*puppy eyes opzet*quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zwak voor dat soort acties.
Ik heb een tijd geleden meegedaan aan zo'n actie rond de kerst.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:00 schreef noekje het volgende:
Beagles, het zijn heel veel beestjes. Misschien zitten er wel Beagles. Doe dan toch maar voor de zekerheid.
Het gaat over mijn sig!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:01 schreef -Blurk- het volgende:
Waar gaat het over allemaal? Kan het niet meer goed volgen.
Denk dat ik maar ga slapen.
Morgen allemaal een fijne dag en tot morgenavond laat!
Oh, die ken ik niet. Wat deden ze met die laptops dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden meegedaan aan zo'n actie rond de kerst.
Fok voor Fok kan dat, iets met laptops?
Fijne dag morgen Blurk, slaap lekker.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:01 schreef -Blurk- het volgende:
Waar gaat het over allemaal? Kan het niet meer goed volgen.
Denk dat ik maar ga slapen.
Morgen allemaal een fijne dag en tot morgenavond laat!
Het begon heel klein zoals iedere actie op Fok.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet. Wat deden ze met die laptops dan?
Oh ja, nu weet ik het weer. Wat gaaf!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het begon heel klein zoals iedere actie op Fok.
Fok voor Fok was voor de Stichting Fok die ondersteuning bied aan kinderen met een taaislijmziekte.
Maar er kwam opeens zoveel geld binnen dat er opeens heel veel mogelijk werd (we begonnen in laptops te rekenen).
Ik heb toen ergens in december als een rapido iets van 6 of 7 laptops met korting geregeld en voor geïnstalleerd, die werden toen opgehaald door een Fokker.
Dat was echt kickass om te doen.
Ik heb er nog een goed gevoel over.
Wat goed! Wist helemaal niet dat ze dat hier deden!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het begon heel klein zoals iedere actie op Fok.
Fok voor Fok was voor de Stichting Fok die ondersteuning bied aan kinderen met een taaislijmziekte.
Maar er kwam opeens zoveel geld binnen dat er opeens heel veel mogelijk werd (we begonnen in laptops te rekenen).
Ik heb toen ergens in december als een rapido iets van 6 of 7 laptops met korting geregeld en voor geïnstalleerd, die werden toen opgehaald door een Fokker.
Dat was echt kickass om te doen.
Ik heb er nog een goed gevoel over.
Wat ontzettend veel. Dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:08 schreef Dementor het volgende:
Ja rond kerst hebben "we" altijd zo'n actie.
Volgens mij was de eindstand toen iets van 15k euro. (die stichting kreeg dus een financiële injectie van heb ik jou daar).
Tranen springen in mijn ogen.quote:
oh....... wat een verademing na die slaaaaaaaaaaaai baggerquote:
He muts! Zet anders het linkje van Tipsch aan, dat is wel relaxte muziek (behalve zijn Bjork cd dan die op repeat staatquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
effe pauze jullie hebben gewoon een heel topic volgebaggerd![]()
moet ik helemaal teruglezen of niet écht iet bijzonders?
want da's nu wel een beetje veel gevraagd
heb trouwens nog steeds slaaaaaaaaaaaai op mijn hoofd hangen hij is nu een nummertje aan het zoeken
de laatste geloof ik, veel baggermuziek langsgeweest, beetje lastig schilderen met al die carnavalskrakers in je oren
enne ja dit topic heb ik wel even nagelezen natuurlijk....
acties altijd goede zaak
Daarom wil ik ook zo graag weten of er beagles tussen zitten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat ontzettend veel. Dat wist ik dan weer niet.
Maar goed, deze actie is nog niet eens echt begonnen en we zitten al over de 600 euro. Vorig jaar was het rond de 1400 euro en dan de spullies.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:14 schreef HoneyBunny het volgende:
(behalve zijn Bjork cd dan die op repeat staat)
ja dit topic heb ik nagelezen maar om nou eventjes die andere helemaal te gaan zitten nalezen dan slaap ik al voordat ik weer kan postenquote:
mag ik linkje dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He muts! Zet anders het linkje van Tipsch aan, dat is wel relaxte muziek (behalve zijn Bjork cd dan die op repeat staat)
Alles wat daar zit moet gered worden en verdient een fijn plekje. En als er nu geen beagle zit dan zit die er misschien wel over een half jaar en dan kan die mooi op mijn fatboy liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook zo graag weten of er beagles tussen zitten.
Die moeten ten alle tijden gered worden.
Jawel maar ik beperk me tot beagles anders word het te gek.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Alles wat daar zit moet gered worden en verdient een fijn plekje. En als er nu geen beagle zit dan zit die er misschien wel over een half jaar en dan kan die mooi op mijn fatboy liggen.
do you know where your love is........ hoor ik nu .....quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik doe nog maar 1 liedje hoor
http://84.105.192.31:8100/listen.m3u
Zal ik maar met een leuk liedje van Bjork afsluiten?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
do you know where your love is........ hoor ik nu .....
mooi
ik heb TVP gezet in je aktie topicquote:
Dan moet je het niet doen als het te gek wordt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel maar ik beperk me tot beagles anders word het te gek.
Ik ben ook dol op het Animal Liberation Front die laboratoria 's nachts overvallen en alle beagles bevrijden.
Want wat ze daar met beagles doen kan echt tippen aan de praktijken van Joseph Mengele ik zal jullie de details besparen.
Beagles worden gebruikt omdat ze over een enorme regeneratie kracht beschikken.
Die beagles gaan dan naar nieuwe baasjes toe die zich vooraf hebben opgegeven en gescreend zijn.
Wat een helden.
Dus daarom.
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zal ik maar met een leuk liedje van Bjork afsluiten?
Niet mjn actie-topic hoor. Ik ben alleen maar ingehaakt. Jij moet lekker gaan slapen, ga ik ook doen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb TVP gezet in je aktie topic![]()
morgen ga ik het allemaal lezen, nu ben ik half gaar,,,,,,,,
Ja? Echt?quote:
Ja!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Echt?
Ik vind het zó mooi, dat dat kan gebeuren.
superman met kryptonite, tja niet voormezelf maar mocht er iemand zijn die dat persé wil kan altijdquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:22 schreef Dementor het volgende:
En Fan ga je nog iets met kryptonite doen?
Ooooh!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
superman met kryptonite, tja niet voormezelf maar mocht er iemand zijn die dat persé wil kan altijd
trustequote:Op woensdag 30 juli 2008 01:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet mjn actie-topic hoor. Ik ben alleen maar ingehaakt. Jij moet lekker gaan slapen, ga ik ook doen.
Truste!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:23 schreef Dementor het volgende:
Bjork... klinkt alsof ze een orgasme probeer uit te stellen terwijl ze haar lyrics op leest.
Never enough!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat weet jij daar nou vanaf broekie
Honey is in slaap gevallen door jou nummertjequote:Op woensdag 30 juli 2008 01:27 schreef tipsch het volgende:
Vind je Björk's boodschap ook niet mooi Honey?
Ze zwijmelt in liefde, da's het gewoon. Word je rozig van he, toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Honey is in slaap gevallen door jou nummertje![]()
slechte zaak Tipsch
nou weet ik niet welke ik moet kiezenquote:
gaan we effe joetoepen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:31 schreef HoneyBunny het volgende:
Honey is nog wakker maar was op YT op zoek naar iets beters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwijmelt in liefde?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zwijmelt in liefde, da's het gewoon. Word je rozig van he, toch?
Jaaaaaa!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gaan we effe joetoepen voor het slapen gaan
Ja maar jullie vinden mijn liedjes allemaal kutquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gaan we effe joetoepen voor het slapen gaan
Zwijmelaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zwijmelt in liefde?
He ik ben er nog hoor
Post dan eensquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja maar jullie vinden mijn liedjes allemaal kut
Da's zo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
tis best te pruimen voor effequote:Op woensdag 30 juli 2008 01:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zwijmelt in liefde, da's het gewoon. Word je rozig van he, toch?
quote:
Is nou net de bedoeling.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis best te pruimen voor effe![]()
maar dan val ik wel in slaap ........
Bijna allemaal, klopt welquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
kan er mee door maar ik heb effe iets met meer spirit nodigquote:
Je meent er heulemaal niets vanquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Awww moppie toch. Ze zijn stiekem best te pruimen hoor.
Dat is subjectief.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:43 schreef HoneyBunny het volgende:
Zullen we de slechtste gewoon plaatsen?
Waar is dat mens eigenlijk gebleven?? Vond het wel een aparte stem..quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:45 schreef Dementor het volgende:
Fan, drink je nog even wat uit het potje?
Dan kunnen "we" langer door
deze ken ik wel hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:41 schreef Dementor het volgende:
Een liedje dat Fan nog niet kende:
Gaan we weer terug in de tijd?
Ze heeft borstkanker gekregen en is daarvan hersteld (en volgens mij heeft ze ook een kind, weet ik niet zeker).quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat mens eigenlijk gebleven?? Vond het wel een aparte stem..
Mogge btw
Hé Poepie alles goed?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mogge btw
He muis!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mogge btw
Oh jeetje dan ben je wel ff met andere zaken bezig jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze heeft borstkanker gekregen en is daarvan hersteld (en volgens mij heeft ze ook een kind, weet ik niet zeker).
wat hebben jullie toch met voorlangs....... achterlangs........ en weet ik veel wat allemaalquote:
Ja zeker.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch met voorlangs....... achterlangs........ en weet ik veel wat allemaal
is dat codetaal
ALs ik jou een PM stuur is dat achterlangsquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat hebben jullie toch met voorlangs....... achterlangs........ en weet ik veel wat allemaal
is dat codetaal
Hou je d'r buiten, 't wordt zomaar tegen je gebruiktquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat codetaal
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:50 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij heeft achterlangs 2 betekenissen hier.
You're in.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat codetaal
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hou je d'r buiten, 't wordt zomaar tegen je gebruikt
Ja prima FAN.. Nog een weekie wachten en dan post ik mijn kunst voorlangsquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima FAN.. Nog een weekie wachten en dan post ik mijn kunst
Ik maak dit 'snachts niet meer zoveel mee. Is het iedere nacht raak met Honey, ja?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:54 schreef Dementor het volgende:
Dit word alweer te erg, het draait iedere avond weer op hetzelfde uit he.
nou snap ik hetquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Dit is dus een voorbeeld van voorlangs
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik maak dit 'snachts niet meer zoveel mee. Is het iedere nacht raak met Honey, ja?
Ik ook nog steeds niet. 15 seconden wat ook alweer?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ga elke avond om 11 uur slapen, dus ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat!
Hoi, Evil Twinquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ga elke avond om 11 uur slapen, dus ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's meer Dementor zn ding. " een pats voor de bats"
Vind ik ook mooier, maar wel apart om het op een andere manier te horen.quote:
't Gaat meestal "over" jouquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even blijf, hier is goedquote:
zolang er niet " heen" achter staat valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 30 juli 2008 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Gaat meestal "over" jou![]()
Vraagje?? was jij dat nou die dat tostie grill ding toen poste hier, ben het kwijt en mijn moeder begint te zeurenquote:
George Foreman Grill!quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraagje?? was jij dat nou die dat tostie grill ding toen poste hier, ben het kwijt en mijn moeder begint te zeuren
Honey is er dus deze lijkt me wel goedquote:
Vast wel. Dementor is van de consumentenbond! Lampjes, wasmasjienes, tostiijzersquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraagje?? was jij dat nou die dat tostie grill ding toen poste hier, ben het kwijt en mijn moeder begint te zeuren
Jaaahhhhh is gelijk gebookmarked Thanksquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
George Foreman Grill!
[ afbeelding ]
Ik heb van vrijwel alles geproefd of er wel eens aangezeten ja dat klopt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Vast wel. Dementor is van de consumentenbond! Lampjes, wasmasjienes, tostiijzers
![]()
Was wel een mooi ding! Mijn collega waar ik vrijdag bleef eten had zo'n ding!
Ik versta ;m niet, hij zingt zo zachtjes!quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Honey is er dus deze lijkt me wel goed![]()
Hmmmmquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
George Foreman Grill!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb van vrijwel alles geproefd of er wel eens aangezeten ja dat klopt.
Vrijwel alles.
Ja.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
ligt aan je knopjes ik hoor hemquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik versta ;m niet, hij zingt zo zachtjes!
*checkt knopjes geluid
En wasmachines niet te vergeten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Vast wel. Dementor is van de consumentenbond! Lampjes, wasmasjienes, tostiijzers
![]()
EN nu krijg ik dat liedje niet meer out of my head!quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij is binnen hoor, de kraan ging daarna opeens spontaan kapot dus ik kon als super mario aan de slag met een nieuwe kraan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wasmachines niet te vergeten.![]()
Niets over gelezen vandaag, ik dacht dat hij vanmorgen zou binnenkomen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb van vrijwel alles geproefd of er wel eens aangezeten ja dat klopt.
Vrijwel alles.
Ja.
Whopper Junior met kaasquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:08 schreef Soury het volgende:
Ik heb gelijk trek in een hamburger, maar die ga ik morgen halen bij de burgerking, of ik moet aan de paellia .. Ze willen me echt dood hebben op mijn werk. Slimme manier van afvloeiing maar ik tuin er niet in
Al mn YT lopen door elkaar geen! Kutding opent steeds een nieuw venster ergens en verstopt zich dan. Er komt nog steeds ergers geluid vandaan en ik weet niet waar dat ding nou zitquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ligt aan je knopjes ik hoor hem
Mij ook wel...quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die ken ik nietquote:
Sorryquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:07 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
EN nu krijg ik dat liedje niet meer out of my head!
Lig straks in mn bed nog te " Lalalala-lalalalalala-lalalalala"-en
dan neem je er tweequote:Op woensdag 30 juli 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ken ik nietGa ik proberen. Maar is ie niet klein dan, bedoel junior
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry![]()
En als je even gaat masturberen, helpt dat ook niet?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry![]()
En als je even gaat masturberen, helpt dat ook niet?
Nah altijd een gewone whopper met friet .. Die dubbele heb ik wel es geprobeerd. Kreeg ik niet wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan neem je er twee![]()
die grote is zo'n dik stuk vlees
2 nemen! En een chicken sandwich!quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ken ik nietGa ik proberen. Maar is ie niet klein dan, bedoel junior
dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah altijd een gewone whopper met friet .. Die dubbele heb ik wel es geprobeerd. Kreeg ik niet weg
Ik wil het allemaal maar wel NUquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
2 nemen! En een chicken sandwich!
Fok is leerzaamquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wist tot gisteren niet wat een Whopper was...
Lekker beter dan Mac burgersquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
nu welquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Al mn YT lopen door elkaar geen! Kutding opent steeds een nieuw venster ergens en verstopt zich dan. Er komt nog steeds ergers geluid vandaan en ik weet niet waar dat ding nou zit
Nee das heul wat anders. Maar bedanktquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik nu ook... heb nog wel een aardbeienkoek. Delen?
Waarbij zo'n kruimeltje op je lippen blijft plakken vermengd met aardbeiensmaak.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik nu ook... heb nog wel een aardbeienkoek. Delen?
Nee, niemand wil hem voor mij halenquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nu wel![]()
heb je hem gegeten ?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarbij zo'n kruimeltje op je lippen blijft plakken vermengd met aardbeiensmaak.
Whoa.
Ik visualiseer alles he.![]()
Ik cross er met de auto langs .. Lekker makkelijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niemand wil hem voor mij halen![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niemand wil hem voor mij halen![]()
Ach ik ga gewoon iedere dag weer in overdrive he while it lasts.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
OMG, dat warme weer heeft echt een raar effect op je he!
Sinds Lieke kan ik hem niet meer verdragen. Uren achterelkaar dat kutjanknummer op de streams. Zij heeft Michael Buble verziektquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:16 schreef Morwen het volgende:
Michael Buble is best wel een jankerd eigenlijk..........
*click
Is dat zo, ik had een Liekefilter, dus geen ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 02:17 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Sinds Lieke kan ik hem niet meer verdragen. Uren achterelkaar dat kutjanknummer op de streams. Zij heeft Michael Buble verziekt
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:16 schreef Morwen het volgende:
Michael Buble is best wel een jankerd eigenlijk..........
*click
quote:
OMG, die draaide mijn zus altijd, die had vriendjes toen. Ik was 8 en kon haar wel schietenquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toen ik nog klein was, was ik helemaal into Patricia
Jij bent van '69? Ik dacht dat je veel jonger was....quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
OMG, die draaide mijn zus altijd, die had vriendjes toen. Ik was 8 en kon haar wel schieten
Geweldigquote:
Wat prachtig, en wat een gemis. Ras artiestquote:
Staat gewoon in mijn profiel hoor........toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent van '69? Ik dacht dat je veel jonger was....
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Dementor het volgende:
Ik ben hier weer eens de jongste.
Het zal eens niet zo zijn he.
Gaat vanzelf overquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Dementor het volgende:
Jong grutquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Dementor het volgende:
Dat was dan ook een wijs man.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Maar je praat af en toe als m'n opa, dat scheelt best veel
Ja, maar in mijn profiel staat '62 en daar zou moeten staan '42quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat gewoon in mijn profiel hoor........toch?
Net even ervoor op de aardkloot geworpen, in Mei
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij ook hé, kakelvers vlees.....
Oh neeeeeeeeeeeeeequote:
Weer iemand met Gorbatsjov, isnie errugquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn profiel staat '62 en daar zou moeten staan '42
weet niet of ik je profiel al bekeken had, vergeet het ook zo snel weer
dan ken je deze zeker ook niet ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Dementor het volgende:
1880quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Fan, van welk bouwjaar ben jij eigenlijk?
Mijn eerste singel..quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan ken je deze zeker ook niet ?![]()
Ik ken alle grote artiesten wel hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan ken je deze zeker ook niet ?![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weer iemand met Gorbatsjov, isnie errug![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dat hebbie niet meer nodig hoor op die leeftijd!
Spalken, da's eerder aan de ordequote:Op woensdag 30 juli 2008 02:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dat hebbie niet meer nodig hoor op die leeftijd!
Whehehehehequote:Op woensdag 30 juli 2008 02:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik moet effe mijn stoma legen ben zo terug........
Je blijft vast en zeker kleurvast, met zo'n mooie nieuwe machinequote:Op woensdag 30 juli 2008 02:34 schreef Dementor het volgende:
Misschien blijf ik wel eeuwig jong, weet ik veel.
Wat heb jij toch met die machine, toevallig een Miele fetish?quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je blijft vast en zeker kleurvast, met zo'n mooie nieuwe machine
Gatver Fan.....quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:35 schreef HoneyBunny het volgende:
Mijn eerste single:
En de handschoentjes had ik ook![]()
Met borstel als mic
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja en me rollator liep ook vast
AEG 1600 toeren, dat is de shit....quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die machine, toevallig een Miele fetish?
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
AEG 1600 toeren, dat is de shit....
Laas zien danquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:37 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nu heeeel snel even naar wat plaatjes kijken hoor.
Willen we niet wetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:37 schreef Dementor het volgende:
Tuurlijk wil ik dat, U and Me on the Hilton (2012). Ik ben de rotste niet, doe ik een goed woordje voor je bij de Maya's die al eeuwen zitten te wachten tot de mensheid zich massaal van een klif af stort met als uiterste grens 2012. Daarna gaan ze zelf duwen, maar in jouw geval wil ik het zelf doen...........gewoon uit de goedheid van mijn hartquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil jij mij niet aan m'n eind helpen...over een jaar of wat
Help dit?quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:37 schreef Dementor het volgende:
*haalt snel hyves leegquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:37 schreef Dementor het volgende:
Done deal. duurt nog wel lang, maar ik probeer het wel te rekkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
maar in jouw geval wil ik het zelf doen...........gewoon uit de goedheid van mijn hart
Jaaahh ook mijn favoquote:
Laat maar komen hoor knul......je hoeft het ook niet te lang op te houdenquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:43 schreef Dementor het volgende:
2:43 what to do?
Wel zo safequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat maar komen hoor knul......je hoeft het ook niet te lang op te houden
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HoneyBunny ! SHAME ON YOU
*hmmmbbblllbbllmmmmmmmm!!!!!!!!!!quote:
quote:
METEEN WEGGEKLIKTquote:
Serieus, waar laat jij 'm plastificeren, als 't echt helpt, wil ik het ook wel eens proberenquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:48 schreef Dementor het volgende:
Weheheheheheee! ~
Ik zei het toch.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
METEEN WEGGEKLIKT![]()
sorry heb zo'n pesthekel aan dit soort shit
't Lijkt mij ook wel weer een leuke ervaring...maar ik sta ook weer niet vooraanquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:53 schreef Soury het volgende:
Je hebt van die gasten die laten zich vacuum zuigen in rubber. Dat lijkt me tering eng
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:53 schreef Soury het volgende:
Je hebt van die gasten die laten zich vacuum zuigen in rubber. Dat lijkt me tering eng
Moet er niet aan denken om zo hulpeloos te zijn en afhangkelijk van iemand anderquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Lijkt mij ook wel weer een leuke ervaring...maar ik sta ook weer niet vooraan
Dat komt allemaal wel na je huwelijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
leg eens uit......?
vacuur zuigen, wat en hoe
nee ik wil het nu wetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat komt allemaal wel na je huwelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |