touchscreen ontbreekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef XiChico het volgende:
What the fuck zou ik trouwens moeten copy pasten?
Oh, en over GPS. Die heeft mij laatst gered, had een afspraak in Velp bij de tandarts, maar ik woon aan andere kant van het land, stapte ik te vroeg uit bij de bus.. stond ik daar dus, toen dacht ik, ik zet voor de grap Google Maps aan, zag ik zo'n blauw bolletje (dat stelde ik voor) en die bewoog exact met mij mee, gewoon op de lijn blijven en ik was op tijd bij de tandarts. BAAS
Voice dialing, ECHTquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:36 schreef Fugie het volgende:
apple geeft zelf toe dat hun gps te klein is voor navigatie, dus die gaat er nooit komen voor deze iphone
Bovendien kan mij touch nog steeds voice dialen, mms, filmpjes en fotos maken die toonbaar zijn (2mp in de iphone ? Zelfs een touch heeft meer en die staan bekend hun brakke camera :x ).
Kwa gebruik is een iphone beter, maar qwerty gaat prima in landscape modus op een touch. Bovendien is de nieuwe Touchflo3d echt niet zo dramatisch als veel mensen beweren.
Dan heb ik het nog steeds niet over de touch pro, de ericson xperia x1 en de samsung i900 die de iphone helemaal overbodig maken.
ik gebruik het toevallig wel dus ik zou het missen. Daarnaast is het niet het meest complexe ter wereld, dus waarom zou je het laten ontbreken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voice dialing, ECHT? Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat serieus gebruiken
.
Daarnaast is de iPhone-camera een stuk beter dan gemiddeld. Ook is de Touch Diamond één vande eerste HTC met een fatsoenlijke camera, zijn voorgangers hadden stuk voor stuk een camera die nog veel slechter was dan die van de iPhone. Megapixels zeggen niet zoveel, de 2MP camera van de iPhone is een stuk beter dan de 3,2MP camera van bijv. de SonyEricsson W890i. Ook is de 2MP camera van de oude SonyEricsson W810i weer beter dan die van de Touch Diamoond (3,2MP)
Ik gebruikte het ook op mijn oude Nokia, loop je zo naast een vriend ,zeg je homo tegen je mobiel, gaat zijn telefoon af. Lachen, gieren, brullen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik gebruik het toevallig wel dus ik zou het missen. Daarnaast is het niet het meest complexe ter wereld, dus waarom zou je het laten ontbreken.
MP zeg misschien weinig maar toch, een iphone is toch ook bedoeld als multimedia ding en ik had eigelijk wel een goede camera verwacht met meer mp.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:08 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik gebruikte het ook op mijn oude Nokia, loop je zo naast een vriend ,zeg je homo tegen je mobiel, gaat zijn telefoon af. Lachen, gieren, brullen.
Wow, geniaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:08 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik gebruikte het ook op mijn oude Nokia, loop je zo naast een vriend ,zeg je homo tegen je mobiel, gaat zijn telefoon af. Lachen, gieren, brullen.
Maar wat moet ik met al die extra functionaliteiten die ik toch niet gebruikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
zon iphone 3g is een leuke gadget die gebruiksvriendelijk is, maar elke willekeurige windows mobile telefoon die concurreert met de iphone pwned dat ding echt keihard kwa technische funtionaliteiten
En 3g uitschakelen, dat is nou net de nieuwste feature van dit model en jij zet het uit
De iphone mist gewoon teveel basisfunctionaliteit die je van een TELEFOON mag verwachten. Heb ik het nog niet eens over een bruikbare gps.
Bovendien is mijn touch diamond, kleiner lichter heeft een hogere resolutie, is er betere ondersteuning voor, een grotere development community en makkelijk aan te sluiten op andere pc's. En ik vind hem mooier, maar dat is een kwestie van smaak.
Ik verwacht 't wel. TomTom heeft 't al draaiend, dat doe je toch niet voor de grap. Ook een persbericht de wereld ingooien na de Keynote doe je toch ook niet voor de grap.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik verwacht voor de iPhone echt geen TomTom versie.
Ook TomTom zelf bestrijdt eerdere geruchten daaromtrend.
Het zou niet eens kunnen volgens de SDK van de iPhone.
Aluminiumquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
Die scheurtjes in de iPhone beginnen nu wel serieuze vormen aan te nemen:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=525177&highlight=burned&page=1
Pssst, Google Maps applicatie gebruikt helemaal geen GPSquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef XiChico het volgende:
What the fuck zou ik trouwens moeten copy pasten?
Oh, en over GPS. Die heeft mij laatst gered, had een afspraak in Velp bij de tandarts, maar ik woon aan andere kant van het land, stapte ik te vroeg uit bij de bus.. stond ik daar dus, toen dacht ik, ik zet voor de grap Google Maps aan, zag ik zo'n blauw bolletje (dat stelde ik voor) en die bewoog exact met mij mee, gewoon op de lijn blijven en ik was op tijd bij de tandarts. BAAS
htn = vrltn!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pssst, Google Maps applicatie gebruikt helemaal geen GPS. Fail.
Dit is een hoax natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat dan? Rooksignalen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over, geef gewoon toe dat je failde door onwetendheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef slindenau het volgende:
De afwijking bij Google Maps is zo groot dat het hoogstwaarschijnlijk meer GSM/WiFi signaal is dan GPS
En de tekst "Wacht op GPS signaal" klopt niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef slindenau het volgende:
De afwijking bij Google Maps is zo groot dat het hoogstwaarschijnlijk meer GSM/WiFi signaal is dan GPS
N95quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
En de tekst "Wacht op GPS signaal" klopt niet?
Daarnaast is de afwijking helemaal niet groot, ik kan precies zien waar ik loop, hooguit 1 a 3 meter zit hij er naast. Net als bij TomTom Mobile.
Alles uiteraard op de superieure N95 8GB
Mooi zo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen het touchscreen ontbreekt, verder zie ik niet in wat de iPhone beter maakt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef slindenau het volgende:
Probeert hij mij te failen, failt hij zelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef slindenau het volgende:
Zit je nou te grappen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen het touchscreen ontbreekt, verder zie ik niet in wat de iPhone beter maakt.
Ik heb zelf 1x de Google Maps applicatie op de Touch Diamond geprobeert, en daar klopte niks van. Daar baseer ik het opquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef XiChico het volgende:
[..]
Probeert hij mij te failen, failt hij zelf. Afwijking is niet merkbaar bij mij, en ik heb het meerdere malen gebruikt.
Gepost via mijn iPhone overigens
Ja duh... Wij lachen je hier allemaal uit...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb zelf 1x de Google Maps applicatie op de Touch Diamond geprobeert, en daar klopte niks van. Daar baseer ik het op.
Oh, en op die zelfde Diamond klopt TOMTOM wel tot op de ~5 meter precies.
Kun je omzeilen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:44 schreef sizzler het volgende:
Oh, nog een nadeel: als je iets van iTunes wilt hebben, ookal is het gratis, dan moet je eerst op voorhand al je creditcardgegevens opgeven.... dat vind ik een beetje scary.
Dit is echt een heel slecht argument.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef slindenau het volgende:
Sowieso, een telefoon waarbij je de applicaties maar op één plek kan krijgen, en waarvan ze er standaard vanuit gaan dat je ooit zult gaan betalen en dus alvast maar CC gegevens vragen![]()
Niet waar dus. En inderdaad heel vervelend dat alles op een centrale plek staat die met 1 klik te benaderen is. Ik zoek eerst liever 10 sites afquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef slindenau het volgende:
Sowieso, een telefoon waarbij je de applicaties maar op één plek kan krijgen, en waarvan ze er standaard vanuit gaan dat je ooit zult gaan betalen en dus alvast maar CC gegevens vragen![]()
Prachtig toch? Scheelt je tijd met zoeken zodat je je tijd aan zinvollere dingen kan besteden, zoals het gebruiken van je nieuwe applicatie. En niet alles staat in het teken van meer knopjes en functionaliteit, want daar heb je niets aan als er moeilijk mee te werken is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef slindenau het volgende:
Sowieso, een telefoon waarbij je de applicaties maar op één plek kan krijgen
Het is gewoon janken om het janken, de App Store werkt prima. Kap met je gehuil, je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:11 schreef slindenau het volgende:
Nee hoor, juist een prima argument. Een enorme beperking opleggen is 1, maar dat er nog genoeg idioten zijn die het accepteren slaat werkelijk alles
Juist, en dat alles gereguleerd wordt door Apple zien alle fanboys even over het hoofdtdtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:21 schreef Henno het volgende:
[..]
Prachtig toch? Scheelt je tijd met zoeken zodat je je tijd aan zinvollere dingen kan besteden, zoals het gebruiken van je nieuwe applicatie. En niet alles staat in het teken van meer knopjes en functionaliteit, want daar heb je niets aan als er moeilijk mee te werken is.
Dan jailbreak je hem toch zodat je alle apps die de App Store niet halen alsnog kan downloaden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Juist, en dat alles gereguleerd wordt door Apple zien alle fanboys even over het hoofdtdtprutsers.
zou ik eens een iphone in je poeperd douwen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:47 schreef slindenau het volgende:
Je heb dus bewust 2x in korte tijd +- 500 euro uitgegeven aan...zoiets
Je weet echt het ene na het andere baggerargument in de groep te gooien he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:00 schreef slindenau het volgende:
Past toch niet. Dat ding is echt een koelkast![]()
Waar maak jij je druk omquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:47 schreef slindenau het volgende:
Je heb dus bewust 2x in korte tijd +- 500 euro uitgegeven aan...zoiets
Dat je je geld beter uit had kunnen geven aan een telefoon waarbij ze het wel in 1x goed doen, waarbij je geen abbo inc. simlock aangesmeerd krijgt, en waarbij je niet eerst allerhande illegale mods/flash dingen uit moet voeren voordat je er überhaupt iets mee kanquote:
Joh, ik zit al 10 jaar bij T-Mobilequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat je je geld beter uit had kunnen geven aan een telefoon waarbij ze het wel in 1x goed doen, waarbij je geen abbo inc. simlock aangesmeerd krijgt, en waarbij je niet eerst allerhande illegale mods/flash dingen uit moet voeren voordat je er überhaupt iets mee kan.
dat laatste is lichtelijk overdreven![]()
Jailbreaken is niet illegaal. En het principe van WM een 10-jaar oud zwartwit-OS wat door ontwikkeld is naar het huidige, logge en enorm trage WM en waarbij je registerhacks moet uitvoeren om fatsoenlijk een filmpje te kunnen kijken is natuurlijk wél een doodnormaal principe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:20 schreef slindenau het volgende:
Dat is dus een extra, illegale, niet zo simpele optie (nee, geloof me, niet iedere boer kan dat.). Verder zou die optie niet eens moeten bestaan, refererend naar het argument in mijn vorige post.
Zucht, jullie gaan allemaal in op de details..."ja maar dat kan je kraken/breken/etc"...het gaat om het achterliggen principe. Maar dat snappen jullie natuurlijk niet
En jij bent zo dom om er serieus op in te gaan, kekekekeke.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:55 schreef dottinator het volgende:
Kijk jongens! Iedereen koopt die gehypte iPhone, maar ik niet, want ik ben uniek en ik denk wél met m'n hersens! Daarom koop ik een plastic Nokia die duurder, lelijker en ingewikkelder is, alleen om m'n punt te bewijzen! Natuurlijk wil ik stiekem dolgraag zo'n iPhone, maar dan hebben m'n internetvriendjes geen respect meer voor me omdat ik meega in de hype, en dat moet ik niet hebben, want buiten internet heb ik geen vrienden! En om m'n frustraties af te reageren zit ik de hele avond in een iPhone topic te F5'en zodat ik nieuwe reacties kan pareren met een domme opmerking waarmee ik alleen mezelf belachelijk maak.
Ik heb nu zelf bijna 2 jaar een Tytn 2 met windows mobile 6.1 maar het kan gewoon niet op tegen een iphone daarom neem ik in december ook een iphone. En dat jailbreaken is echt wel simpel en ik koop geen telefoon om principe kwestie. Wat intereseert mij het nou dat apple alleen hun eigen producten aanbied. Je kan het omzeilen dus kost het niets, hetzelfde met windows 6.1 ik wil die graf internet explorer er niet in hebben en media player ook niet, kut microsoftquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:36 schreef slindenau het volgende:
Ik kan out-of-the box met windows mobile 6.1 alles prima bekijken. File associations met WMP of Pictureviewer (voor jpeg/(animated) gif etc) staan er allemaal in.
Het OS is verder zo traag als je toestel snel is, je gaat toch ook geen Vista draaien op je Pentium 3
Voor de wat gevorderde tweaks kan je inderdaad het register induiken. Kan zeker niet op de iPhone he
Oh, en volgens mij is Jailbreaken vast wel op een of andere manier illegaal volgens de Apple/iPhone EULA.
Kekekekeke.
Extra programma moeten installeren zodat je wel fatsoenlijk kan browsen, kost wel extra geheugen en daar wordt hij sloom van. Vanuit je principe kwesties zou je gewoon de keuze moeten krijgen om zelf een browser en mediaplayer te kunnen kiezen en niet die 2 van microsoft opgedrongen krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:51 schreef slindenau het volgende:
Internet Explorer? Opera Mobile heb ik als standaard browser hoor
Al ben ik zelf meer een firefox fan, maarja...zolang het inderdaad geen IE is
dus niet hellemaal out of the box.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:51 schreef slindenau het volgende:
Internet Explorer? Opera Mobile heb ik als standaard browser hoor
Al ben ik zelf meer een firefox fan, maarja...zolang het inderdaad geen IE is
Palm, losse nokia, ipod touch, spiegelreflexcamera, eee pc die dingen allemaal los.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:41 schreef dottinator het volgende:
Dus, welke?
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Geloof je dit zelf? De iPhone is een aardig ding maar niet meer dan dat. Het is een gehyped product, net als de Ipod. Er zijn zeker kwalitatief betere telefoons/mp3 spelers te vinden. Maar dan hoor je er niet bij...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:55 schreef dottinator het volgende:
Kijk jongens! Iedereen koopt die gehypte iPhone, maar ik niet, want ik ben uniek en ik denk wél met m'n hersens! Daarom koop ik een plastic Nokia die duurder, lelijker en ingewikkelder is, alleen om m'n punt te bewijzen! Natuurlijk wil ik stiekem dolgraag zo'n iPhone, maar dan hebben m'n internetvriendjes geen respect meer voor me omdat ik meega in de hype, en dat moet ik niet hebben, want buiten internet heb ik geen vrienden! En om m'n frustraties af te reageren zit ik de hele avond in een iPhone topic te F5'en zodat ik nieuwe reacties kan pareren met een domme opmerking waarmee ik alleen mezelf belachelijk maak.
Symbian OS 9.3 FP2 graagquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:41 schreef dottinator het volgende:
Dus, welke?
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Internetten met een Ipod?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:17 schreef Dikke-Doei het volgende:
een ipod moet je kopen als je bijvoorbeeld in de trein zit. op mijn fiets of in de auto heb ik er niets aan. en om nou op de bank te gaan zitten internetten, daar gebruik ik wel mijn andere middelen voor.
Touch.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:29 schreef EvilMarc het volgende:
iPhone is gewoon niet voor iedereen![]()
(wel voor mij)
Welke is er dan kwalitatief beter? Noem er eens één, of twee... Als je puur naar de kwaliteit kijkt is er juist géén betere telefoon te vinden dan de iPhone. De iPhone heeft het beste scherm en is heel stevig. Niks kraakt er, niks rammelt er. Qua functionaliteit zijn er misschien wel telefoons die wat dingen hebben die de iPhone niet heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geloof je dit zelf? De iPhone is een aardig ding maar niet meer dan dat. Het is een gehyped product, net als de Ipod. Er zijn zeker kwalitatief betere telefoons/mp3 spelers te vinden. Maar dan hoor je er niet bij...
idd ze zijn van degelijke kwaliteitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke is er dan kwalitatief beter? Noem er eens één, of twee... Als je puur naar de kwaliteit kijkt is er juist géén betere telefoon te vinden dan de iPhone. De iPhone heeft het beste scherm en is heel stevig. Niks kraakt er, niks rammelt er. Qua functionaliteit zijn er misschien wel telefoons die wat dingen hebben die de iPhone niet heeft.
Hier heb je helemaal gelijk in alleen kun je binnen de kortste keren iemand verwachten die hier niet zulke mooie foto's van iphones gaat posten. Mijn reactie daarop alvast:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke is er dan kwalitatief beter? Noem er eens één, of twee... Als je puur naar de kwaliteit kijkt is er juist géén betere telefoon te vinden dan de iPhone. De iPhone heeft het beste scherm en is heel stevig. Niks kraakt er, niks rammelt er. Qua functionaliteit zijn er misschien wel telefoons die wat dingen hebben die de iPhone niet heeft.
quote:
Zoiets:quote:
Degelijke kwaliteit? Klachten over haarscheurtjes over het hele apparaat heen zijn niet van de lucht, om over zelfontbrandende accu's nog maar te zwijgen....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
idd ze zijn van degelijke kwaliteit
* kijkt trots naar zn iphone 3g*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |