En dan in de rechtbank staan, je vonnis wordt uitgesprokenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is nu officiëel gerechtvaardigd om die tokkies de kanker in de terroriseren. Tenminste, dat zou ik doen. Gewoon nóg viezer en nóg asocialer
.
Wat wil je nu dan gaan doen? Vertrouwen op de sterke arm der wet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
En dan in de rechtbank staan, je vonnis wordt uitgesproken
''het vreselijk verminken en de kanker in terroriseren van tokkie-types is volledig legitiem. De aangeklaagde gaat vrijuit''
Ik ken ook een paar chappies die ''No0rd S!de'' en ''Den Bosch No0rd'' en ''073'' (de belcode van de regio den bosch) of zoiets in hun naam op msn hebben staan, en het met graffiti op muren zetten enzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:16 schreef Zuen het volgende:
zo gaat het met die ThUg LifE in Den Bosch.
De sterke arm der wet blijft die kut tokkies maar halve dagen opsluiten en dan weer vrijlaten, want ze kunnen er niks mee verderquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan gaan doen? Vertrouwen op de sterke arm der wet?.
Dat is de slimste actie. Gewoon weg gaan ( tot je niks anders kan, dan pas vechten ).quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:42 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik word liever niet tegen de vlakte gebeukt door een skinhead en een 150kilo wegende pafsmoel
De hapjes om te proeven moesten weg als zij binnenkwamenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:46 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ziek, arm, smerig en ze stinken een uur in de wind.
Mooi verhaal maar de hamvraag: Heb je je grote teen onder de tafel in haar doos gedrukt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:28 schreef Scherpkoekje het volgende:
Zoals ik jullie al verteld heb hebben ik en mijn vriendin gisteren lekker gegeten in een restaurant (De Rode Pimpernel, Den Bosch, red.)
subtiel +1quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:21 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Mooi verhaal maar de hamvraag: Heb je je grote teen onder de tafel in haar doos gedrukt?
Ik woon op de Donkquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:59 schreef deepart het volgende:
Waar was dat in Denbosch? Bij de Donk en Reit fso.. omdat je al bij de mac was?
Afvoeren naar Gitmo zul je bedoelen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
IK ZEG: TIJD VOOR EENEN POLITIESTAAT
met het hogedruk kanon door de tokkiewijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |