SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scene uit Good Will Hunting.
[ Bericht 48% gewijzigd door Bostonian op 31-07-2008 19:17:03 ]
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:55 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]Dit stukje dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Om die 2e scene moet ik nog steeds meteen huilen, het is zo aangrijpend.quote:
"I'd always heard your entire life flashes...quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het eind monoloog van Lester Burnham in American Beauty. Prachtig.
Het beste stuk uit heel die slechte filmquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:23 schreef Waaghals het volgende:
De scene vond ik eigenlijk niet zo heel erg passen bij de film, maar wel verrassend natuurlijk
god wat heb ik lopen janken bij die film zegquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:
I Am Sam had trouwens ook een aantal mooie momenten.
I'm a sucker for retards
En die muziek ook erbij. Wat een einde was dat!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:23 schreef Waaghals het volgende:
De scene vond ik eigenlijk niet zo heel erg passen bij de film, maar wel verrassend natuurlijk
Daar kreeg ik idd wel een brok in m'n keel van. Hele mooie scene.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef PDOA het volgende:
LOTR - Return of the King:
Wanneer Aragorn tot koning is gekroond, en die 3 dwergen buigen voor hem, dat hij dan zegt: 'my friends, you bow to nobody' en dat iedereen dan voor hun buigt.
Die is inderdaad ook heel mooi.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef PDOA het volgende:
LOTR - Return of the King:
Wanneer Aragorn tot koning is gekroond, en die 3 dwergen buigen voor hem, dat hij dan zegt: 'my friends, you bow to nobody' en dat iedereen dan voor hun buigt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |