dan neem je er tweequote:Op woensdag 30 juli 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ken ik nietGa ik proberen. Maar is ie niet klein dan, bedoel junior
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry![]()
En als je even gaat masturberen, helpt dat ook niet?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry![]()
En als je even gaat masturberen, helpt dat ook niet?
Nah altijd een gewone whopper met friet .. Die dubbele heb ik wel es geprobeerd. Kreeg ik niet wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan neem je er twee![]()
die grote is zo'n dik stuk vlees
2 nemen! En een chicken sandwich!quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ken ik nietGa ik proberen. Maar is ie niet klein dan, bedoel junior
dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah altijd een gewone whopper met friet .. Die dubbele heb ik wel es geprobeerd. Kreeg ik niet weg
Ik wil het allemaal maar wel NUquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
2 nemen! En een chicken sandwich!
Fok is leerzaamquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wist tot gisteren niet wat een Whopper was...
Lekker beter dan Mac burgersquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
nu welquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Al mn YT lopen door elkaar geen! Kutding opent steeds een nieuw venster ergens en verstopt zich dan. Er komt nog steeds ergers geluid vandaan en ik weet niet waar dat ding nou zit
Nee das heul wat anders. Maar bedanktquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik nu ook... heb nog wel een aardbeienkoek. Delen?
Waarbij zo'n kruimeltje op je lippen blijft plakken vermengd met aardbeiensmaak.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik nu ook... heb nog wel een aardbeienkoek. Delen?
Nee, niemand wil hem voor mij halenquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nu wel![]()
heb je hem gegeten ?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarbij zo'n kruimeltje op je lippen blijft plakken vermengd met aardbeiensmaak.
Whoa.
Ik visualiseer alles he.![]()
Ik cross er met de auto langs .. Lekker makkelijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niemand wil hem voor mij halen![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niemand wil hem voor mij halen![]()
Ach ik ga gewoon iedere dag weer in overdrive he while it lasts.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
OMG, dat warme weer heeft echt een raar effect op je he!
Sinds Lieke kan ik hem niet meer verdragen. Uren achterelkaar dat kutjanknummer op de streams. Zij heeft Michael Buble verziektquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:16 schreef Morwen het volgende:
Michael Buble is best wel een jankerd eigenlijk..........
*click
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |