abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60467769
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Tja dat ligt eraan vanuit wiens perspectief je het bekijkt natuurlijk.

Voorbeeld:

Je zit in de trein. Het is warm weer, snikheet zelfs, dus je hebt het raampje open gezet. Heerlijke verkoelende lucht stroomt naar binnen. Komt er plotseling een nieuwe passagier in de coupe en die vindt dat open raampje maar niks een vraagt of je het dicht wil doen. Jij wilt dit uiteraard niet want dan stijgt de temperatuur weer tot grote hoogte.

Wie is nu de overlast veroorzaker?

Jij vind die andere passagier, immer door het raampje dicht te willen wordt het veel te heet binnen.
Die andere passagier vind jou de overlast veroorzaker want jij wilt dat raampje niet dicht doen waardoor
het veel te hard waait binnen.

Wiens belang gaat nu voor?
good point
in Ts zjin geval is iig de blowen de overlast veroorzaker (volgens ts zijde van het verhaal).
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:21:49 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60467850
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:18 schreef het.ismij het volgende:

[..]

good point
in Ts zjin geval is iig de blowen de overlast veroorzaker (volgens ts zijde van het verhaal).
En volgens de blower is TS de overlastgevende door de hele tijd te zeiken over hoe de blower zijn vrije tijd besteed in zijn eigen huis.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_60467894
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En volgens de blower is TS de overlastgevende door de hele tijd te zeiken over hoe de blower zijn vrije tijd besteed in zijn eigen huis.
Echter zijn eer meerdere die last hebben van 1 persoon. ligt het dan aan die ene persoon? of aan de rest?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:05:44 #54
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_60471218
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:47 schreef Giem het volgende:

[..]

Mijn vorige huis blowde er ook een, nooit last van gehad, ook nooit geroken. Die had altijd netjes zijn raam open niks aan de hand.

En dat was een kut huis waar alles uit kieren bestond. Dus het kan wel

Over smerig gesproken, er stond een vuilniszak voor zijn deur waar de maden al uit kwamen lopen om je een beeld te geven..

Huismeester al vaak over gesproken.. kan ook niks doen, omdat daar ook geen regels over zijn.
Als hij een dermate overlast veroorzaakt waardoor jullie huurgenot aangetast wordt kan je huisbaas hem er gewoon uitzetten. Wel ff naar de rechter dan.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:26:01 #55
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60472625
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:23 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Echter zijn eer meerdere die last hebben van 1 persoon. ligt het dan aan die ene persoon? of aan de rest?
Het ligt aan de mensen die er een probleem van maken. En ik denk dat dat niet de blower is.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')