Is dat zo, ik had een Liekefilter, dus geen ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 02:17 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Sinds Lieke kan ik hem niet meer verdragen. Uren achterelkaar dat kutjanknummer op de streams. Zij heeft Michael Buble verziekt
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:16 schreef Morwen het volgende:
Michael Buble is best wel een jankerd eigenlijk..........
*click
quote:
OMG, die draaide mijn zus altijd, die had vriendjes toen. Ik was 8 en kon haar wel schietenquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toen ik nog klein was, was ik helemaal into Patricia
Jij bent van '69? Ik dacht dat je veel jonger was....quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
OMG, die draaide mijn zus altijd, die had vriendjes toen. Ik was 8 en kon haar wel schieten
Geweldigquote:
Wat prachtig, en wat een gemis. Ras artiestquote:
Staat gewoon in mijn profiel hoor........toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent van '69? Ik dacht dat je veel jonger was....
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Dementor het volgende:
Ik ben hier weer eens de jongste.
Het zal eens niet zo zijn he.
Gaat vanzelf overquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Dementor het volgende:
Jong grutquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Dementor het volgende:
Dat was dan ook een wijs man.quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Maar je praat af en toe als m'n opa, dat scheelt best veel
Ja, maar in mijn profiel staat '62 en daar zou moeten staan '42quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat gewoon in mijn profiel hoor........toch?
Net even ervoor op de aardkloot geworpen, in Mei
quote:Op woensdag 30 juli 2008 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij ook hé, kakelvers vlees.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |