abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:28:50 #1
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60451822
Zoals ik jullie al verteld heb hebben ik en mijn vriendin gisteren lekker gegeten in een restaurant (De Rode Pimpernel, Den Bosch, red.)

Dus vandaag was het tijd voor ongezond vreten

Kom ik buiten, ouders hebben de auto's mee op vakantie, zusje heeft 1 fiets mee, waardoor de keuze viel op mijn nogal krakkemikkige fiets.

Dus ik en mijn vriendin bestijgen mijn woeste ijzeren ros en gaan op weg

Halverwege komen we op een kruispunt:

We fietsen richting het noorden van de paint. (1) Ineens wordt vriendinlief geraakt door een of ander blikje dat uit een rijdende jeep naast ons wordt gegooid. De jeep staat nu bij nr 5 te wachten tot ze over kunnen steken, en 2 kleine kutkoters steken hun middelvingers naar ons op van achteruit de jeep en lachen ons uit (vriendins broek zat onder de frisdrank)

Dus wij maken een gelijksoortig gebaar. De auto steekt over en rijdt in de richting aangegeven bij 2, richting de Macdonald's.

Wij slaan linksaf het fietspad op, terwijl de ongelooflijk dikke moeder van die kinderen half uit het raam (aan de bestuurderskant zelfs, half over de bestuurder heen met haar dikke lijf)hangt met haar pafsmoel, en dreigt over ons heen te rijden als we nogmaals onze middelvinger opsteken Okee, dikke zeug, ik dacht toch echt dat die 2 incestkinderen van jullie ermee begonnen, en dat jij er toen voorin smakelijk om zat te lachen (zij moet ook dat blikje gegooid hebben, want er was achterin geen ruit en zij zat op de passagiersstoel, samen met de skinhead bestuurder.

Maargoed wij fietsen dus op het fietspad, ook in de richting van nummer 2.

Enkele tientallen meters verderop waren intussen die tokkie's uit de auto gekomen die ze achter het bosje bij nummer 3 hadden geparkeerd. Wij hadden dit alleen niet door, aangezien we waren afgestapt zodat mijn vriendin haar broek een beetje kon schoonvegen. Dus wij lopen erheen, zie ik ineens die josti van een bestuurder daar staan, en de hoek van de jeep om de hoek van de struik steken. Mr Skinhead liep even dreigend op ons af.

Ja toen kneep ik hem wel ff. Ik herinnerde dat er een nieuwe aso familie in de buurt woonde, genaamd de familie Lommers. Deze familie staat in Den Bosch bekend vanwege verschillende misdaden en overtredingen, ze wonen nooit ergens lang aangezien de buurt er altijd wel voor zorgt dat ze ergens anders heen worden geplaatst (in Rosmalen waar ze toen zouden komen te wonen had de buurt zelfs het huis afgebrand zodat het onbewoonbaar zou zijn, zo erg zijn ze)

Verder staat de familie bekend omdat verschillende kinderen uit het gezin incestkinderen zijn (van de vader en dochters van vader en moeder) (sommige mensen schelden zellf met ''lommers'')

Afijn, mijn moeder (werkt bij pliesie) vertelde me dat deze familie reed in een... witte jeep. Juist, dit moesten ze zijn.

Wij draaien dus om, en reden in de richting aangegeven bij 4. Echter, bij nummer 5 parkeerde de jeep in en probeerde ons de weg te versperren. Ik stuurde naar de andere helft van het fietspad, maar de bestuurder stuurde zijn kutbak achteruit en probeerde ons serieus te raken. Wij rijden verder in de richting van 4, richting het shell tankstation. Zij komen weer voorbij geraced en stoppen bij het tankstation en wachten ons op.

Wij draaien de fiets weer om, rijden richting 5. en bij 6 rijden we weer de woonwijk in (tevensch niet mijn wijk) Aangezien de weg in de richting van 4 nog enkele honderden meters doorging zou het wel even duren voor ze ons weer konden inhalen.

We hebben ze verder niet meer gezien, maar ik kneep m wel ff

Nu heb ik maar aardappeltjes gebakken en loempia's

Klacht: Fucking Lommers familie die mij en din terrorriseert

Samenvatting: Lees gewoon de OP

Dit is toch niet normaal meer
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
pi_60451867
Die lap tekst past beter bij R&P

Trouwens, toen ze uitgestapt waren had je ze gewoon kennis moeten laten maken met je vuist.
Cool story, Hansel.
pi_60451879
Wat een zwaar leven heb jij.
pi_60451955
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:30 schreef Juup© het volgende:
Wat een zwaar leven heb jij.
Juup, naar jouw maatstaf is deze OP veel te lang. En dat vind ik ook hoor. Voer je even een corrigerende actie uit?
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:35:46 #5
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60452016
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Die lap tekst past beter bij R&P

Trouwens, toen ze uitgestapt waren had je ze gewoon kennis moeten laten maken met je vuist.
Zo stoer ben ik niet

en @ Juup©

Het gaat om de klacht, niet om mijn leven
```/l
(゚、 。 7
 じしl_, )ノ
pi_60452036
Zulke families haat ik echt de grond in. Wij hebben er ook één hier in mijn stad, gelukkig aan de andere kant van het spoor en dus vér van mij vandaan. Zulke mensen moeten echt optyfen, die mensen denken echt dat ze alles kunnen maken. Hup, zet ze het land uit, voor hun net zo lief één buitenlands gezin dat asiel zoekt en zich wél kan aanpassen en houden aan de regels die er gelden
pi_60452067
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:33 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Juup, naar jouw maatstaf is deze OP veel te lang. En dat vind ik ook hoor. Voer je even een corrigerende actie uit?
Één keer is voldoende hé. En geen topic openen als je voor 2 minuten weg bent hé.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:37:43 #8
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60452068
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:36 schreef Dejannn het volgende:
Zulke families haat ik echt de grond in. Wij hebben er ook één hier in mijn stad, gelukkig aan de andere kant van het spoor en dus vér van mij vandaan. Zulke mensen moeten echt optyfen, die mensen denken echt dat ze alles kunnen maken. Hup, zet ze het land uit, voor hun net zo lief één buitenlands gezin dat asiel zoekt en zich wél kan aanpassen en houden aan de regels die er gelden
Die families moeten ze gewoon 1 voor 1 de straat opslepen en met een shotgun keihard in het gezicht knallen.
```/l
(゚、 。 7
 じしl_, )ノ
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:38:08 #9
109577 2609
Paris (L)
pi_60452071
jason bourne had ze gesloopt

maar je vriendin valt zeker niet op stoere jongens
pi_60452114
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:37 schreef Scherpkoekje het volgende:

[..]

Die families moeten ze gewoon 1 voor 1 de straat opslepen en met een shotgun keihard in het gezicht knallen.
Nog een beter idee! ... maja daar gaan de kijkcijfers voor SBS6
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:40:26 #11
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60452129
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:38 schreef 2609 het volgende:
jason bourne had ze gesloopt

maar je vriendin valt zeker niet op stoere jongens
Ik ben idd niet zo stoer hoor, ik ben gewoon een normale 20jarige jongen
```/l
(゚、 。 7
 じしl_, )ノ
pi_60452153
Hmm, bij nader inzien heb ik de OP toch maar gelezen en dit lijkt me een terechte klacht.

Overigens begrijp ik het vluchtgedrag niet helemaal. Wat zouden die lowlifes jullie nou aan kunnen doen?
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:42:36 #13
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60452179
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:41 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, bij nader inzien heb ik de OP toch maar gelezen en dit lijkt me een terechte klacht.

Overigens begrijp ik het vluchtgedrag niet helemaal. Wat zouden die lowlifes jullie nou aan kunnen doen?
Ik word liever niet tegen de vlakte gebeukt door een skinhead en een 150kilo wegende pafsmoel
```/l
(゚、 。 7
 じしl_, )ノ
pi_60452190
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:41 schreef Beauregard het volgende:

Enkeltje EHBO slaan?
pi_60452202
ze wonen nooit ergens lang en beginnen hier ook al problemen te veroorzaken?

ik zou even naar het benzine station rijden,een klein jerrycannetje benzine halen,dit midden in de nacht rijkelijk over en vooral onder de motor van de auto gieten en aansteken...zorg wel dat je niet gezien word.
dan geef je gelijk als gemeenschap een signaal af: opdonderen
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:44:45 #16
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60452223
Ik werkte eerst bij de Jumbo in Rosmalen, waar ik zelf ook woon :p die Lommers kwamen serieus 4x per dag alles opvreten wat maar gratis was om te proeven Ik haat ze
pi_60452236
Door dit soort tyfusvolk heb ik altijd een mes bij me
En ts wat ben jij voor man, beter kom je voor je vriendin op.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:46:32 #18
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60452255
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef dudemeister13 het volgende:
Ik werkte eerst bij de Jumbo in Rosmalen, waar ik zelf ook woon :p die Lommers kwamen serieus 4x per dag alles opvreten wat maar gratis was om te proeven Ik haat ze
Ja, ze zijn ziek, arm, smerig en ze stinken een uur in de wind.
```/l
(゚、 。 7
 じしl_, )ノ
pi_60452259
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:44 schreef dudemeister13 het volgende:
Bekende familie daar dus?
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:47:47 #20
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60452287
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:45 schreef Salsaneck het volgende:
Door dit soort tyfusvolk heb ik altijd een mes bij me
En ts wat ben jij voor man, beter kom je voor je vriendin op.
Ja, ik ben niet zo stoer, ik weet het
```/l
(゚、 。 7
 じしl_, )ノ
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:48:14 #21
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_60452296
Goede klacht!
Tics van je petten.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:50:03 #22
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60452346
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 20:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bekende familie daar dus?
Ja, zoals ik al zei, staan ze hier bekend om hun ongekende asocialiteit (in Den Bosch)
```/l
(゚、 。 7
 じしl_, )ノ
pi_60452617
Internetheld comment: Ik zou ze wel slaan + blikje in uitlaat van jeep rammen zodat hij er nooit meer uit gaat.

Gewoon comment: Best wel klote, hoop dat je er niet meer last van hebt.
Geen referral hier.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:07:26 #24
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_60452700
Ik kan echt niet tegen dit kutvolk. Van mij mogen ze crashen waarbij ze grof en pijnlijk een bloedige dood sterven.
```/l
(゚、 。 7
 じしl_, )ノ
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:08:57 #25
203688 Drijfzand
account closed
pi_60452725
Als je moeder bij de pliesie werkt, dan laat je ze toch effe kreupel slaan in een pliesiecel?
too much to do in the real world.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')