Ha want als zelfs Dementor de handen uit de mouwen steekt nou dan heeee ....quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ga nu echt maar eens even een paar uurtjes thuis wérken ipv alleen maar thuis zijn.![]()
doe dat dan ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:26 schreef Dementor het volgende:
Afwassen, stofzuigen, dweilen, hitte, dood.
Nee man het moest echt even gebeuren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
doe dat dan ook niet.
Gewoon stil zitten op je stoel is de bedoeling van dit weer
Nou, ik beloof niks!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
NEE! Niet van die rare Duitse hormoon pillen gaan slikken hè!
Bovendien krijg je dan ook de baard in je kéél, daar gaat je Singalong-carrrière, en mijn voorzitter van de fanclubschap.
Dat dus, en geen losgeslagen hippe kappers met peroxidehoofden meer aan mijn hoofd!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Snap ik. Naar wat ik lees heb jij heel mooi haar waar gewoon voorzichtig mee omgesprongen moet worden.
Ik ga écht. Krijg een zere kont!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:31 schreef CarOnline het volgende:
Brood smeren, bloedjes, was ophangen, daag allemaal.
quote:
Noekje ik weet niet op het mag allemaal maar ik heb dit geplaatst;quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik zie het niet voor me. Ik heb denk ik wat foto's nodig.
BIEDEN BOLLE !quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef Dementor het volgende:
Ha dat is tof.
* Dementor verstopt zich.
Ik zou er wel een openingsbod bij zetten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |