quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:31 schreef CarOnline het volgende:
Brood smeren, bloedjes, was ophangen, daag allemaal.
quote:
Noekje ik weet niet op het mag allemaal maar ik heb dit geplaatst;quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik zie het niet voor me. Ik heb denk ik wat foto's nodig.
BIEDEN BOLLE !quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef Dementor het volgende:
Ha dat is tof.
* Dementor verstopt zich.
Ik zou er wel een openingsbod bij zetten hoor.
TJA je hebt altijd flauwerikken maar aan het einde van de week zie ik het wel, en stuur ik hetquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
Mensen bieden nu 5 en 10 euro dat gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Okay.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
TJA je hebt altijd flauwerikken maar aan het einde van de week zie ik het wel, en stuur ik het
schilderijtje naar de hoogste bieder, dus ik hoop dat er ook nog een paar sportievelingen bestaan,
ik heb het bericht even hier en daar gespamt en nu ga ik slapen![]()
![]()
Je deed toch een schoonmaakdans en het werd schoon, dan zou je dat in principe ook op afstand moeten kunnen, je schreef niets over poetsdoeken emmers en sop.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel maar daar word de boel niet schoner van he.
Welterusten!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
TJA je hebt altijd flauwerikken maar aan het einde van de week zie ik het wel, en stuur ik het
schilderijtje naar de hoogste bieder, dus ik hoop dat er ook nog een paar sportievelingen bestaan,
ik heb het bericht even hier en daar gespamt en nu ga ik slapen![]()
![]()
Ik maak op afstand meer "vies" dan schoon hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je deed toch een schoonmaakdans en het werd schoon, dan zou je dat in principe ook op afstand moeten kunnen, je schreef niets over poetsdoeken emmers en sop.![]()
![]()
![]()
Noh, ik kon het proberen, dan moet ik zo zelf aan de slag.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak op afstand meer "vies" dan schoon hoor.
Cwl, op een lege witte muur oid? Lijkt me mooi.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef Dementor het volgende:
Ik wil wel iets hebben van Fan met een huge Amerikaanse vlag erin verwerkt maar dat komt wel.
Ja zoiets.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Cwl, op een lege witte muur oid? Lijkt me mooi.
Ik krijg nu al zin om te schieten he.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
fan, je eerste FBtopic
Kutkattenasielactie!
Dat vind ik nu echt een zure reactie, als je hier niet aan wil meedoen dan kun je er ook voor kiezen dit niet te lezen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
fan, je eerste FBtopic
Kutkattenasielactie!
Ik heb hier 5000 8000 foto's liggen van 11 september 2001, die wil ik gaan verwerken in die vlag en dan de boel inlijsten met nog wat extra dingen erin.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt een zure reactie, als je hier niet aan wil meedoen dan kun je er ook voor kiezen dit niet te lezen.![]()
Flauw hoor.
WAt ga je met die vlag doen dan?
oeh lijkt me een heel project, wel mooi, een soort van fotocollage op die vlag dus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb hier 5000 8000 foto's liggen van 11 september 2001, die wil ik gaan verwerken in die vlag en dan de boel inlijsten met nog wat extra dingen erin.
Dat plan heb ik al een tijdje maar het is een nogal prijzig project.
Foto's van kindertekeningen die gemaakt zijn na 11 september, brandweermannen eigenlijk van alles.
Ja, ik ben er alleen nog niet over uit hoe ik die foto's ga bevestigen enz.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oeh lijkt me een heel project, wel mooi, een soort van fotocollage op die vlag dus.
ja ik kreeg ook al een Pm ik heb gezegd haal alles maar meg en gooi er maar een slotje opquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
fan, je eerste FBtopic
Kutkattenasielactie!
Kom op Fan je gaat toch niet down omdat 1 iemand de boel probeert te "fucken" ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik kreeg ook al een Pm ik heb gezegd haal alles maar meg en gooi er maar een slotje op
was goed bedoeld, maar ja té veel verzuurde mensen... leek me wel een goed idee ook meteen om
meer aandacht te krijgen voor het asiel topic, maar ja.....
ik ga slapen![]()
als alles straks weg is vind ik het ook best, ik stort wel op de gewone manier dan
ik heb allang geleerd om me dat gezeur niet aan te trekken
Zeikerts en zuurpruimen zijn het. Ik vind het een hardstikke leuk idee hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja ik kreeg ook al een Pm ik heb gezegd haal alles maar meg en gooi er maar een slotje op
was goed bedoeld, maar ja té veel verzuurde mensen... leek me wel een goed idee ook meteen om
meer aandacht te krijgen voor het asiel topic, maar ja.....
ik ga slapen![]()
als alles straks weg is vind ik het ook best, ik stort wel op de gewone manier dan
ik heb allang geleerd om me dat gezeur niet aan te trekken
nee joh, ik ga niet ''down''quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom op Fan je gaat toch niet down omdat 1 iemand de boel probeert te "fucken" ?
thanks BQquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeikerts en zuurpruimen zijn het. Ik vind het een hardstikke leuk idee hoor.![]()
Trusten.
Dubbelzijdig plakband? Van dat spul dat je ook kunt gebruiken bij het maken van kaarten:quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, ik ben er alleen nog niet over uit hoe ik die foto's ga bevestigen enz.
Het is aan de admins, als zij het goed vinden blijft het wel staan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom op Fan je gaat toch niet down omdat 1 iemand de boel probeert te "fucken" ?
Nee dat lijmen gaat altijd wel goed, het gaat me meer om de kleuren die ik tussen de foto's ga gebruiken de randen etc. anders blijven het foto's op een vlag.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dubbelzijdig plakband? Van dat spul dat je ook kunt gebruiken bij het maken van kaarten:
http://www.maakzelfkaarten.nl/
[ afbeelding ]
Dat heb je in de breedtes 6mm, 9mm en 15 mm, daar kun je ze mee opplakken zonder dat er iets gebeurt met de afbeelding (sommige lijm drukt door) en die hoekjes voor foto's zal wel lastig zijn op stof, pakt niet echt vermoedelijk.
Fan had het ook in het Commotie topique geplaatst en nu is die posting weg, hoe dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:06 schreef kahaarin het volgende:
Het is aan de admins, als zij het goed vinden blijft het wel staan.
Hoe kom je eigenlijk aan 8000 pics en wil je ze allemaal gaan gebruiken? Het lijkt me wat veel nl.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:07 schreef Dementor het volgende:
Nee dat lijmen gaat altijd wel goed, het gaat me meer om de kleuren die ik tussen de foto's ga gebruiken de randen etc. anders blijven het foto's op een vlag.
Dat is iets waar ik nog mee speel, wellicht moet ik de randen van de foto's stars en stripes kleuren.
Ik vind het goed, lief mens. Ik bied 50 euro trouwens en duik maar lekker het bed in!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Noekje ik weet niet op het mag allemaal maar ik heb dit geplaatst;
Beste allemaal, ik bied dit schilderijtje aan het goede doel
namelijk dit doel [Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Deel 4
Je kunt bieden tot vanaf nu tot volgende week donderdag 4 Augustus,
dit is het schilderijtje;
Het schilderijtje is 50x60 cm geschilderd met acrylverf op linnen doek en geïnspireerd door schilder Roy Lichtenstein.
[ afbeelding ]
Niet flauw zijn, je kunt ook gewoon storten, maar op deze manier is misschien ook wel leuk!
dus bieden maar......... (VOOR HET GOEDE DOEL !)
![]()
Bieden graag in dit topic !
TE KOOP AANGEBODEN VOOR HET GOEDE DOEL !!
ik spam hem nog wel in een paar topicsde mods moeten maar even 1 weekje soepel zijn
tis voor het goede doel.
en dan ga ik slapen, want er waren vanacht een paak gekken die me uit mijn slaap hebben gehouden
![]()
dus ik heb een halve snipperdag genomen omdat ik ''me niet zo lekker voelde''
Verzameld door de loop der tijd heen, ik moet nog een selectie maken hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan 8000 pics en wil je ze allemaal gaan gebruiken? Het lijkt me wat veel nl.
Misschien op semi doorzichtig decorpapier doen? Dat elke foto wel een op zichzelf staand object is bedoel je toch? Niet enkel plaatjes op een vlag geplakt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dat lijmen gaat altijd wel goed, het gaat me meer om de kleuren die ik tussen de foto's ga gebruiken de randen etc. anders blijven het foto's op een vlag.
Dat is iets waar ik nog mee speel, wellicht moet ik de randen van de foto's stars en stripes kleuren.
Heel goed, 10 punten en eenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het goed, lief mens. Ik bied 50 euro trouwens en duik maar lekker het bed in!
Heel zuur, waarschijnlijk is diegene gewoon jaloers.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel goed, 10 punten en eenvoor Noekje!
Hoe zuur kun je zijn om hier over te klagen......
Kinderen zijn zo puur, zo ontzettend to the point, zoals deze tekening ook, draai nou om dan is iedereen blij en krijg je een kusje.....awquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:11 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Die tekst, dat kinderen na zoiets nog zo over de wereld kunnen denken.
Dat vind ik mooi.
Je hoeft de vlag niet eens te knippen als je de foto's sandwiched tussen de passe-partouts en de vlag, vlaggenstof rafelt namelijk heel erg en dan moet je bij elk gat een zoom maken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:15 schreef CarOnline het volgende:
Je kan ook van een groot stevig vel katon een hele grote passe partout laten maken. Of meerdere naast elkaar, ligt eraan hoe groot je vlag is.
Dus het aantal foto's en het formaat uit laten snijden en op dat karton die vlag spannen.
Uit de gaatjes de vlag snijden of knippen en achter de passe partout de foto's.
En evt in laten lijsten.
Ben ik een beetje duidelijk?
Kijk, dat is nog eens lief en je hebt al zoveel gegeven. Ik heb net gedoneerd, zoiets laat je toch niet onberoerd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:09 schreef noekje het volgende:
Ik vind het goed, lief mens. Ik bied 50 euro trouwens en duik maar lekker het bed in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |