Gedeeltelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
staat de nieuwe collectie al wel in de winkel?
Om ze helemaal open te kunnen schuiven heb je inderdaad 2x een driespoorsrail nodig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:49 schreef Diesz het volgende:
Hallo!
Is er hier ook iemand die ons een btje op weg kan helpen met het berekenen van wat we nodig hebben voor paneelgordijnen?
De lengte (breedte) waar ze komen te hangen is 4,90m. We willen dat ze elkaar een klein stukje overlappen als ze dicht zijn, maar we willen ze ook helemaal open kunnen schuiven, dus alle lagen over elkaar zodat er maar 1 paneel aan beide kanten te zien is.
Zoals ik nu heb berekend hebben we 10 panelen nodig, klopt dat? Ik verwacht dat we 2 keer een rail van 3 moeten ophangen om ze helemaal open te kunnen schuiven?
Thnx alvast!!
De site, www.ikea.nl/heerlen, geeft je alle antwoorden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef tv-zoeker het volgende:
weet iemand wanneer ikea heerlen open gaat en zijn er al foto`s van?
van de nieuwbouwquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De site, www.ikea.nl/heerlen, geeft je alle antwoorden!
Waar wil je foto's van hebben?
Ja dat vermoeden had ik al... maar van het pand dus?quote:
oke dan moet ik maar wachten tot de 25stequote:Op maandag 4 augustus 2008 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al... maar van het pand dus?
Ik weet eigenlijk niet of die gemaakt worden...
Ik ga mits mijn leidinggevende zo vriendelijk wilt zijn om mij om 9 uur de kans te geven om even op en neer te lopen. Al was het alleen maar voor die interieurbijbel!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:27 schreef Marc.83 het volgende:
Klinkt heel leuk, jammer dat ik moet werken. Ben benieuwd of het druk zal worden! Iemand hier die wel gaat?
Wat verwacht je voor 10 euroquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef jakkop het volgende:
Van dat tafeltje moet je overigens niet te veel verwachten hoor, is niet al te stevig. Maar natuurlijk altijd leuk.
Precies! Later beginnen zit er helaas niet in aangezien mijn leidinggevende heeft besloten dat we vrijdag een uur eerder beginnenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef Marc.83 het volgende:
Ik ga morgen gewoon even vragen aan mijn baas of ik wat later kan beginnen, niet geschoten altijd mis immers!
Uh nee dat uurtje eerder weg zit er helaas niet in!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:31 schreef Marc.83 het volgende:
Ach als dat ook een uur eerder naar huis betekent is dat normaal gezien op de vrijdag wel leuk toch?
Welke selexyz wordt het? Ik maak hopelijk die in Amsterdam onveilig
Ik zie mijn leidinggevende pas vrijdag weer! Maar ik denk dat ik haar donderdag even bel om het voor te leggen. Ik denk dat als je er om 9 uur bent (openingstijd) dat het wel moet lukken hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef Marc.83 het volgende:
Oh ja daar ben ik wel eens geweest, prachtige locatie voor een boekhandel!
Het ziet er naar uit dat ik later kan beginnen, moet alleen wel de gemiste tijd eind van de dag inhalen! Hopelijk wordt het niet voor niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |