quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:26 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kneus..
Als jij dat lekker vindt moet je dat vooral doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:05 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Je vinger in je kont stoppen kan ook
Waar mag mevrouw dan werkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:24 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Happen? Ik wil graag met mijn medemensen communiceren. Dit soort mensen spreek ik alleen bij de AH-kassa of ander winkelpersoneel. Vermakelijk.
Ik rel niet. Ik geef slechts antwoorden op dringende vragen en opmerkingen over mijn forumwezen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:26 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar de supermarkt om te rellen...
Ja, dan kan ik je posts beter terugvinden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:26 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat hier gebruiken dan? Moet er een reden zijn waarom ik kleine letters gebruik?
Ok, succes er verder mee danquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:28 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik rel niet. Ik geef slechts antwoorden op dringende vragen en opmerkingen over mijn forumwezen.
Ja, dat is goed voor de e-penis en e-tepels.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:27 schreef Nikmans het volgende:
Het enige wat ik hier zie is mensen die elkaar proberen te 'ownen' maar toch niemand gelijk geven, ajuus.
Als je vaker behoefte hebt aan communicatie zoek je maar een van m'n active topics opquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:31 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak.
Ik vond onze communicatie vermakelijk.
Oh, dat was slechts een algemene opmerkingquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:35 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Als je vaker behoefte hebt aan communicatie zoek je maar een van m'n active topics op
Hoe is het met je hackers maat?quote:
Dat snapte ik, ik reageerde alleenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:38 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Oh, dat was slechts een algemene opmerking
Maar wij treffen elkaar wel ergens.
quote:
Nee, ik ben een slecht persoon. Het uitschot van de bevolking. Ik moet gebanned worden. Ik moet botkanker krijgen (gequote van cerror). WANT: ik typ schuinquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:46 schreef postmortum het volgende:
ik mag die schuinschrijfert wel , hij doet niemand kwaad
je bent wel leuker dan die kloon van janetjequote:Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, ik ben een slecht persoon. Het uitschot van de bevolking. Ik moet gebanned worden. Ik moet botkanker krijgen (gequote van cerror). WANT: ik typ schuinEn dát, voorzitter, dát is een schande!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:54 schreef Maikuuul het volgende:
IK GA JULLIE MORGEN ALLES VERTELLEN OVER MADDOXX !!!
Maikuuul zet het dan in een spoliert nu neerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Je vergeet Boldquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:35 schreef Gluckskafer het volgende:
Ga weg met je:
N~
V.
schuine tekst
kleine tekst
Etc.
groetjes,
veldmuis
(dit was tenminste nog innovatief)
Klacht: imiteerders
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:24 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Happen? Ik wil graag met mijn medemensen communiceren. Dit soort mensen spreek ik alleen bij de AH-kassa of ander winkelpersoneel. Vermakelijk.
Dat doet nog niemand consequent voor zover ik weet. SNEL CLAIM HET NU!!!!!!!!!!quote:
Ik ben origineelquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat doet nog niemand consequent voor zover ik weet. SNEL CLAIM HET NU!!!!!!!!!!
Klacht: TS probeert origineel te zijn en zich te onderscheiden door ipv imitators een nieuw woord, imiteerders, te gebruiken.
DUDE, jou eerste post uit 2008.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
DUDE, jou eerste post uit 2008.Waarom zit je rond 00:00 achter je pc? Sorry voor offtopic:P
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
DUDE, jouw eerste post uit 2008.Waarom zit je rond 00:00 achter je pc? Sorry voor offtopic:P
Waarom zou je daar een scriptje voor schrijven, ik bedoel, het is Fok!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
nog nooit van scriptjes gehoord ?
Maar jij bent newb, dus je weet toch niqs van FOK!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een scriptje voor schrijven, ik bedoel, het is Fok!op oud&nieuw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
Dat gebeurt gewoon automatisch toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:32 schreef Dagonet het volgende:
Verbal typt niet onder elke post V. waar haal je dat vandaan?
Mensen die op dit forum cursief typen, subscript gebruiken, hun posts ondertekenen, of gewoon zwakzinnig zijn... dat zijn, beste Fritztiaan, mensen die in het dagelijks leven:quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:31 schreef Fritztiaan het volgende:
Echt, wat een treurige mensen hier in dit topic. Sommige zijn echt kansloos![]()
Ik hoop maar dat hun "internetidentiteit" is, want in het echte leven ...![]()
![]()
![]()
Precies.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die op dit forum cursief typen, subscript gebruiken, hun posts ondertekenen, of gewoon zwakzinnig zijn... dat zijn, beste Fritztiaan, mensen die in het dagelijks leven:
- Hun petje scheef dragen
- Festivalbandjes maandenlang omhouden
- Cirkeltjes boven de 'i' en 'j' plaatsen i.p.v. een punt
- Een lekker vlot en kort kapsel nemen (v)
- Een sjaaltje dragen (m)
- Met links schrijven
- Etc.
Ofwel, social outcasts.
Goeie personificatie van de in de OP beschreven prutsers? Geen dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
En mensen die met een kloon overal tegenaan schoppen hebben autisme en zijn in hun jeugd bruut verkracht door hun vader. Zo is het lijstje compleet toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die op dit forum cursief typen, subscript gebruiken, hun posts ondertekenen, of gewoon zwakzinnig zijn... dat zijn, beste Fritztiaan, mensen die in het dagelijks leven:
- Met links schrijven
- Etc.
Ofwel, social outcasts.
Aii, ben ik nu zwakzinnig omdat ik mijn festival bandje van lowlands nog om heb en er dit jaar alwéér heen ga? Tevens val ik onder geen van de andere omschrijvingen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
- Met links schrijven
- Etc.
Ofwel, social outcasts.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:54 schreef right_turn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben fan van je..quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, ik ben een slecht persoon. Het uitschot van de bevolking. Ik moet gebanned worden. Ik moet botkanker krijgen (gequote van cerror). WANT: ik typ schuinEn dát, voorzitter, dát is een schande!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |