Noob uit 2007 jij.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar jij bent newb, dus je weet toch niqs van FOK!
Zo, lelijk wijf?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Serieus, dat kun je toch niet menen, jij voelt je echt beter dan alles en iedereen he? Lelijk wijf
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:10 schreef right_turn het volgende:
[..]Haha, ja, da's lachen, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze bedoel je?
Heb je vaak een sprintje moeten trekken voor je er goed op stond?![]()
Is hij uniek, of zijn er nog users wiens posts een speciale behandeling krijgen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:32 schreef Dagonet het volgende:
Verbal typt niet onder elke post V. waar haal je dat vandaan?
Hmm, mn petje draag ik ook scheef als ik em op heb en ik draag ook een sjaaltje. Maar, daarentegen ben ik gemillimeterd en ben ik rechtsquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die op dit forum cursief typen, subscript gebruiken, hun posts ondertekenen, of gewoon zwakzinnig zijn... dat zijn, beste Fritztiaan, mensen die in het dagelijks leven:
- Hun petje scheef dragen
- Festivalbandjes maandenlang omhouden
- Cirkeltjes boven de 'i' en 'j' plaatsen i.p.v. een punt
- Een lekker vlot en kort kapsel nemen (v)
- Een sjaaltje dragen (m)
- Met links schrijven
- Etc.
Ofwel, social outcasts.
Goeie personificatie van de in de OP beschreven prutsers? Geen dank!
Ja dat ben ik ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zo, lelijk wijf?Jij bent helderziend?
Jankerd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ja.Ik bedoel, een vrouw die zoals jij alleen maar op Fok! kan lopen schelden op andere, zich enkel kan ergeren aan bepaalde topics, ook nog eens een hoge postcount heeft, zich voordoet als hoogbegaafd. Tja, die moet wel lelijk zijn.
Tong80 wilde het geloof ik niet (meen ik me te herinneren). Als je Roonaan quote komt zijn naam er als Roönaän uit te zien.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:33 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Is hij uniek, of zijn er nog users wiens posts een speciale behandeling krijgen?
Klopt helemaal hoor, ik ben tenslotte maar een grafisch ontwerper en animator. Dat stelt niks voor, jij bent wat; advocaat? .. Ik heb tenslotte een leven naast Fok! gezien jouw reacties hier op het forum betwijfel ik dat van jouw kant.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:15 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jankerd.
Ik weet dat jij een kansloos figuur bent, anders zou jij deze reactie niet getypt hebben. Puur afgunst dat jij tot de lagere klasse behoort van de samenleving.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:36 schreef RickoKun het volgende:
MAAR IK HEB DE NIEUWSTE STYLOW, DE SUB HOOFDLETTERS ZODAT HET TOG NOG KLEINE LETTERTJES BLIJVEN, ZO ONTWIJK IK JUUP EN BIOGARDE MET CAPS LOCK WAARSCHUWINGEN
Voor jou..quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nu bij iedere post een Superman logoen m`n tekst bold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |