Ik heb een vele betere en leukere persoonlijkheid dan mijn auto. Want mijn auto is maar een Citroen Axe (Lees= Citroën Ax)quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Kom maar hier met je auto, dat werkt beter. Moet je alleen wel laten blijken dat jouw persoonlijkheid leuker is dan de auto, anders ben jij verwaarloosbaar.
Oeh, een AXquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een vele betere en leukere persoonlijkheid dan mijn auto. Want mijn auto is maar een Citroen Axe (Lees= Citroën Ax)
Lekker, van die hippe vaders, met een Fietsfabriek bakfiets, met 2.3 blonde koters erin.quote:
Wie mauwde er dan over zijn auto in Den Haag?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een vele betere en leukere persoonlijkheid dan mijn auto. Want mijn auto is maar een Citroen Axe (Lees= Citroën Ax)
Wanneer komt je boek uit?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Lekker, van die hippe vaders, met een Fietsfabriek bakfiets, met 2.3 blonde koters erin.
In witte katoenen broek, lekker vlot, met flip flops aan. Kinderen die er goed gekleed bij zitten, maar net iets smoezeligs van het spelen. Die in de speeltuin gedumpt worden, terwijll de ouders zich voltanken aan Rosé en de kinderen wegsturen, want: papa en mama willen ook plezier hebben. Kids als mode accesoires. Papa op de papadag door de stad fietsend, als uithangbord voor het nieuwe leven. Alles kan. Het huis, het werk, de kids, het wijf. Au Pair erbij voor de ochtenden, want papa en mama hebben 's ochtends de tijd nodig om zich klaar te maken voor werk.
Ik vermoedde al dat er een kink in de communicatie kabel zat...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Wie mauwde er dan over zijn auto in Den Haag?
*geen zin om terug te lezen*
Ik zie 't ook zo voor mequote:Op woensdag 30 juli 2008 10:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Lekker, van die hippe vaders, met een Fietsfabriek bakfiets, met 2.3 blonde koters erin.
In witte katoenen broek, lekker vlot, met flip flops aan. Kinderen die er goed gekleed bij zitten, maar net iets smoezeligs van het spelen. Die in de speeltuin gedumpt worden, terwijll de ouders zich voltanken aan Rosé en de kinderen wegsturen, want: papa en mama willen ook plezier hebben. Kids als mode accesoires. Papa op de papadag door de stad fietsend, als uithangbord voor het nieuwe leven. Alles kan. Het huis, het werk, de kids, het wijf. Au Pair erbij voor de ochtenden, want papa en mama hebben 's ochtends de tijd nodig om zich klaar te maken voor werk.
On-zin. Het werkt prima. Hier rijden er genoeg rond. Ik kijk altijd de auto na.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Oh maar over auto's gesproken, een dikke ouwe amerikaan werkt niet als vrouwenmagneet...Sowieso werken oldtimers niet als vrouwenmagneet
WEL heb je meteen een leuke vrouw als ze je oldtimer ook lief vindt
Ja, dat soort volk ga ik zo weer tegenkomen in de stad ben ik bangquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit is het sociaal maatschappelijk topic. Waarin we lief en leed delen, ervaringen uitwisselen en elkaar op de hoogte houden van what's done and not done. Onder het genot van de muzikale ondersteuning van de heer Ekdom.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:41 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ben ik terecht gekomen in een mix van PTA en R+P...?
Ohja, en het reisforum natuurlijk.
Tjaquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:41 schreef on_air het volgende:
[..]
On-zin. Het werkt prima. Hier rijden er genoeg rond. Ik kijk altijd de auto na.
Wat doe je dan ook in Den Haag.
Alle 6?quote:
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Dit is het sociaal maatschappelijk topic. Waarin we lief en leed delen, ervaringen uitwisselen en elkaar op de hoogte houden van what's done and not done. Onder het genot van de muzikale ondersteuning van de heer Ekdom.
Oja, 'summer night city'. Ook erg goed!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Voulez-Vouz!
Heb thuis cd-singel met deze en Summer Night City en twee van hun andere disco-klassiekers
goede muziek vandaag!!!!!!!!1111!!!!!!!11
Canadaquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja
T'is wel de enige stad in NL waar ik zou willen wonen (Den Haag en omgeving dan)...
Geef mij maar Canada
Maar inderdaadHet is een sociaal forum dit met heerlijke muziek van Gerard
Dat heb ik nu ook....quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
en en en en.
Troost je, het is hier -¤¤¤¤, dus je komt er nog redelijk goed vanafquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook....![]()
Alleen komt dan het aspect: ¤ ¤ ¤ ¤ om de hoek kijken. En het is meer: -¤
Je bent geweldig on_airquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:34 schreef on_air het volgende:
Bedoel je die ola reclame....quote:
quote:3FM draait sinds kort meer muziek in zijn programma’s. Hierbij hoopt 3FM zijn positie als publiek platform voor nieuwe muziek te kunnen versterken.
Heel, maar dan ook heel goed nieuws !quote:De ruimte die het 3FM muziekformat hiermee heeft gewonnen wordt ingevuld met vrije keuzes van de DJ’s en dit levert per saldo vooral aandacht op voor nieuwe muziek.
Nou, als ze dan niet nog vaker dezelfde shit gaan draaien kan het positief zijn.quote:
Nou, 't was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:02 schreef -Hans- het volgende:
Heel erg vers van de pers nieuws !
3FM draait meer muziek
[..]
[..]
Heel, maar dan ook heel goed nieuws !
Het is mij ook niet opgevallen..zal waarschijnlijk wel neerkomen op 1 plaatje per uur ofzo..quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, 't was me nog niet opgevallen. We zullen er es op gaan letten dan. DJ's als Stenders en Ekdom mogen nog wat meer vrijheid krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |