Vandaag de nieuwe officiële 1.93.404 update van HTC in de Diamond gezet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:06 schreef XiChico het volgende:
[..]
Touch Diamond is traag als schijt door een trechter. En als ik ergens wel een hekel aan heb is het wachten. Oh, en 3G uitzetten is natuurlijk dom, waarom dingen uitzetten?
Ik heb zelf tytn 2 maar die camera is nog beroerder dan die van de iphone. Daarom ga ik in december overstappen op iphone 2 ik vind het toestel heerlijk werken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan echt 20 dingen noemen wat een HTC+Windows wel heeft in tegenstelling tot een iPhone.
1. Copy/paste.
2. Filmen met camera.
3. Zoomen (digitaal) met camera.
4. Een werkende GPS chip.
5. etc etc.
Wil je echt een lijst zien, spit dan deze lijst eens door: http://gizmodo.com/503146(...)the-iphone-21-update
En kijk dan vooral naar de comments
Ik verwacht voor de iPhone echt geen TomTom versie.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
2 navigatie toko's zijn er mee bezig (TomTom en nog 1)
Interessante lijst met reacties en dan vooral die ene van die gast die een waslijst aan dingen opnoemt, ik wist dat er veel ontbraken, maar zoveel ook alweer niet. Ik zie de Iphone als een verlengde ipod waar je mee kan bellen ipv op de eerste plaats een telefoon. Ik ga denk ik voor een Omnia als die uit is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik kan echt 20 dingen noemen wat een HTC+Windows wel heeft in tegenstelling tot een iPhone.
1. Copy/paste.
2. Filmen met camera.
3. Zoomen (digitaal) met camera.
4. Een werkende GPS chip.
5. etc etc.
Wil je echt een lijst zien, spit dan deze lijst eens door: http://gizmodo.com/503146(...)the-iphone-21-update
En kijk dan vooral naar de comments
Dat kan ik ook met mijn N95 8GB, die overigens verreweg superieur is, alleen het touchscreen ontbreekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef XiChico het volgende:
What the fuck zou ik trouwens moeten copy pasten?
Oh, en over GPS. Die heeft mij laatst gered, had een afspraak in Velp bij de tandarts, maar ik woon aan andere kant van het land, stapte ik te vroeg uit bij de bus.. stond ik daar dus, toen dacht ik, ik zet voor de grap Google Maps aan, zag ik zo'n blauw bolletje (dat stelde ik voor) en die bewoog exact met mij mee, gewoon op de lijn blijven en ik was op tijd bij de tandarts. BAAS
Voice dialing, ECHTquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:36 schreef Fugie het volgende:
apple geeft zelf toe dat hun gps te klein is voor navigatie, dus die gaat er nooit komen voor deze iphone
Bovendien kan mij touch nog steeds voice dialen, mms, filmpjes en fotos maken die toonbaar zijn (2mp in de iphone ? Zelfs een touch heeft meer en die staan bekend hun brakke camera :x ).
Kwa gebruik is een iphone beter, maar qwerty gaat prima in landscape modus op een touch. Bovendien is de nieuwe Touchflo3d echt niet zo dramatisch als veel mensen beweren.
Dan heb ik het nog steeds niet over de touch pro, de ericson xperia x1 en de samsung i900 die de iphone helemaal overbodig maken.
ik gebruik het toevallig wel dus ik zou het missen. Daarnaast is het niet het meest complexe ter wereld, dus waarom zou je het laten ontbreken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voice dialing, ECHT? Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat serieus gebruiken
.
Daarnaast is de iPhone-camera een stuk beter dan gemiddeld. Ook is de Touch Diamond één vande eerste HTC met een fatsoenlijke camera, zijn voorgangers hadden stuk voor stuk een camera die nog veel slechter was dan die van de iPhone. Megapixels zeggen niet zoveel, de 2MP camera van de iPhone is een stuk beter dan de 3,2MP camera van bijv. de SonyEricsson W890i. Ook is de 2MP camera van de oude SonyEricsson W810i weer beter dan die van de Touch Diamoond (3,2MP)
Ik gebruikte het ook op mijn oude Nokia, loop je zo naast een vriend ,zeg je homo tegen je mobiel, gaat zijn telefoon af. Lachen, gieren, brullen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik gebruik het toevallig wel dus ik zou het missen. Daarnaast is het niet het meest complexe ter wereld, dus waarom zou je het laten ontbreken.
MP zeg misschien weinig maar toch, een iphone is toch ook bedoeld als multimedia ding en ik had eigelijk wel een goede camera verwacht met meer mp.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:08 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik gebruikte het ook op mijn oude Nokia, loop je zo naast een vriend ,zeg je homo tegen je mobiel, gaat zijn telefoon af. Lachen, gieren, brullen.
Wow, geniaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:08 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik gebruikte het ook op mijn oude Nokia, loop je zo naast een vriend ,zeg je homo tegen je mobiel, gaat zijn telefoon af. Lachen, gieren, brullen.
Maar wat moet ik met al die extra functionaliteiten die ik toch niet gebruikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
zon iphone 3g is een leuke gadget die gebruiksvriendelijk is, maar elke willekeurige windows mobile telefoon die concurreert met de iphone pwned dat ding echt keihard kwa technische funtionaliteiten
En 3g uitschakelen, dat is nou net de nieuwste feature van dit model en jij zet het uit
De iphone mist gewoon teveel basisfunctionaliteit die je van een TELEFOON mag verwachten. Heb ik het nog niet eens over een bruikbare gps.
Bovendien is mijn touch diamond, kleiner lichter heeft een hogere resolutie, is er betere ondersteuning voor, een grotere development community en makkelijk aan te sluiten op andere pc's. En ik vind hem mooier, maar dat is een kwestie van smaak.
Ik verwacht 't wel. TomTom heeft 't al draaiend, dat doe je toch niet voor de grap. Ook een persbericht de wereld ingooien na de Keynote doe je toch ook niet voor de grap.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik verwacht voor de iPhone echt geen TomTom versie.
Ook TomTom zelf bestrijdt eerdere geruchten daaromtrend.
Het zou niet eens kunnen volgens de SDK van de iPhone.
Aluminiumquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
Die scheurtjes in de iPhone beginnen nu wel serieuze vormen aan te nemen:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=525177&highlight=burned&page=1
Pssst, Google Maps applicatie gebruikt helemaal geen GPSquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:27 schreef XiChico het volgende:
What the fuck zou ik trouwens moeten copy pasten?
Oh, en over GPS. Die heeft mij laatst gered, had een afspraak in Velp bij de tandarts, maar ik woon aan andere kant van het land, stapte ik te vroeg uit bij de bus.. stond ik daar dus, toen dacht ik, ik zet voor de grap Google Maps aan, zag ik zo'n blauw bolletje (dat stelde ik voor) en die bewoog exact met mij mee, gewoon op de lijn blijven en ik was op tijd bij de tandarts. BAAS
htn = vrltn!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pssst, Google Maps applicatie gebruikt helemaal geen GPS. Fail.
Dit is een hoax natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat dan? Rooksignalen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over, geef gewoon toe dat je failde door onwetendheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef slindenau het volgende:
De afwijking bij Google Maps is zo groot dat het hoogstwaarschijnlijk meer GSM/WiFi signaal is dan GPS
En de tekst "Wacht op GPS signaal" klopt niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef slindenau het volgende:
De afwijking bij Google Maps is zo groot dat het hoogstwaarschijnlijk meer GSM/WiFi signaal is dan GPS
N95quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
En de tekst "Wacht op GPS signaal" klopt niet?
Daarnaast is de afwijking helemaal niet groot, ik kan precies zien waar ik loop, hooguit 1 a 3 meter zit hij er naast. Net als bij TomTom Mobile.
Alles uiteraard op de superieure N95 8GB
Mooi zo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen het touchscreen ontbreekt, verder zie ik niet in wat de iPhone beter maakt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef slindenau het volgende:
Probeert hij mij te failen, failt hij zelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:05 schreef slindenau het volgende:
Zit je nou te grappen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen het touchscreen ontbreekt, verder zie ik niet in wat de iPhone beter maakt.
Ik heb zelf 1x de Google Maps applicatie op de Touch Diamond geprobeert, en daar klopte niks van. Daar baseer ik het opquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef XiChico het volgende:
[..]
Probeert hij mij te failen, failt hij zelf. Afwijking is niet merkbaar bij mij, en ik heb het meerdere malen gebruikt.
Gepost via mijn iPhone overigens
Ja duh... Wij lachen je hier allemaal uit...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb zelf 1x de Google Maps applicatie op de Touch Diamond geprobeert, en daar klopte niks van. Daar baseer ik het op.
Oh, en op die zelfde Diamond klopt TOMTOM wel tot op de ~5 meter precies.
Kun je omzeilen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:44 schreef sizzler het volgende:
Oh, nog een nadeel: als je iets van iTunes wilt hebben, ookal is het gratis, dan moet je eerst op voorhand al je creditcardgegevens opgeven.... dat vind ik een beetje scary.
Dit is echt een heel slecht argument.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef slindenau het volgende:
Sowieso, een telefoon waarbij je de applicaties maar op één plek kan krijgen, en waarvan ze er standaard vanuit gaan dat je ooit zult gaan betalen en dus alvast maar CC gegevens vragen![]()
Niet waar dus. En inderdaad heel vervelend dat alles op een centrale plek staat die met 1 klik te benaderen is. Ik zoek eerst liever 10 sites afquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef slindenau het volgende:
Sowieso, een telefoon waarbij je de applicaties maar op één plek kan krijgen, en waarvan ze er standaard vanuit gaan dat je ooit zult gaan betalen en dus alvast maar CC gegevens vragen![]()
Prachtig toch? Scheelt je tijd met zoeken zodat je je tijd aan zinvollere dingen kan besteden, zoals het gebruiken van je nieuwe applicatie. En niet alles staat in het teken van meer knopjes en functionaliteit, want daar heb je niets aan als er moeilijk mee te werken is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:22 schreef slindenau het volgende:
Sowieso, een telefoon waarbij je de applicaties maar op één plek kan krijgen
Het is gewoon janken om het janken, de App Store werkt prima. Kap met je gehuil, je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:11 schreef slindenau het volgende:
Nee hoor, juist een prima argument. Een enorme beperking opleggen is 1, maar dat er nog genoeg idioten zijn die het accepteren slaat werkelijk alles
Juist, en dat alles gereguleerd wordt door Apple zien alle fanboys even over het hoofdtdtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:21 schreef Henno het volgende:
[..]
Prachtig toch? Scheelt je tijd met zoeken zodat je je tijd aan zinvollere dingen kan besteden, zoals het gebruiken van je nieuwe applicatie. En niet alles staat in het teken van meer knopjes en functionaliteit, want daar heb je niets aan als er moeilijk mee te werken is.
Dan jailbreak je hem toch zodat je alle apps die de App Store niet halen alsnog kan downloaden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Juist, en dat alles gereguleerd wordt door Apple zien alle fanboys even over het hoofdtdtprutsers.
zou ik eens een iphone in je poeperd douwen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:47 schreef slindenau het volgende:
Je heb dus bewust 2x in korte tijd +- 500 euro uitgegeven aan...zoiets
Je weet echt het ene na het andere baggerargument in de groep te gooien he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:00 schreef slindenau het volgende:
Past toch niet. Dat ding is echt een koelkast![]()
Waar maak jij je druk omquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:47 schreef slindenau het volgende:
Je heb dus bewust 2x in korte tijd +- 500 euro uitgegeven aan...zoiets
Dat je je geld beter uit had kunnen geven aan een telefoon waarbij ze het wel in 1x goed doen, waarbij je geen abbo inc. simlock aangesmeerd krijgt, en waarbij je niet eerst allerhande illegale mods/flash dingen uit moet voeren voordat je er überhaupt iets mee kanquote:
Joh, ik zit al 10 jaar bij T-Mobilequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat je je geld beter uit had kunnen geven aan een telefoon waarbij ze het wel in 1x goed doen, waarbij je geen abbo inc. simlock aangesmeerd krijgt, en waarbij je niet eerst allerhande illegale mods/flash dingen uit moet voeren voordat je er überhaupt iets mee kan.
dat laatste is lichtelijk overdreven![]()
Jailbreaken is niet illegaal. En het principe van WM een 10-jaar oud zwartwit-OS wat door ontwikkeld is naar het huidige, logge en enorm trage WM en waarbij je registerhacks moet uitvoeren om fatsoenlijk een filmpje te kunnen kijken is natuurlijk wél een doodnormaal principe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:20 schreef slindenau het volgende:
Dat is dus een extra, illegale, niet zo simpele optie (nee, geloof me, niet iedere boer kan dat.). Verder zou die optie niet eens moeten bestaan, refererend naar het argument in mijn vorige post.
Zucht, jullie gaan allemaal in op de details..."ja maar dat kan je kraken/breken/etc"...het gaat om het achterliggen principe. Maar dat snappen jullie natuurlijk niet
En jij bent zo dom om er serieus op in te gaan, kekekekeke.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:55 schreef dottinator het volgende:
Kijk jongens! Iedereen koopt die gehypte iPhone, maar ik niet, want ik ben uniek en ik denk wél met m'n hersens! Daarom koop ik een plastic Nokia die duurder, lelijker en ingewikkelder is, alleen om m'n punt te bewijzen! Natuurlijk wil ik stiekem dolgraag zo'n iPhone, maar dan hebben m'n internetvriendjes geen respect meer voor me omdat ik meega in de hype, en dat moet ik niet hebben, want buiten internet heb ik geen vrienden! En om m'n frustraties af te reageren zit ik de hele avond in een iPhone topic te F5'en zodat ik nieuwe reacties kan pareren met een domme opmerking waarmee ik alleen mezelf belachelijk maak.
Ik heb nu zelf bijna 2 jaar een Tytn 2 met windows mobile 6.1 maar het kan gewoon niet op tegen een iphone daarom neem ik in december ook een iphone. En dat jailbreaken is echt wel simpel en ik koop geen telefoon om principe kwestie. Wat intereseert mij het nou dat apple alleen hun eigen producten aanbied. Je kan het omzeilen dus kost het niets, hetzelfde met windows 6.1 ik wil die graf internet explorer er niet in hebben en media player ook niet, kut microsoftquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:36 schreef slindenau het volgende:
Ik kan out-of-the box met windows mobile 6.1 alles prima bekijken. File associations met WMP of Pictureviewer (voor jpeg/(animated) gif etc) staan er allemaal in.
Het OS is verder zo traag als je toestel snel is, je gaat toch ook geen Vista draaien op je Pentium 3
Voor de wat gevorderde tweaks kan je inderdaad het register induiken. Kan zeker niet op de iPhone he
Oh, en volgens mij is Jailbreaken vast wel op een of andere manier illegaal volgens de Apple/iPhone EULA.
Kekekekeke.
Extra programma moeten installeren zodat je wel fatsoenlijk kan browsen, kost wel extra geheugen en daar wordt hij sloom van. Vanuit je principe kwesties zou je gewoon de keuze moeten krijgen om zelf een browser en mediaplayer te kunnen kiezen en niet die 2 van microsoft opgedrongen krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:51 schreef slindenau het volgende:
Internet Explorer? Opera Mobile heb ik als standaard browser hoor
Al ben ik zelf meer een firefox fan, maarja...zolang het inderdaad geen IE is
dus niet hellemaal out of the box.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:51 schreef slindenau het volgende:
Internet Explorer? Opera Mobile heb ik als standaard browser hoor
Al ben ik zelf meer een firefox fan, maarja...zolang het inderdaad geen IE is
Palm, losse nokia, ipod touch, spiegelreflexcamera, eee pc die dingen allemaal los.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:41 schreef dottinator het volgende:
Dus, welke?
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Geloof je dit zelf? De iPhone is een aardig ding maar niet meer dan dat. Het is een gehyped product, net als de Ipod. Er zijn zeker kwalitatief betere telefoons/mp3 spelers te vinden. Maar dan hoor je er niet bij...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:55 schreef dottinator het volgende:
Kijk jongens! Iedereen koopt die gehypte iPhone, maar ik niet, want ik ben uniek en ik denk wél met m'n hersens! Daarom koop ik een plastic Nokia die duurder, lelijker en ingewikkelder is, alleen om m'n punt te bewijzen! Natuurlijk wil ik stiekem dolgraag zo'n iPhone, maar dan hebben m'n internetvriendjes geen respect meer voor me omdat ik meega in de hype, en dat moet ik niet hebben, want buiten internet heb ik geen vrienden! En om m'n frustraties af te reageren zit ik de hele avond in een iPhone topic te F5'en zodat ik nieuwe reacties kan pareren met een domme opmerking waarmee ik alleen mezelf belachelijk maak.
Symbian OS 9.3 FP2 graagquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:41 schreef dottinator het volgende:
Dus, welke?
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Internetten met een Ipod?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:17 schreef Dikke-Doei het volgende:
een ipod moet je kopen als je bijvoorbeeld in de trein zit. op mijn fiets of in de auto heb ik er niets aan. en om nou op de bank te gaan zitten internetten, daar gebruik ik wel mijn andere middelen voor.
Touch.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:29 schreef EvilMarc het volgende:
iPhone is gewoon niet voor iedereen![]()
(wel voor mij)
Welke is er dan kwalitatief beter? Noem er eens één, of twee... Als je puur naar de kwaliteit kijkt is er juist géén betere telefoon te vinden dan de iPhone. De iPhone heeft het beste scherm en is heel stevig. Niks kraakt er, niks rammelt er. Qua functionaliteit zijn er misschien wel telefoons die wat dingen hebben die de iPhone niet heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geloof je dit zelf? De iPhone is een aardig ding maar niet meer dan dat. Het is een gehyped product, net als de Ipod. Er zijn zeker kwalitatief betere telefoons/mp3 spelers te vinden. Maar dan hoor je er niet bij...
idd ze zijn van degelijke kwaliteitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke is er dan kwalitatief beter? Noem er eens één, of twee... Als je puur naar de kwaliteit kijkt is er juist géén betere telefoon te vinden dan de iPhone. De iPhone heeft het beste scherm en is heel stevig. Niks kraakt er, niks rammelt er. Qua functionaliteit zijn er misschien wel telefoons die wat dingen hebben die de iPhone niet heeft.
Hier heb je helemaal gelijk in alleen kun je binnen de kortste keren iemand verwachten die hier niet zulke mooie foto's van iphones gaat posten. Mijn reactie daarop alvast:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke is er dan kwalitatief beter? Noem er eens één, of twee... Als je puur naar de kwaliteit kijkt is er juist géén betere telefoon te vinden dan de iPhone. De iPhone heeft het beste scherm en is heel stevig. Niks kraakt er, niks rammelt er. Qua functionaliteit zijn er misschien wel telefoons die wat dingen hebben die de iPhone niet heeft.
quote:
Zoiets:quote:
Degelijke kwaliteit? Klachten over haarscheurtjes over het hele apparaat heen zijn niet van de lucht, om over zelfontbrandende accu's nog maar te zwijgen....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
idd ze zijn van degelijke kwaliteit
* kijkt trots naar zn iphone 3g*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |