Benno's zijn echt te relaxedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:24 schreef Markster het volgende:
[..]
Benno ja. Boekenkast volgens mij lack ?
Tvkast van billy (dat ophang ding, lijkt me tv groter en kan die lelijke voet eraf)
Die boekenkast is best grappig, maar cdrek? Ik heb helemaal geen cdtjes meer. Als die nou geschikt voor dvdtjes was, was ie erg leuk !quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Benno's zijn echt te relaxed.
Ik zal der niet van uit gaan nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:38 schreef Chanty87 het volgende:
Vraagje: IKEA maakt zeker geen tafelbladen op maat?Ik wil graag een nieuw bureau, en het liefst VIKA BLECKET (tekentafelblad dus) maar 150cm x 75cm is echt te breed voor mijn kamertje, en 100x100 of 100x75 hebben ze niet (meer)...
Dat is 'ie ook! Wij hebben hier 4 Benno's voor CD\s, en 4 Benno's voor DVD's. Passen dan 88 DVD's van normale afmeting inquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:27 schreef Markster het volgende:
[..]
Die boekenkast is best grappig, maar cdrek? Ik heb helemaal geen cdtjes meer. Als die nou geschikt voor dvdtjes was, was ie erg leuk !
Ik heb deze, kleur:wit, (niet berkenpatroon.. dies lelijk) : P >quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:38 schreef Chanty87 het volgende:
Vraagje: IKEA maakt zeker geen tafelbladen op maat?Ik wil graag een nieuw bureau, en het liefst VIKA BLECKET (tekentafelblad dus) maar 150cm x 75cm is echt te breed voor mijn kamertje, en 100x100 of 100x75 hebben ze niet (meer)...
Ik bedoel die grote boekenkast, met cdrekje in het midden? Daar zit zo te zien enkel cd-ruimte in (waar je je cdtjes in moet schuiven)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is 'ie ook! Wij hebben hier 4 Benno's voor CD\s, en 4 Benno's voor DVD's. Passen dan 88 DVD's van normale afmeting in.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:28 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik bedoel die grote boekenkast, met cdrekje in het midden? Daar zit zo te zien enkel cd-ruimte in (waar je je cdtjes in moet schuiven)
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:11 schreef dgbw het volgende:
[..]
Ik heb deze, kleur:wit, (niet berkenpatroon.. dies lelijk) : P >
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00104823
120x60, ideaal bureau voor pc / om aan te werken.. echt een lekker maatje is het .. ook voor laptop..!!
En voor de prijs hoef je het ook niet te laten...
Maar het is eigenlijk een een plank voor een wandsysteem..
dus alleen het blad is niet genoeg, ik heb dit blad van 15euries .. en dan 2 chrome ronde (cilindervormige ) poten van karwei (maar ze hebben die ook bij gamma weet ik), maar ze hebben ook poten bij IKEA...
en aan de achterkant heb ik hem met hoekprofielen aan de muur vast gemaakt (in de bakstenen zit ie hier), dus in principe kan je er dan ook nog op dansen....
Totaal prijs: 50euro met profielen, met vier poten = 75,-
Enigste nadeel hier van is dat je wel even moet uitmeten waar de poten moeten komen omdat dat natuurlijk niet voorgeboord is en zomaar dat kan vrijwel iedereen die met potlood / rolmaat overweg kan.. no biggie dus
IKEA FTW!!!![]()
Maar ja, daar betaal je dan ook voor he.. het kost natuurlijk 10x niks, dan moet je er niet al teveel van verwachten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef Syytön het volgende:
Ik vind dat VIKA AMON tafelblad echt niets, je krijgt er echt heel erg snel krassen op.
Daar is de prijs ook naar, misschien zelf lakbeurtje geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef Syytön het volgende:
Ik vind dat VIKA AMON tafelblad echt niets, je krijgt er echt heel erg snel krassen op.
Misschien wordt ie wel teveel gekocht, lekker origineel dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:39 schreef hansje1980 het volgende:
wanneer zijn de expedit (berken) open kast (49e) weer beschikbaar bij IKEA Haarlem ?
Ik kijk elke ochtend tussen 9 en 10u, en om 11:00 als ik er ben is het alweer weg, word naar mijn mening iets te weinig ingekocht, en om nou sochtends voor de deur buiten staan wachten en rennen naar een kast vind ik ook zo ..![]()
dusse , wanneer een grotere voorraad ?
Je kunt ook kijken bij Amsterdam, volgens mij hebben ze ze daar nog wel. Ik heb daar een paar dagen geleden een zwartbruine expedit gekocht, om mijn tv op te zettenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:39 schreef hansje1980 het volgende:
wanneer zijn de expedit (berken) open kast (49e) weer beschikbaar bij IKEA Haarlem ?
Ik kijk elke ochtend tussen 9 en 10u, en om 11:00 als ik er ben is het alweer weg, word naar mijn mening iets te weinig ingekocht, en om nou sochtends voor de deur buiten staan wachten en rennen naar een kast vind ik ook zo ..![]()
dusse , wanneer een grotere voorraad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |