Tja, maar ik heb geen auto, dus dan ga ik echt niet naar Haarlem (daar hebben ze *bijna* alles op voorraad), dan betaal je een behoorlijke duit om te laten bezorgen naar Den Haag, als ze dit al doen trouwens. Ik geloof niet dat ze zo'n enorme vracht voor slechts 35 euro komen bezorgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:47 schreef dgbw het volgende:
[..]
Neuh, ik check gewoon ff bij welk filiaal ze alles op voorraad hebben.. en dan rij ik daar naartoe
morgen dus naar IKEA AMS dus =)![]()
Waarom laat je eigenlijk niet alles bezorgen in 1 x , kost je 35 maar dan heb je volgens mij wel alles in 1 x.
hoef je zelf ook niet met die keuken naar huis te shouwen - dus ook geen kans op transportschade
Ja schat, maar zoals iemand voor mij ook al zei; Op de bank zitten bladeren is veel fijnerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef dgbw het volgende:
Arm kind, dan download je hem toch even...
[..]
175MB... kan een minuutje of 2 duren eer ie binnen is ; )
@Skull-splitter: als je de hele dag ''auto's'' staat te dirigeren (mensen hebben vaak hun raam dicht..) dan heeft praten met veel woorden natuurlijk ook geen zin
Echt balen. Je zou toch denken dat ze eerst de vaste klanten een catalogus sturen. Nou ja, misschien komt 'ie dan vandaag.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
De verdeling zou als volgt moeten gaan:
Week 33 of 34;
- De postcodegebieden van IKEA Breda, Heerlen of Hengelo .
Week 34 of 35;
- IKEA Amsterdam, Barendrecht, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen en Utrecht
Week 35 of 36;
- Als laatste krijgen in IKEA Amersfoort of Haarlem de catalogus.
Als IKEA Family lid krijg je de catalogus persoonlijk toegestuurd. Ben je geen lid van IKEA Family dan krijg je de catalogus als volgt toegestuurd:
Aan de bewoner van
Deze straat 1
1111 AA Jouw stad
Hierdoor kan het gebeuren dat je buren die geen lid van IKEA Family zijn de catalogus eerder toegestuurd krijgen.
Uhm, over die laagste prijs terug.. dat is natuurlijk alleen als je niet aan kunt tonen dat je een hoger bedrag betaald hebt. Oftewel, als je terug brengt zonder bon. En als je terug brengt zonder bon, krijg je ook geen cash maar een tegoedpas.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
mijn voorstel inderdaad ook
[..]
Ja hoor. Dat is geen probleem!
Edit: je krijgt volgens mij wel altijd het goedkoopste bedrag terug.
Dus wanneer producten in Delft duurder zijn, krijg je het bedrag dat in Amsterdam op het prijskaartje terug.
En andersom ook natuurlijk!
Dat geldt bij mijn weten alleen voor prijsverschillen met het buitenland. In Breda komt het nogal eens voor dat spullen uit België terug worden gebracht in Nederland, dan geldt dat de laagste prijs (indien prijsverschil) wordt terugbetaald. Bij Nederlandse vestigingen onderling wordt de kassabonprijs terugbetaald.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat is geen probleem!
Edit: je krijgt volgens mij wel altijd het goedkoopste bedrag terug.
Dus wanneer producten in Delft duurder zijn, krijg je het bedrag dat in Amsterdam op het prijskaartje terug.
En andersom ook natuurlijk!
De prijs van transport is toch gelijk vanuit eender welke vestiging? Of je het nu in Middelburg of Groningen laat leveren, de prijs is hetzelfde. Alleen de transportmogelijkheden zijn misschien wat beperkter, omdat er in de directe omgeving van een vestiging vaker bezorgd wordt door de daaraan gekoppelde transporteur dan in het gebied wat daar verder vanaf ligt. De transporteur van Breda bezorgt bijv. 5 dagen in de week in postcodegebied 47xx-51xx, maar slechts éénmaal per week in Zeeuws-Vlaanderen omdat dat nu eenmaal veel verder weg ligt. Maar, wel voor hetzelfde bedrag.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:25 schreef Syytön het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb geen auto, dus dan ga ik echt niet naar Haarlem (daar hebben ze *bijna* alles op voorraad), dan betaal je een behoorlijke duit om te laten bezorgen naar Den Haag, als ze dit al doen trouwens. Ik geloof niet dat ze zo'n enorme vracht voor slechts 35 euro komen bezorgen.
Nouja zaterdag ga ik, dan maakt het me iets minder uit, want dan bezorgen ze gratis in Delft (vraag naar de voorwaarden). Maar alsnog wel vervelend dat ik niet alles kan halen wat ik nodig heb. Vroeger was bijna altijd alles op voorraad en nu loop ik constant van alles mis, erg vervelend.
Moet volgens mij gewoon kunnenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:22 schreef Dipkip het volgende:
Hoi, weer een vraagjede DIODER verlichtingssets hebben een versie die verschillende kleuren licht kan geven. Welke kleuren geeft ie en kun je dat gebruiken om een (witte) muur te kleuren?
Het zou bovenop een hoge kast komen, hoeft alleen een stukje muur en stukje plafond te beschijnen en dat het dan groen wordtik vind het zo jammer om een ambilight van 150 euro te halen als ik toch maar 1 kleur wil
vandaar.
Yayquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:18 schreef Allan24 het volgende:
Moet volgens mij gewoon kunnende kleuren licht zijn in ieder geval rood, blauw en groen.
-edit- Drie-op-een-rij
Nee hoor, er wordt in kilometers vanuit de vestiging gerekend.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:15 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De prijs van transport is toch gelijk vanuit eender welke vestiging? Of je het nu in Middelburg of Groningen laat leveren, de prijs is hetzelfde.
Nee hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt in kilometers vanuit de vestiging gerekend.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee hoorhttp://www.ikea.com/ms/nl(...)rtfolder_juni_08.pdf
Dat zeg ik, die-hardsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:13 schreef Adelante het volgende:
Lekker makkelijk scoren, drie maanden geleden ging het nog wel in afstand en postcodegebieden
Nou ja, destijds in vestiging Heerlen dus wel.quote:
Als ik tijdens mijn werkzaamheden iemand toespreek, hoe vervelend die figuur ook is, dan probeer ik een normale toon aan te slaan. Veel mensen doen dat niet, waaronder ook collega's van mij. En dat zijn dan ook altijd de mensen die er problemen mee krijgen. Maar, zoals ik al zei, het is nooit een reden om iemand moedwillig dood te rijden danwel te verwonden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef dgbw het volgende:
@Skull-splitter: als je de hele dag ''auto's'' staat te dirigeren (mensen hebben vaak hun raam dicht..) dan heeft praten met veel woorden natuurlijk ook geen zin
Oh dus als ik naar Haarlem ga dan komen ze het in Den haag bezorgen voor 89 euro (uitgaande van het hoogste tarief).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:15 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De prijs van transport is toch gelijk vanuit eender welke vestiging? Of je het nu in Middelburg of Groningen laat leveren, de prijs is hetzelfde. Alleen de transportmogelijkheden zijn misschien wat beperkter, omdat er in de directe omgeving van een vestiging vaker bezorgd wordt door de daaraan gekoppelde transporteur dan in het gebied wat daar verder vanaf ligt. De transporteur van Breda bezorgt bijv. 5 dagen in de week in postcodegebied 47xx-51xx, maar slechts éénmaal per week in Zeeuws-Vlaanderen omdat dat nu eenmaal veel verder weg ligt. Maar, wel voor hetzelfde bedrag.
¤89,-quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:10 schreef Syytön het volgende:
[..]
Oh dus als ik naar Haarlem ga dan komen ze het in Den haag bezorgen voor 89 euro (uitgaande van het hoogste tarief).
Ga je een Ikea Showroom beginnen ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef Syytön het volgende:
[..]
Goh nee echt.
je meent het.
Wat ontzettend handig toch die IKEA site.![]()
En denk je dat alles op dezelfde dag aanwezig is, dat ik ga wachten op de dag dat toevallig alles er is?
Even ter illustratie: ik moet een complete keuken halen, een bed, een stellingskastje en eetkamerstoelen.
- bed: niet op voorraad
- gaskookplaat: niet op voorraad
- stoelen: niet op voorraad
De vaatwasmachine, oven en keuken (voor zover ik kan zien) wel op voorraad.
Had je onze berging moeten zien toen we nog niet alles kwijt kondenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:08 schreef Markster het volgende:
[..]
Ga je een Ikea Showroom beginnen ofzo
Als boeken en cd kast toch zeker wel Billy en Benno hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:21 schreef Markster het volgende:
Ik heb ook niets tegen ikea hoor. Ze hebben heel leuk spul en zeker voor de prijs.
Ik ga zelf ook wel wat halen daar:
tvkast
boekenkast
cdrekken
Benno ja. Boekenkast volgens mij lack ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als boeken en cd kast toch zeker wel Billy en Benno he?
Benno's zijn echt te relaxedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:24 schreef Markster het volgende:
[..]
Benno ja. Boekenkast volgens mij lack ?
Tvkast van billy (dat ophang ding, lijkt me tv groter en kan die lelijke voet eraf)
Die boekenkast is best grappig, maar cdrek? Ik heb helemaal geen cdtjes meer. Als die nou geschikt voor dvdtjes was, was ie erg leuk !quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Benno's zijn echt te relaxed.
Ik zal der niet van uit gaan nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:38 schreef Chanty87 het volgende:
Vraagje: IKEA maakt zeker geen tafelbladen op maat?Ik wil graag een nieuw bureau, en het liefst VIKA BLECKET (tekentafelblad dus) maar 150cm x 75cm is echt te breed voor mijn kamertje, en 100x100 of 100x75 hebben ze niet (meer)...
Dat is 'ie ook! Wij hebben hier 4 Benno's voor CD\s, en 4 Benno's voor DVD's. Passen dan 88 DVD's van normale afmeting inquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:27 schreef Markster het volgende:
[..]
Die boekenkast is best grappig, maar cdrek? Ik heb helemaal geen cdtjes meer. Als die nou geschikt voor dvdtjes was, was ie erg leuk !
Ik heb deze, kleur:wit, (niet berkenpatroon.. dies lelijk) : P >quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:38 schreef Chanty87 het volgende:
Vraagje: IKEA maakt zeker geen tafelbladen op maat?Ik wil graag een nieuw bureau, en het liefst VIKA BLECKET (tekentafelblad dus) maar 150cm x 75cm is echt te breed voor mijn kamertje, en 100x100 of 100x75 hebben ze niet (meer)...
Ik bedoel die grote boekenkast, met cdrekje in het midden? Daar zit zo te zien enkel cd-ruimte in (waar je je cdtjes in moet schuiven)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is 'ie ook! Wij hebben hier 4 Benno's voor CD\s, en 4 Benno's voor DVD's. Passen dan 88 DVD's van normale afmeting in.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:28 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik bedoel die grote boekenkast, met cdrekje in het midden? Daar zit zo te zien enkel cd-ruimte in (waar je je cdtjes in moet schuiven)
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:11 schreef dgbw het volgende:
[..]
Ik heb deze, kleur:wit, (niet berkenpatroon.. dies lelijk) : P >
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00104823
120x60, ideaal bureau voor pc / om aan te werken.. echt een lekker maatje is het .. ook voor laptop..!!
En voor de prijs hoef je het ook niet te laten...
Maar het is eigenlijk een een plank voor een wandsysteem..
dus alleen het blad is niet genoeg, ik heb dit blad van 15euries .. en dan 2 chrome ronde (cilindervormige ) poten van karwei (maar ze hebben die ook bij gamma weet ik), maar ze hebben ook poten bij IKEA...
en aan de achterkant heb ik hem met hoekprofielen aan de muur vast gemaakt (in de bakstenen zit ie hier), dus in principe kan je er dan ook nog op dansen....
Totaal prijs: 50euro met profielen, met vier poten = 75,-
Enigste nadeel hier van is dat je wel even moet uitmeten waar de poten moeten komen omdat dat natuurlijk niet voorgeboord is en zomaar dat kan vrijwel iedereen die met potlood / rolmaat overweg kan.. no biggie dus
IKEA FTW!!!![]()
Maar ja, daar betaal je dan ook voor he.. het kost natuurlijk 10x niks, dan moet je er niet al teveel van verwachten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef Syytön het volgende:
Ik vind dat VIKA AMON tafelblad echt niets, je krijgt er echt heel erg snel krassen op.
Daar is de prijs ook naar, misschien zelf lakbeurtje geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef Syytön het volgende:
Ik vind dat VIKA AMON tafelblad echt niets, je krijgt er echt heel erg snel krassen op.
Misschien wordt ie wel teveel gekocht, lekker origineel dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:39 schreef hansje1980 het volgende:
wanneer zijn de expedit (berken) open kast (49e) weer beschikbaar bij IKEA Haarlem ?
Ik kijk elke ochtend tussen 9 en 10u, en om 11:00 als ik er ben is het alweer weg, word naar mijn mening iets te weinig ingekocht, en om nou sochtends voor de deur buiten staan wachten en rennen naar een kast vind ik ook zo ..![]()
dusse , wanneer een grotere voorraad ?
Je kunt ook kijken bij Amsterdam, volgens mij hebben ze ze daar nog wel. Ik heb daar een paar dagen geleden een zwartbruine expedit gekocht, om mijn tv op te zettenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:39 schreef hansje1980 het volgende:
wanneer zijn de expedit (berken) open kast (49e) weer beschikbaar bij IKEA Haarlem ?
Ik kijk elke ochtend tussen 9 en 10u, en om 11:00 als ik er ben is het alweer weg, word naar mijn mening iets te weinig ingekocht, en om nou sochtends voor de deur buiten staan wachten en rennen naar een kast vind ik ook zo ..![]()
dusse , wanneer een grotere voorraad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |