In dit topic noemen we KLB klachtbankquote:Op woensdag 30 juli 2008 04:05 schreef Isabeau het volgende:
Maar waarom dit in klaagbaak staat is me een raadsel
hier moet je zijn voor advies over allesquote:Op woensdag 30 juli 2008 04:05 schreef Isabeau het volgende:
Maar waarom dit in klaagbaak staat is me een raadsel
quote:Op woensdag 30 juli 2008 04:27 schreef PP. het volgende:
Een night-elf mohawk wil je hebben.
En keesch is een homofiele bosmongool.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:46 schreef Karina het volgende:
Je mag ze allemaal uitproberen hoor. Kijk ook even welk beginarea je het leukst vindt, die van de Undead vind ik zelf helemaal niets, veel te somber ( en Undead zijn ook super lelijk).
Trolls hebben de tofste stemmenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:48 schreef RickoKun het volgende:
Dat is juist het coole eraan? Zo creepy en sombermogelijk? Ik vind de Trolls juist de lelijkste class die er is, samen met de gnomes
allebei classes voor noobs. alle noobs kiezen een van die 2. je bent een noob! ts is een noob. iedereen is noob, behalve ik.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:56 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
allebei classes voor noobs. alle noobs kiezen een van die 2. je bent een noob! ts is een noob. iedereen is noob, behalve ik.
Omdat 50% op de servers rogue is?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
Blood elf rogue natuurlijk. Of undead rogue.
Tja, sowieso ben je als mage tijdens het levellen wel om de 3 kills aan het drinken. Lvl 25-35 is dan nog wel het kutst, omdat dan 1 water niet genoeg is om je hele mana aan te vullen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:35 schreef rodney2504 het volgende:
k undead mage is al afgevallen:P maar als ik een blood elf mage neem dan zit ik tog later met mijn mana dan moet ik bij elk gevecht water gaan drinken? of zie ik dat nou verkeerd? n
niemand beandwoord de vraag:P
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef Chriz2k het volgende:
Dit topic bookmark ik even zodat ik alle mensen die hier advies komen geven in latere discussies genadeloos af kan branden zodat ik ook uit mijn keuze kan komen!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:53 schreef Rhythm het volgende:
WTF!
Is dit een complot ofzo? Waarom wordt dit topic niet finaal afgebrand? Pff, KLB is wel echt zacht geworden na aanstelling van diverse te strenge mods
.
Kut!quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je stottert zelfs op internet, autist!
zei jij niet laatst in 1 of ander topic dat jij die emotes niet uit WOW weg had?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:09 schreef Fritztiaan het volgende:
kijk anders in dit topic, laatste pagina. WoW kutspel
Ik verkoop een undead rogue. Ik heb de gladiator titel behaald, wat betekent dat je in jouw battlegroup echt bij de best of the best hoort.
Ik heb dus ook de 310% Netherdrake![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:47 schreef Operc het volgende:Veel mensen zeggen dat TS een nerd is omdat hij WOW speelt, maar vervolgens hebben ze wel het juiste advies voor hem.
Waarom? ik heb gewoon een hekel aan die mooiboois en jetslets.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders simpel doen ofzo
Ik ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 04:00 schreef rodney2504 het volgende:
ik zou graag een paar interessante reacties willen![]()
![]()
operc ziet mensen die er niet zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:47 schreef Operc het volgende:Veel mensen zeggen dat TS een nerd is omdat hij WOW speelt, maar vervolgens hebben ze wel het juiste advies voor hem.
Ja kloptquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:06 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
zei jij niet laatst in 1 of ander topic dat jij die emotes niet uit WOW weg had?
hahaha wel grappig maar dat geeft niet hoor
ik speel ook wow![]()
ik heb een lvl 70 druid, maar ben overnieuw begonnen met een NE rogue,
verder speel ik maar 1 of 2 keer per week een uurtjedus het schiet niet echt op,
Ssstquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
operc ziet mensen die er niet zijn
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef Chriz2k het volgende:
Dit topic bookmark ik even zodat ik alle mensen die hier advies komen geven in latere discussies genadeloos af kan branden!
N.E.R.D - 100 dollar billquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef Devintjuuh het volgende:
PFFF Computer Nerdje!!
Ga jij is lekker iemand anders lastig vallen
N.E.R.D
Nerd? Dit heeft met Nederlandse taal te makenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef Devintjuuh het volgende:
PFFF Computer Nerdje!!
Ga jij is lekker iemand anders lastig vallen
N.E.R.D
Twee keer op 1 reactie reageren is best lame...quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nerd? Dit heeft met Nederlandse taal te maken
Snap je het allemaal wel? Volgens mij niet![]()
Vooral als het om een duidelijke troll gaat.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:12 schreef Loofus het volgende:
[..]
Twee keer op 1 reactie reageren is best lame...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |