Bakker Bart here I come...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Honger!
Gelukkig is die lijn nog altijd intactquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Want volgens mij waren we het toch veel eensch...
Ik heb al een paar dagen hetzelfde probleem... kwestie van snel door de vorige pagina's heen scannen en gewoon doorposten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef Marc63 het volgende:
Hey! Doe eens niet zo snel posten! Zo houd ik het nooit meer bij
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen hetzelfde probleem... kwestie van snel door de vorige pagina's heen scannen en gewoon doorposten.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig is die lijn nog altijd intact![]()
Godver, nou heb ik dorstquote:
Proost !quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:02 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Lekker broodje gegeten...
Wie was er een biertje in aan het schenken
Doe dan maar Mark Óh maar het zal wel nummer 3 worden..quote:Woensdag betekent in RabRadio...: HAKKUHDAG! Bepaal hieronder mede wat het wordt.
Stingray & Sonic Driver - Cold as ice
Mark Oh - Fade to grey
Milk Inc. - Land of the living
1) Was het maar, ik ben aan het "werk"quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1) Proost !![]()
[..]
2) Doe dan maar Mark Óh maar het zal wel nummer 3 worden..
Betreft het eerste dan wordt het inderdaad wat lastig.. Zet het wel even koud.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
1) Was het maar, ik ben aan het "werk"
2) Ik kies in ieders geval niet voor 1. Nummer 2 en 3 om het even eigenlijk
Yup, is jatwerk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Betreft het eerste dan wordt het inderdaad wat lastig.. Zet het wel even koud.![]()
Zou nummer 2 gejat zijn van het geweldige Visage Titel komt wel aardig overeen, maar ik heb ze nog niet naast elkaar gelegd.
quote:lyondro (1 month ago)
best track ever
2000... Toen was de goede oude tijd allang geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |