quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:31 schreef CarOnline het volgende:
Brood smeren, bloedjes, was ophangen, daag allemaal.
quote:
Noekje ik weet niet op het mag allemaal maar ik heb dit geplaatst;quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik zie het niet voor me. Ik heb denk ik wat foto's nodig.
BIEDEN BOLLE !quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef Dementor het volgende:
Ha dat is tof.
* Dementor verstopt zich.
Ik zou er wel een openingsbod bij zetten hoor.
TJA je hebt altijd flauwerikken maar aan het einde van de week zie ik het wel, en stuur ik hetquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
Mensen bieden nu 5 en 10 euro dat gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Okay.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
TJA je hebt altijd flauwerikken maar aan het einde van de week zie ik het wel, en stuur ik het
schilderijtje naar de hoogste bieder, dus ik hoop dat er ook nog een paar sportievelingen bestaan,
ik heb het bericht even hier en daar gespamt en nu ga ik slapen![]()
![]()
Je deed toch een schoonmaakdans en het werd schoon, dan zou je dat in principe ook op afstand moeten kunnen, je schreef niets over poetsdoeken emmers en sop.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel maar daar word de boel niet schoner van he.
Welterusten!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
TJA je hebt altijd flauwerikken maar aan het einde van de week zie ik het wel, en stuur ik het
schilderijtje naar de hoogste bieder, dus ik hoop dat er ook nog een paar sportievelingen bestaan,
ik heb het bericht even hier en daar gespamt en nu ga ik slapen![]()
![]()
Ik maak op afstand meer "vies" dan schoon hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je deed toch een schoonmaakdans en het werd schoon, dan zou je dat in principe ook op afstand moeten kunnen, je schreef niets over poetsdoeken emmers en sop.![]()
![]()
![]()
Noh, ik kon het proberen, dan moet ik zo zelf aan de slag.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak op afstand meer "vies" dan schoon hoor.
Cwl, op een lege witte muur oid? Lijkt me mooi.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef Dementor het volgende:
Ik wil wel iets hebben van Fan met een huge Amerikaanse vlag erin verwerkt maar dat komt wel.
Ja zoiets.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Cwl, op een lege witte muur oid? Lijkt me mooi.
Ik krijg nu al zin om te schieten he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
fan, je eerste FBtopic
Kutkattenasielactie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |