Betreft het laatste kan het natuurlijk wel, maar dat hangt denk ik wel sterk af van de dj. Bij bepaalde dj's weet je dat het wel goed komt (namen mag je zelf invullen). Ik juich het echt alleen maar toe.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:04 schreef cosmick het volgende:
Nou, als ze dan niet nog vaker dezelfde shit gaan draaien kan het positief zijn.
Als er stond "3FM draait meer nieuwe en alternatievere muziek" dan sprong ik wellicht een klein sprongetje in de lucht.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, 't was me nog niet opgevallen. We zullen er es op gaan letten dan. DJ's als Stenders en Ekdom mogen nog wat meer vrijheid krijgen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plaat.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marco B hebben we ook al gehad. De volgende platen zijn: Ali B en Alain C...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:16 schreef cosmick het volgende:
Godsallemachtig, krijg je deze twee kutzwansen weer.
Dat dusquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je zal het denk ik in een programma als arbeidsvitaminen niet zo snel werken omdat de muziekdichtheid al vrij hoog is daar. Denk dat er vooral veel te winnen is bij Giel en C&S, en bij Rob wordt af en toe ook wel veel geluld. Dat hele Robert ten Brink gebeuren is lachen natuurlijk, maar is geen muziek natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is mij ook niet opgevallen..zal waarschijnlijk wel neerkomen op 1 plaatje per uur ofzo..
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel grappig trouwens dat de dj die het minste aantal platen van allemaal draait juist een uur extra zendtijd krijgt.
Goedzo, meer muziek, minder slap gelul en egotripperij.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:26 schreef jmac het volgende:
Persbericht 3FM
30 juli 2008
Meer muziek op 3FM
Publieke popzender 3FM draait sinds kort meer muziek in zijn
programma's. Hiermee komt de zender tegemoet aan de vraag van de
luisteraar en 3FM hoopt zo zijn positie als publiek platform voor nieuwe
muziek te kunnen versterken.
3FM zendermanager Florent Luyckx: "3FM investeert voortdurend in de
communicatie met zijn luisteraars om scherp te krijgen hoe we de
programma's nog verder kunnen verbeteren. Gebleken is dat de waardering
voor de muziek op 3FM de afgelopen twee jaar flink is gestegen en dat de
3FM luisteraar over het algemeen vindt dat we nog meer muziek moeten
laten horen dan we in de afgelopen jaren hebben gedaan. Dat was voor ons
de aanleiding om binnen alle programmaformats in de dag- en
avondprogrammering meer ruimte te creëren voor muziek met als resultaat
ruim 4 uur meer muziek per week."
De ruimte die het 3FM muziekformat hiermee heeft gewonnen wordt ingevuld
met vrije keuzes van de DJ's en dit levert per saldo vooral aandacht op
voor nieuwe muziek. Hiermee wil 3FM zijn prominente positie als publiek
platform voor nieuwe muziek nog verder versterken.
Voor meer informatie over 3FM: www.3fm.nl <http://www.3fm.nl/>
But I knew her game, and that's a factquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:35 schreef on_air het volgende:
Forget about it, say no go.
U krijgt zo een medewerker aan de lijn. Maar tot die tijd...quote:alle medewerkers zijn nog steeds in gesprek. blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen
Oja, Jeroen van de Bquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Marco B hebben we ook al gehad. De volgende platen zijn: Ali B en Alain C...
Het kon ook niet lang goed gaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hall en Oates
De muziekkeuze is écht goed vandaag in de arbeidsvitaminen! Afgelopen twee dag was flinke bagger.
Nou, ze hebben ook Marvin & Tammi er in staan, dus zo erg kan het niet zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:45 schreef -Hans- het volgende:
Adecco dus.. Jeroen v/d Boom op nummer 2 in hun lijstje. Het zegt wel wat over de muzieksmaak van de mensen aldaar.
Pas op hèquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:45 schreef -Hans- het volgende:
Adecco dus.. Jeroen v/d Boom op nummer 2 in hun lijstje. Het zegt wel wat over de muzieksmaak van de mensen aldaar.
uuhm dat valt dan inderdaad wel weer mee..quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Nou, ze hebben ook Marvin & Tammi er in staan, dus zo erg kan het niet zijn.
Bakker Bart here I come...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Honger!
Gelukkig is die lijn nog altijd intactquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Want volgens mij waren we het toch veel eensch...
Ik heb al een paar dagen hetzelfde probleem... kwestie van snel door de vorige pagina's heen scannen en gewoon doorposten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef Marc63 het volgende:
Hey! Doe eens niet zo snel posten! Zo houd ik het nooit meer bij
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen hetzelfde probleem... kwestie van snel door de vorige pagina's heen scannen en gewoon doorposten.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig is die lijn nog altijd intact![]()
Godver, nou heb ik dorstquote:
Proost !quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:02 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Lekker broodje gegeten...
Wie was er een biertje in aan het schenken
Doe dan maar Mark Óh maar het zal wel nummer 3 worden..quote:Woensdag betekent in RabRadio...: HAKKUHDAG! Bepaal hieronder mede wat het wordt.
Stingray & Sonic Driver - Cold as ice
Mark Oh - Fade to grey
Milk Inc. - Land of the living
1) Was het maar, ik ben aan het "werk"quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1) Proost !![]()
[..]
2) Doe dan maar Mark Óh maar het zal wel nummer 3 worden..
Betreft het eerste dan wordt het inderdaad wat lastig.. Zet het wel even koud.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
1) Was het maar, ik ben aan het "werk"
2) Ik kies in ieders geval niet voor 1. Nummer 2 en 3 om het even eigenlijk
Yup, is jatwerk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Betreft het eerste dan wordt het inderdaad wat lastig.. Zet het wel even koud.![]()
Zou nummer 2 gejat zijn van het geweldige Visage Titel komt wel aardig overeen, maar ik heb ze nog niet naast elkaar gelegd.
quote:lyondro (1 month ago)
best track ever
2000... Toen was de goede oude tijd allang geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |