Juup, naar jouw maatstaf is deze OP veel te lang. En dat vind ik ook hoor. Voer je even een corrigerende actie uit?quote:
Zo stoer ben ik nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Die lap tekst past beter bij R&P
Trouwens, toen ze uitgestapt waren had je ze gewoon kennis moeten laten maken met je vuist.
Één keer is voldoende hé. En geen topic openen als je voor 2 minuten weg bent hé.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Juup, naar jouw maatstaf is deze OP veel te lang. En dat vind ik ook hoor. Voer je even een corrigerende actie uit?
Die families moeten ze gewoon 1 voor 1 de straat opslepen en met een shotgun keihard in het gezicht knallen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:36 schreef Dejannn het volgende:
Zulke families haat ik echt de grond in. Wij hebben er ook één hier in mijn stad, gelukkig aan de andere kant van het spoor en dus vér van mij vandaan. Zulke mensen moeten echt optyfen, die mensen denken echt dat ze alles kunnen maken. Hup, zet ze het land uit, voor hun net zo lief één buitenlands gezin dat asiel zoekt en zich wél kan aanpassen en houden aan de regels die er gelden
Nog een beter idee!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:37 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Die families moeten ze gewoon 1 voor 1 de straat opslepen en met een shotgun keihard in het gezicht knallen.
Ik ben idd niet zo stoer hoor, ik ben gewoon een normale 20jarige jongenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef 2609 het volgende:
jason bourne had ze gesloopt![]()
maar je vriendin valt zeker niet op stoere jongens
Ik word liever niet tegen de vlakte gebeukt door een skinhead en een 150kilo wegende pafsmoelquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:41 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, bij nader inzien heb ik de OP toch maar gelezen en dit lijkt me een terechte klacht.
Overigens begrijp ik het vluchtgedrag niet helemaal. Wat zouden die lowlifes jullie nou aan kunnen doen?
Enkeltje EHBO slaan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:41 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, bij nader inzien heb ik de OP toch maar gelezen en dit lijkt me een terechte klacht.
Overigens begrijp ik het vluchtgedrag niet helemaal. Wat zouden die lowlifes jullie nou aan kunnen doen?
Ja, ze zijn ziek, arm, smerig en ze stinken een uur in de wind.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef dudemeister13 het volgende:
Ik werkte eerst bij de Jumbo in Rosmalen, waar ik zelf ook woon :p die Lommers kwamen serieus 4x per dag alles opvreten wat maar gratis was om te proevenIk haat ze
Bekende familie daar dus?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef dudemeister13 het volgende:
Ik werkte eerst bij de Jumbo in Rosmalen, waar ik zelf ook woon :p die Lommers kwamen serieus 4x per dag alles opvreten wat maar gratis was om te proevenIk haat ze
Ja, ik ben niet zo stoer, ik weet hetquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:45 schreef Salsaneck het volgende:
Door dit soort tyfusvolk heb ik altijd een mes bij me
En ts wat ben jij voor man, beter kom je voor je vriendin op.
Ja, zoals ik al zei, staan ze hier bekend om hun ongekende asocialiteit (in Den Bosch)quote:
En dan in de rechtbank staan, je vonnis wordt uitgesprokenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is nu officiëel gerechtvaardigd om die tokkies de kanker in de terroriseren. Tenminste, dat zou ik doen. Gewoon nóg viezer en nóg asocialer
.
Wat wil je nu dan gaan doen? Vertrouwen op de sterke arm der wet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
En dan in de rechtbank staan, je vonnis wordt uitgesproken
''het vreselijk verminken en de kanker in terroriseren van tokkie-types is volledig legitiem. De aangeklaagde gaat vrijuit''
Ik ken ook een paar chappies die ''No0rd S!de'' en ''Den Bosch No0rd'' en ''073'' (de belcode van de regio den bosch) of zoiets in hun naam op msn hebben staan, en het met graffiti op muren zetten enzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef Zuen het volgende:
zo gaat het met die ThUg LifE in Den Bosch.
De sterke arm der wet blijft die kut tokkies maar halve dagen opsluiten en dan weer vrijlaten, want ze kunnen er niks mee verderquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan gaan doen? Vertrouwen op de sterke arm der wet?.
Dat is de slimste actie. Gewoon weg gaan ( tot je niks anders kan, dan pas vechten ).quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik word liever niet tegen de vlakte gebeukt door een skinhead en een 150kilo wegende pafsmoel
De hapjes om te proeven moesten weg als zij binnenkwamenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:46 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ziek, arm, smerig en ze stinken een uur in de wind.
Mooi verhaal maar de hamvraag: Heb je je grote teen onder de tafel in haar doos gedrukt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:28 schreef Scherpkoekje het volgende:
Zoals ik jullie al verteld heb hebben ik en mijn vriendin gisteren lekker gegeten in een restaurant (De Rode Pimpernel, Den Bosch, red.)
subtiel +1quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:21 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Mooi verhaal maar de hamvraag: Heb je je grote teen onder de tafel in haar doos gedrukt?
Ik woon op de Donkquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:59 schreef deepart het volgende:
Waar was dat in Denbosch? Bij de Donk en Reit fso.. omdat je al bij de mac was?
Afvoeren naar Gitmo zul je bedoelen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
IK ZEG: TIJD VOOR EENEN POLITIESTAAT
met het hogedruk kanon door de tokkiewijken.
En wat..?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:28 schreef Scherpkoekje het volgende:
Nu heb ik maar aardappeltjes gebakken en loempia's
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
IK ZEG: TIJD VOOR EENEN POLITIESTAAT
met het hogedruk glaskanon door de tokkiewijken.
Ja, dan had ik natuurlijk wél gedurfdquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hehe klote alleen als je met een vriend was wat had je dan gedaan? Een 150 kg vrouw lijkt me niet echt een obstakelEn dan was het 2 tegen 1. Moet kunnen toch
Dat pauper tuig moet eens een keer goed op de bek gaan.
Ze worden naar ik hoor ook telkens van huis naar huis verplaatst omdat niemand ze in hun buurt wil hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:09 schreef LXIV het volgende:
Wat een slecht geschreven OP. Net alsof iemand het intereresseert waar iedereen stond of reed. Het is geen theorieexamen.
Verder is de klacht over de incestfamilie Lommers natuurlijk terecht. Vroeger zeiden wij altijd: Bij de familie Lommers heb je Grietje, die neukt je voor een frietje. En dat was ook zo.
Onvoorstelbaar dat één familie een complete wijk tientallen jaren kan terroriseren zonder dat er iets gebeurt. Dat kan alleen Den Bosch maar zijn.
Hij was heel groot en engquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eindelijk eens geen internet held!
hoe groot was die kale gast dan?
if you cant kick there ass.. run!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:51 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Hij was heel groot en eng
ik denk zo'n 1:90 of meer, en afgetraind ook nog.
Die hebben ze wel, in een ander deel van de stad, vreemd genoeg ben ik daar weleens geweest toen ik heul klein was (mijn oom is een financieel adviseur, ik mocht met hem mee op stapquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef lennartb.nl het volgende:
Hebben ze daar geen mooie woonwagenkampen waar alle aso's langzaam elkaar af kunnen maken?
Gatverdamme wat een tuig zegterechte klacht.
Ah dan weet ik het wel ja.. Waar je van die brug af komt rijden...quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:33 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik woon op de Donk
Je weet wel waar de Mac en de Shell zijn die ik aanwees, dan kun je uit m'n paint wel opmaken waar het plaatsvond.
??quote:En, is dat echt waar van die gratis hapjes??? XD
Die paint is toch niet zo moeilijk?.. Is gewoon bij die straat met die vierkante tegels...quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:04 schreef Kanonskogel het volgende:
Ik stopte met lezen bij dat paint plaatje.
samenvatting graag.
Ja, da's echt waar. Is zo triest zeg... als we werden opgebeld door de baas moesten de hapjes wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:33 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik woon op de Donk
Je weet wel waar de Mac en de Shell zijn die ik aanwees, dan kun je uit m'n paint wel opmaken waar het plaatsvond.
En, is dat echt waar van die gratis hapjes??? XD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |